Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64 Örebro, Jackpot! (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23474-v64-orebro-jackpot/)

leffa 2015-03-16 20:36

Svårt att hitta Digital Motion ! Med FBL som inte vinner så ofta!

shjuve9le 2015-03-16 20:37

Hejja Örjan. Ett lopp försent att vara vaken i ;) han är för rädd om hästarna , det är det som är "felet" han skulle bara styra ut å bomba i 3dje som om det vore det sista hästen ska göra i sitt liv. Men han är lite för mkt djurvän :(

MikaF 2015-03-16 20:41

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 416440)
Tur att vi kan tycka olika, vore för trist annars. Jag för min del hatar den här typen av referat med "inlevelse", referenter ska vara korrekta och behärskade tycker jag, inte skrika som varje lopp vore en elitoppsfinal.

hehe ok då bättre en de ibland rent hysteriska norska referenterna iallafall :-)

Icewinner 2015-03-16 20:43

Alltså ser ni inte att de som åkte i första gnäller på Robin,
de som är kvar efter Avd1 försvarar Robin...

Och det är bara så det är :rolleyes:

Helge 2015-03-16 20:44

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 416426)
Nej, ta mig fan, det här är mer än man kan uthärda, finns inget alternativ, bara att fimpa ljudet i liven. Inte en chans att orka med Robins hysteriska skrikande, måste va nåt allvarligt fel på snubben.

Kära tomtom.

Ville bara glädja dig med att ATG-personal tar del av dina dagliga små pysningar. Kanske kommer till nytta ;)

http://piclair.com/data/bhg5r.jpg

MikaF 2015-03-16 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av leffa (Inlägg 416442)
Svårt att hitta Digital Motion ! Med FBL som inte vinner så ofta!

Ja mycket svårt men travnet var med: 8 streck dock

Sista strecket till 1 Digital Motion som har gjort fem starter i regi Fredrik B Larsson utan att ha imponerat. Jag tycker dock att han såg bättre ut senast även om han stumnade till slut efter en resa i dödens. Från sitt fina utgångsläge bör han få ett bra lopp och med lucka till slut kan han spurta ner samtliga.

Stekel 2015-03-16 20:46

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 416444)
Hejja Örjan. Ett lopp försent att vara vaken i ;) han är för rädd om hästarna , det är det som är "felet" han skulle bara styra ut å bomba i 3dje som om det vore det sista hästen ska göra i sitt liv. Men han är lite för mkt djurvän :(

Kunde inte vinna loppet med Only in its class, går inte när de kör i det tempot om man ska ha andra-tredjespår hela loppet. Måste till en totalt överlägsen häst i så fall. Den där myten med överpace gäller bara när de rusar första halvan och sen börjar maska (normalfalet) men när de rusar på hela vägen över sprint så vinner man inte från kön. Det händer ju men det förutsätter nästan att det ska bli soppatorsk eller trafikproblem för samtliga hästar på innerspår.

Stekel 2015-03-16 20:54

Där rök man på en av favoriterna på fyra streck, men kommer aldrig strecka en importdebutant i framtiden heller.

Icewinner 2015-03-16 20:55

Samma här...

Miss Sue V struken med

tomtom2 2015-03-16 20:56

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 416447)
Alltså ser ni inte att de som åkte i första gnäller på Robin,
de som är kvar efter Avd1 försvarar Robin...

Och det är bara så det är :rolleyes:

Nja du, den analysen haltar betänkligt, iaf när det gäller mig, har inte ens spelat idag, är ganska fed up vad det gäller V64 spelet faktiskt....

Helge 2015-03-16 20:57

Daniel inte nöjd med Miss Sue, så nu är den struken.

Icewinner 2015-03-16 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 416457)
Nja du, den analysen haltar betänkligt, iaf när det gäller mig, har inte ens spelat idag, är ganska fed up vad det gäller V64 spelet faktiskt....

Det var ett skämt :)

olle 2015-03-16 21:05

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 416458)
Daniel inte nöjd med Miss Sue, så nu är den struken.

Snart upptäcker atg live experterna det också. Dom gjorde ju precis en intervju omför dd men gick inte in och sa att den var struken.

Helge 2015-03-16 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 416462)
Snart upptäcker atg live experterna det också. Dom gjorde ju precis en intervju omför dd men gick inte in och sa att den var struken.

Var på liven för 5 minuter sedan.

olle 2015-03-16 21:09

Ok, jag kom precis online och hörde intervjun med Reden men inget om strykningen men det hade jag sett precis innan i startlistan

Helge 2015-03-16 21:11

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 416464)
Ok, jag kom precis online och hörde intervjun med Reden men inget om strykningen men det hade jag sett precis innan i startlistan

Såg fler skrev samma som du på twitter. Kan väl aldrig vara annan sändning på betaversionen ATG som startade idag?

Detta kom nu

http://piclair.com/data/gg41v.jpg

och svar

http://piclair.com/data/oy279.jpg

Ni missade bara ;)

tomtom2 2015-03-16 21:11

Är inte Pantarei Ans väl stor favorit i förhållande till BWT Engaged som jag tycker borde va första motbudet ( kanske enda t.o.m)

Nej, inte fan var den för stor favorit, helt rätt analys av spelarkollektivet och dumstrut till mig......

olle 2015-03-16 21:12

Härliga atg odds på barfotahästen på framspår i avd 4. Ser att UB hade 10.50

olle 2015-03-16 21:16

Robin är ju ett totalt skämt som referent. Dom gick in på slutvarvet både med 2 och 1 varv kvar av loppet. Atg parodi :)

dirteeh 2015-03-16 21:23

Stylish hannover tar väl detta?

olle 2015-03-16 21:25

Pave the Way barfota runt om idag. Intressant. Kusken emot.

1,3,4,5 (någon annan kan väl inte vinna DD-1 ?) mot Fredde Bs i dd-2 x 20 kr.

Det blir mitt enda spel idag.

leffa 2015-03-16 21:26

Kan dom inte lägga ner sändningarna från Norge räcker att se deras skidåkare!

trance_error 2015-03-16 21:28

DD

1,3,5 - 2

x 50

Om_sommaren 2015-03-16 21:35

vi provar en rak dubbel. 3-1 o hoppas att jorma har lite respekt med sig i dd2

tomtom2 2015-03-16 21:36

Första spelet idag DD1: 3,5 DD2: 3,4

Om_sommaren 2015-03-16 21:40

stackars haugstad. det är goop som kör hans häst också:)

olle 2015-03-16 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 416471)
Pave the Way barfota runt om idag. Intressant. Kusken emot.

1,3,4,5 (någon annan kan väl inte vinna DD-1 ?) mot Fredde Bs i dd-2 x 20 kr.

Det blir mitt enda spel idag.

Jo minsann. Det var en spurt som hette duga av Aloe Vera. Imponerande.

tomtom2 2015-03-16 21:43

Helt underbart att se en sån grym spurt som Aloe Vera leverade, segern hade blivit ännu säkrare om inte Oskar varit tvungen att korrigera mitt i farten när hästen innanför bröt ut ( som i sin tur var tvungen eftersom Haugstad försökte komma ut innanför)

Om_sommaren 2015-03-16 21:46

haugstad hade enda hästen med form i loppet o sätter sig fast. Goop har en häst som inte startat på länge men tar ändå dödens o reglerar loppet. Haugstad verkar aldrig lyfta för att bli det där lilla extra som kusk.

Om_sommaren 2015-03-16 21:54

Han är för bra björn just nu. där lurar han skjortan av kihlström också. men det räckte väl bara till andra platsen igen

tomtom2 2015-03-16 21:55

Fantastiskt att se en sådan löglädje av en 12-årig vallack, vilken otrolig hedershäst Trixarn är :)
*löpglädje skulle det givetvis stå

olle 2015-03-16 21:57

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 416482)
Fantastiskt att se en sådan löglädje av en 12-årig vallack, vilken otrolig hedershäst Trixarn är :)
*löpglädje skulle det givetvis stå

Blev ju rena lunken. 1,15 första varvet, men kul att gubbens häst fick vinna när han ev brutit tummen :)

Pave The Way såg ut att ha ett ton sparat i ryggen så den får man ha koll på nästa gång också. Då kanske v oddset blir spelbart.

Stekel 2015-03-16 21:58

Äsch man spikar de två favoriterna som vinner, har med 1%-aren utan problem och garderat i övrigt. Men ryker ändå på den där tokbaissningen av Aronsson. Hon låg ju oerhört lågt! Men då kan man den tränaren då iallafall, alltid något man fick med sig...

hoola 2015-03-16 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 416479)
haugstad hade enda hästen med form i loppet o sätter sig fast. Goop har en häst som inte startat på länge men tar ändå dödens o reglerar loppet. Haugstad verkar aldrig lyfta för att bli det där lilla extra som kusk.

Jag tycker att han aldrig haft det där lilla extra.Han hade förmånen att köra fina hästar hos Untersteiner och nu gör han det åt Walmann men han saknar rätt omdöme i många situationer.

tomtom2 2015-03-16 22:00

Han har ju både fött upp och tränat både Trixarn och Pröjsarn, inte illa gjort av gubben Öhman. Det är såna eldsjälar som gör att travet lever även på bredden.:claps:

Om_sommaren 2015-03-16 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 416484)
Äsch man spikar de två favoriterna som vinner, har med 1%-aren utan problem och garderat i övrigt. Men ryker ändå på den där tokbaissningen av Aronsson. Hon låg ju oerhört lågt! Men då kan man den tränaren då iallafall, alltid något man fick med sig...

tokbaissning var det väl inte riktigt. Hon visste ju inte riktigt va hon hade hästen sa hon. Jag gick också emot o spikade cognacen som jag var säker skulle vinna då den fick luckan från rygg ledaren, men italienarn var för bra

Viroid 2015-03-16 22:09

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 416484)

Den sänkte sitt rekord med 3 sekunder, och det var kanske lite överraskande. Årsdebut, första start som femåring, lågprofilerad (men mycket duktig) kusk och en hel del emot från de stora stallen. Jag kan förstå att hon var försiktig i utsagorna.

bergomiotmail 2015-03-16 22:11

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 416488)
tokbaissning var det väl inte riktigt. Hon visste ju inte riktigt va hon hade hästen sa hon. Jag gick också emot o spikade cognacen som jag var säker skulle vinna då den fick luckan från rygg ledaren, men italienarn var för bra

– Resaca de Nando (9) är en jättespännande
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att
hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten
för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det
här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt
öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson.

Om_sommaren 2015-03-16 22:17

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 416490)
– Resaca de Nando (9) är en jättespännande
häst som har vunnit mycket lopp i Italien. Jag tror att
hon har mycket att hämta framöver i Sverige. I debuten
för mig blir det ett lugnt upplägg och jag ser det
här som ett test. Det blir skor runt om och högst troligt
öppet huvudlag, säger Sofia Aronsson.

jag ser inget jätteavslag i detta tyvärr.

leffa 2015-03-16 22:22

Vilken skön häst Trixan 12år ser ut som älskar att tävla bra tränare B Öhman kul att se sånt. Höjer travsporten!