![]() |
Svårt att hitta Digital Motion ! Med FBL som inte vinner så ofta!
|
Hejja Örjan. Ett lopp försent att vara vaken i ;) han är för rädd om hästarna , det är det som är "felet" han skulle bara styra ut å bomba i 3dje som om det vore det sista hästen ska göra i sitt liv. Men han är lite för mkt djurvän :(
|
Citat:
|
Alltså ser ni inte att de som åkte i första gnäller på Robin,
de som är kvar efter Avd1 försvarar Robin... Och det är bara så det är :rolleyes: |
Citat:
Ville bara glädja dig med att ATG-personal tar del av dina dagliga små pysningar. Kanske kommer till nytta ;) http://piclair.com/data/bhg5r.jpg |
Citat:
Sista strecket till 1 Digital Motion som har gjort fem starter i regi Fredrik B Larsson utan att ha imponerat. Jag tycker dock att han såg bättre ut senast även om han stumnade till slut efter en resa i dödens. Från sitt fina utgångsläge bör han få ett bra lopp och med lucka till slut kan han spurta ner samtliga. |
Citat:
|
Där rök man på en av favoriterna på fyra streck, men kommer aldrig strecka en importdebutant i framtiden heller.
|
Samma här...
Miss Sue V struken med |
Citat:
|
Daniel inte nöjd med Miss Sue, så nu är den struken.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ok, jag kom precis online och hörde intervjun med Reden men inget om strykningen men det hade jag sett precis innan i startlistan
|
Citat:
Detta kom nu http://piclair.com/data/gg41v.jpg och svar http://piclair.com/data/oy279.jpg Ni missade bara ;) |
Är inte Pantarei Ans väl stor favorit i förhållande till BWT Engaged som jag tycker borde va första motbudet ( kanske enda t.o.m)
Nej, inte fan var den för stor favorit, helt rätt analys av spelarkollektivet och dumstrut till mig...... |
Härliga atg odds på barfotahästen på framspår i avd 4. Ser att UB hade 10.50
|
Robin är ju ett totalt skämt som referent. Dom gick in på slutvarvet både med 2 och 1 varv kvar av loppet. Atg parodi :)
|
Stylish hannover tar väl detta?
|
Pave the Way barfota runt om idag. Intressant. Kusken emot.
1,3,4,5 (någon annan kan väl inte vinna DD-1 ?) mot Fredde Bs i dd-2 x 20 kr. Det blir mitt enda spel idag. |
Kan dom inte lägga ner sändningarna från Norge räcker att se deras skidåkare!
|
DD
1,3,5 - 2 x 50 |
vi provar en rak dubbel. 3-1 o hoppas att jorma har lite respekt med sig i dd2
|
Första spelet idag DD1: 3,5 DD2: 3,4
|
stackars haugstad. det är goop som kör hans häst också:)
|
Citat:
|
Helt underbart att se en sån grym spurt som Aloe Vera leverade, segern hade blivit ännu säkrare om inte Oskar varit tvungen att korrigera mitt i farten när hästen innanför bröt ut ( som i sin tur var tvungen eftersom Haugstad försökte komma ut innanför)
|
haugstad hade enda hästen med form i loppet o sätter sig fast. Goop har en häst som inte startat på länge men tar ändå dödens o reglerar loppet. Haugstad verkar aldrig lyfta för att bli det där lilla extra som kusk.
|
Han är för bra björn just nu. där lurar han skjortan av kihlström också. men det räckte väl bara till andra platsen igen
|
Fantastiskt att se en sådan löglädje av en 12-årig vallack, vilken otrolig hedershäst Trixarn är :)
*löpglädje skulle det givetvis stå |
Citat:
Pave The Way såg ut att ha ett ton sparat i ryggen så den får man ha koll på nästa gång också. Då kanske v oddset blir spelbart. |
Äsch man spikar de två favoriterna som vinner, har med 1%-aren utan problem och garderat i övrigt. Men ryker ändå på den där tokbaissningen av Aronsson. Hon låg ju oerhört lågt! Men då kan man den tränaren då iallafall, alltid något man fick med sig...
|
Citat:
|
Han har ju både fött upp och tränat både Trixarn och Pröjsarn, inte illa gjort av gubben Öhman. Det är såna eldsjälar som gör att travet lever även på bredden.:claps:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson. |
Citat:
|
Vilken skön häst Trixan 12år ser ut som älskar att tävla bra tränare B Öhman kul att se sånt. Höjer travsporten!
|