Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 BOLLNÄS (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23400-v64-bollnaes/)

Icewinner 2015-03-09 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av Voltstart (Inlägg 414746)
Det säger ju ingenting om övriga reduceringar är okända för oss.
Tar du med en skräll, vill du naturligtvis ha in endast den hästen?

Bättre med dött lopp med min skräll och en mindre streckad häst?..

Jo, hela systemet finns här i tråden med alla reduceringar :p

Äsch skitsamma, bara på riktigt dåligt humör.
Klarar inte av alla motgångar just nu.
Det provocerar en så huvudet vill sprängas att alla marginaler system lyckas spricka precis utanför vinsten.
Inte just denna saken, men bara allt. Varenda dag, varenda spel man lägger. Nu rann bägaren över efter detta och V4an både innan och vid lunchen.

Borde fan ta ett break, för trött på detta

Icewinner 2015-03-09 21:17

Kan ju kvitta. Var dags att åka nu oavsett.

sigh 2015-03-09 21:17

Jahapp, ännu en tomte som ska kaxa med en chanslös häst på ren ondska.

Voltstart 2015-03-09 21:18

Den var fin B.W. Modde! Slå detta gänget direkt var imponerande!:clap:

olle 2015-03-09 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 414732)
1.941 in på V4... Det rullar på men har omsatt en hel del ikväll så det behövdes...

Det är ju en dödsdömd taktik långsiktigt för att vinna att spela på varenda spelform som atg erbjuder på lunchen, på Örebros breddtrav och på kvällens norrlandbana. Med de enorma spelavdrag atg har kommer det garanterat sakta men säkert tömma spelkassan. Men du vann väl en del i helgen och då kan man ju unna sig det en dag.

doob 2015-03-09 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 414752)
Det är ju en dödsdömd taktik långsiktigt för att vinna att spela på varenda spelform som atg erbjuder på lunchen, på Örebros breddtrav och på kvällens norrlandbana. Med de enorma spelavdrag atg har kommer det garanterat sakta men säkert tömma spelkassan. Men du vann väl en del i helgen och då kan man ju unna sig det en dag.

Jo, har rullat på bra och då laddar jag på lite extra framför datorn mest för att vara med men du har rätt olle! Har gått kraftigt plus idag så spelavdrag eller ej är jag mer än nöjd! ;)

olle 2015-03-09 21:32

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 414753)
Jo, har rullat på bra och då laddar jag på lite extra framför datorn mest för att vara med men du har rätt olle! Har gått kraftigt plus idag så spelavdrag eller ej är jag mer än nöjd! ;)

Har varken hunnit se lunchtravet eller kvällstravet idag men kom i alla fall hem för att kunna se dagens dubbel loppen.

Voltstart 2015-03-09 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 414752)

Nu spelar det knappast någon roll vilken bana som arrangerar tävlingarna för dagen? Det borde bli samma utfall ändå?
På onsdag bojkottar jag Jägersro!:drunk:

Voltstart 2015-03-09 21:35

Varför visade de inte målfotot ifrån avdelning III?

doob 2015-03-09 21:40

Bra kört Alsén! Bra kört i årsdebut!! :rolleyes:

bergomiotmail 2015-03-09 21:45

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 414759)
Bra kört Alsén! Bra kört i årsdebut!! :rolleyes:

Du var inte ensam att tro på Olle Ahlsen, spik på allt hos en betaltjänst!! Jag repeterar, OLLE AHLSEN!!!:cheers::cheers:

dirteeh 2015-03-09 21:47

Vad yrar ni om? Han vann ju inte?

Voltstart 2015-03-09 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 414763)
Du var inte ensam att tro på Olle Ahlsen, spik på allt hos en betaltjänst!! Jag repeterar, OLLE AHLSEN!!!:cheers::cheers:

Låt mig gissa: SS?

bergomiotmail 2015-03-09 21:48

H Svensson åker med en häst till Bollnäs, provar en tvilling med Crooked! Örjan upp och ett lopp i kroppen efter vila!

dirteeh 2015-03-09 21:51

Fattar inget.. Vann Olle Alsen eller inte?