![]() |
som sagt inte ens den var klar idag....
|
Men varför har dom inte sparkat Robin än ? fruktansvärt dryg att lyssna på.
|
Det fanns ju inget annat hot än den i rygg, men Jorma valde att dra undan och ge lucka.
|
Ägaren var väl kaxig innan så det var lite skönt att den fick stryk. Väldigt få hästar som har 90% segerchans...
|
Citat:
|
Hur fan kan man låta den hysteriske valpen Robin referera i liven när man har tillgång till Patrik Skoglund från banan, helt sanslöst. Skillnaden är ungefär som klass 2 mot Gulddivisionen.....( Och det är definitivt inte Robin som spelar i Guld)
|
Men Jorma, sådär får man väl inte släppa ut en häst när ändå har snart vunnit 10.000st lopp i sin karriär.
|
Citat:
Han ska, enligt ATG.SE reffa i morgon lördag med Stig H och på söndag. Lär bli en travfri helg, jag klarar inte mer av idioten:gun_bandana: |
På v75 hade det aldrig hänt att en sådär stor favorit torskar. Tror inte det har hänt sen Claes Eskilsson sket ner sig med BBS Pelleshan i somras?
|
Citat:
|
Citat:
|
skön vinnare, där hängde man av alla favoritlirare
|
Citat:
Tror inte jag sitter med sexan till slut ändå tyvärr: 4 hästar i de nästa tre avd, avslutar med spikar på jane avril och sandrngham |
Citat:
|
Jag håller på med lite travmasochism just nu. Har gjort ett system som jag aldrig lämnade in, bara för att se om det hade kunnat bli 6 rätt så jag kan sitta och gräma mig sen.
Började bra iaf med favoritfall :) |
Fint utgångsvärde
|
Gött att Westholm tryckte till Knotio!!! :claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
xxx
|
Citat:
|
Tom Sisu :hattenav:
Hästen som typ alla hade avslag på idag? |
18% på Tom Sisu största skämtet 2015, borde varit 80%.
|
Citat:
Han är överallt, hela tiden. Håller aldrig käften, kläcker bara ut massa j-la dravvel. Skriker och skränar fan värre än måsarna på västkusten:gun_bandana: |
Challe Berglund :skamsen:
DAGENS AVSLAG 1 Tom Sisu (V64-2) har inte startat sedan augusti och det är klart att det påverkar honom. Dessutom är det endast han och en till på start vilket gör att tilläggshästarna är ikapp på en gång. Det blir tufft i comebacken. |
Värdet fördubblades. Tack Challe med flera
|
Citat:
Eller nåt annat, med dom avslagen som han haft genom åren borde han fått sparken för längesen, kanske tillhör han nån hemlig orden eller nåt som skyddar honom. Ser ingen logik iallafall varför han får fortsätta skriva. Har chattat med mannen flera ggr på travcafet, svarade trevligt på frågor om Stig-H:s hästar men kom aldrig med några egna ideer. |
Citat:
Borgås, Molle och Per Skoglund är dom jag främst lyssnar på. Resten mest för att höra vilka hästar som blir mer resp mindre spelvärda på deras snack. Borgås är nog nr 1. Alltid påläst och alltid rätt frågor. Börjar bli med Robin som med Anton. När dom far runt på banorna varje dag som experter hinner dom inte läsa på. Och då blir man ingen bra "expert" |
Lirat vinnare på Titan Tabac. Falk må ligga lite lågt och risken är väl att han inte kör för vinst i så fall, men hästen såg finfin ut och går som bäst utan skor.
|
Fan vad Gräftis är nerspelad igen... Är det inte dags att ge upp snart?
Haha spontangalopp som vanligt. |
Fr.o.m. nu spelar jag aldrig mer på Åsa E.Eriksson eller andra amatörkuskar på hennes nivå.Travnet rankade henne först i avd 3.Eller möjligen var det hästen de tänkte på men det är ju ekipage som skall räknas.Kroppshållningen påminnner om Ingrid Bengtsson i Halmstad, hon med Då-hästarna men kunnandet lyser med sin frånvaro.
|
Citat:
|
Dunkades på Jane 1.60
|
Rak DD: 5-8.
|
1.6 vinnarodds på ATG
bet365 bjöd på 2.40 h2h mot Bubbly ;) |
Är det sant att de idioterna endast visar upplösningen av sista loppet på Kalmar?
Fick ju stänga av direkt jag hörde det nämnas för att titta senare i lopparkivet. Helt ofattbart om så är fallet!:whoco5: |
Bra så!
|
Snyggt Witasp! bra styrning! resolut!1
|
264.000 på vinnarspelet. Trodde folk var på krogen o privatfester. Klockan är 22.00
Det är sent för trav. Jag har gäster och har sprunget väldigt mycket på toan, telefonen med mig. Gästerna tror väl jag går på kokain eller något. |
Citat:
|