Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

mackpeter 2015-03-28 09:50

Citat:

Ursprungligen postat av bjarnet (Inlägg 418574)
hur ser väderutsikterna ut i kungliga huvudstaden?,
nån som befinner sig runt solvalla och kan dela med sig?

Just nu 3-4 grader och grått. Ser ut att ljusna.
Kommer att bli perfekt sommarbana. 8-9 grader och lite sol.

BroderH 2015-03-28 10:02

Idag blir det favoritbetonat, siktar på litet system och några tusenlappar tillbaka. Så länge man går plus...

Spikar på Maven och Trinity Zet. Går kort i avd 3 & 4. Sen kladdar vi på i resterande tre lopp. Kan man hoppas på 5000 kr på sjuan?

Helge 2015-03-28 10:33

Ser mycket favoritbetonat ut. Jag försöker välta de största och spikar Rocket Zet och Zonguldak idag. Blir svårt att välta de största men lyckas det, ger det desto bättre betalt.
Alternativet är en fleris annars idag.

Om_sommaren 2015-03-28 10:47

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418590)
Ser mycket favoritbetonat ut. Jag försöker välta de största och spikar Rocket Zet och Zonguldak idag. Blir svårt att välta de största men lyckas det, ger det desto bättre betalt.
Alternativet är en fleris annars idag.

de stora har ju dragit skitspår. känns absolut som överomligt att vält allihop även om det låter ruggigt bra på maven, som troligen blir släppt till spets. resten kan det nog strula för idag o då är det tufft att vinna en final

spiifii 2015-03-28 10:48

I Avd.3 så tror jag att VOTN kommer hålla ut Inken när den avancerar tidigt från bakspåret, så han får sitta i dödens ett bra tag. Då kan det istället bädda för någon häst som smyger med där bak, t.ex Porthos Amok. Ingves ska ladda från start och försöka hålla spets har han utlovat. Även aviserat BFRO på Porthos Amok. Vore guld att få upp värdet lite där!

Rickart 2015-03-28 10:54

Jag har letat lite, men vad säger Takter, ska han göra i ledning med Dreams Take Time?

Om_sommaren 2015-03-28 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 418597)
Jag har letat lite, men vad säger Takter, ska han göra i ledning med Dreams Take Time?

japp han var sugen på det. Hästen är väl obesegrad där? Kan fleming hålla upp rygg ledaren så känns den intressant

Helge 2015-03-28 10:56

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 418593)
de stora har ju dragit skitspår. känns absolut som överomligt att vält allihop även om det låter ruggigt bra på maven, som troligen blir släppt till spets. resten kan det nog strula för idag o då är det tufft att vinna en final

Ja, måste prova, kladdar på i de 5 första, spikarna på slutet.
Rocket Zet känns som dagens klaraste vinnare :clap:

Sen får det bli en liten fleris vid sidan om ;)

mijo14 2015-03-28 11:08

Två spikar: 5 Västerboonthenews och 5 Vacqueyras. Västerbotten trycker sig till spets och sedan är det klart! Tyckte Inken såg lite halvseg ut sist och spår 11 är vad det är. Ser 10 Candor Hall som ett större hot...Vacqueyras ,kuskplus, bra spår och körs till spets. Var riktigt bra i Norge och grym efter galopp i Guld(1)...Nu Brons.. Hoten är 4,6,och 10.

1 8 10
5 8 9
5
3 4 5 10
5 6
2 4 6 10
5

Lycka till!

Om_sommaren 2015-03-28 11:10

no gelt face känns intressant från fint läge. smyglopp o lucka till slut så kan det gå vägen. fin häst

oggeb 2015-03-28 11:11

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418599)
Ja, måste prova, kladdar på i de 5 första, spikarna på slutet.
Rocket Zet känns som dagens klaraste vinnare :clap:

Sen får det bli en liten fleris vid sidan om ;)

Rocket har väl aldrig vunnit utan skor - frågan är vaför? Blir han hovöm likt en Zonguldak blivit tidigare innan man slog på sulor på hovarna..?

draken 2015-03-28 11:14

Vaqueyras trodde jag skulle bli veckans skrik och kommunare efter de senaste upphämtningarna men är ju nästan tappad istället.

DIF 2015-03-28 11:23

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418457)
Omgångens spik hos betaltjänsterna, Trinity Zet V75-5, just nu 31%, lär öka markant. SS, TT, Stora Vinster och Snoken spikar.

Visst är det bra vinstchans för BG - men om nu alla ska gå med den som spik så kommer alla ha kvar sina markeringar i andra lopp, blir extra trist om Maven och Ready for more bara vinner också.
Jag gillar Quick on the draw, snabb häst som är lynnig. Erik A har kört den 4 gånger och vunnit samtliga, knappast en slump. Övriga 10 lopp av hästens senaste starter har körts av andra kuskar utan att någon vunnit med den.
Streckad nu på 3% och om nu alla andra spikar BG eller garderar med 3 och 5 så kan man ju ha årets drag. Klar är den inte, men med tanke på Erik och den överlägsna farten den har i kroppen är det intressant som chansspik.

Om_sommaren 2015-03-28 11:23

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 418603)
Rocket har väl aldrig vunnit utan skor - frågan är vaför? Blir han hovöm likt en Zonguldak blivit tidigare innan man slog på sulor på hovarna..?

Han såg inte hovöm ut när han var trea från spets elitloppshelgen bakom royal fighter o bbs sugarlight:) på 11,4!

hammmmmar 2015-03-28 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av oggeb (Inlägg 418603)

Förra året gick han utan skor tre ggr, två av gångerna var han tvåa respektive trea bakom BBS Sugarlight, sen slutade han fyra mot guldhästar. Det är motståndet som varit hans fall, till skillnad från idag. Hade han varit hovöm tror jag Redén vetat om det.