![]() |
Det var ju snyggt av hästen att ställa sig så snabbt. Helt överlägsen!
|
Herregud........
|
Citat:
|
Registrerat spel
Datum: Måndag 2015-03-09 Bana: Bollnäs, omg. 7 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 3 Zorn 2 4, 11 3 1, 2, 3, 5, 12 4 5, 8 Vadet gäller startnummer 20 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 40,00 kr Varför i helvette spikar jag inte favoriten i första. |
Då var det dax för en LALLARE i studion igen!
Vi har eminenta referenter på BANAN! När LALLAREN tvunget måste reffa, VAR GOD STÄNG NED LJUDET på banreferenten! AMATÖRER!!! ______ 8 Emeraude D'Inverne i montén. Dax spurta i tid idag? Red: Oj! Övermakten deltog helt uppenbart! Den var klassen i gänget, 11:an. |
1.941 in på V4... Det rullar på men har omsatt en hel del ikväll så det behövdes...
|
Citat:
|
De var inte snälla mot Angry Bird.
|
Jippi, jag hitta återigen toppkusken...
|
Såg ut som favoriten höll undan med minsta möjliga marginal
|
I nio av tio fall brukar det gå att se vem som vinner, men det här var en av de tio procenten.
|
De bjöd inte ens på en slowmotion av målgången!? Ett trött gäng håller i produktionen idag!
Noterbart är att Ajlexis vann på Siljan, likadant Bianca Hornline i V4:3 på Färjestad vid lunch. (Intressant oavsett om Ajlexis vinner eller ej...) |
Det blev dött lopp. Inte konstigt det inte gick att se.
|
Alltså skämta med dött lopp.. Vad fan innebär det?
Det suger om jag satt med 6 som A och 11 som C va? Nu får alla som spika 6an lika många rätt som mig.. och tänkte spika 6 vilket hade varit bättre? Alltså jag lägger fan snart ner trav inte en gång kan jag ha tur eller något. Kommer aldrig vinna en krona. Ger upp. |
Citat:
Tar du med en skräll, vill du naturligtvis ha in endast den hästen? |