Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

oggeb 2015-03-28 11:56

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 418630)
parentes = inte anmäld balans. Du får ge dig till tåls till parentesen är borta då har veijo anmält. kruxet är att anmäler han barfota så kan han ändå välja skor dock ej tvärtom

Enligt intervju så blir det inga ändringar och således kommer han gå bfro

Stekel 2015-03-28 11:57

Det där med att det skulle vara en enorm fördel med Erik på Quick On The Draw är lite överdrivet, det är med önskeförutsättningarna framspår och 1600. Nu volt och medeldistans. Han är väl inte överstreckad nu på 3%, men chansen är nog inte högre än så i dagens lopp heller.

Helge 2015-03-28 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 418635)
Är så enormt sugen på att gardera Maven med EN häst. Det behöver inte vara Your Highness. Men känns som en vettig grej att göra denna dag. Att dubbla är sällan kul. Men att fälla en så stor favorit är desto roligare!:cheers:

Samtidigt känns det som att man ändå kommer undan relativt billigt om nu mot förmodan Maven skulle vara totalt överlägsen, vilket jag tror att den är.

Kolla prispengar, kolla motstånd, kolla tider. ALLT talar för Maven, de prestationerna den gjort senaste månaderna mot stentufft motstånd, en som som Your Highness känns som en duvunge jämte denna megastjärna.

Kluven värre faktiskt.

Jag tror Maven vinner men det innebär inte att jag spikar den. Jag har med Youna, Ariel, Maven, Uranium och Your Highness just nu. Kan bli nån till.

Storfavoriterna inleder med spåren 8,8,11,10, bara en sån sak ;)

Indeed 2015-03-28 12:01

avd 1: Maven ska ju bara vinna men 1 youna, 4 ariel boko och 10 your higness får också plats på lappen

avd 2: usain heina 2% går alltid bra och låter väldigt uppåt från oscar.
Boffie man är alltid spelad på 1 % men går alltid skitbra. vinner sällan men denna gånga ska han med på min kupong.

Västerbo carrera kass spår men bbf runtom nu. 3%. ska med även den.

avd 3, Votn känns något överspelad och inte säkert att han spetsat initialt.
Jonny vill ladda förs spets och kniper han den kan han vinna 8/8 vinter från spets 11%! låter väldigt uppåt på honom. Tror ändå återigen mest på inken och 42% på honom känns värt.

Candor hall gav inken en match sist från spår 12 eller vs inkens spår 6, 5% och nu liknande förutsättningar som inken nuäven om han är något distansgynnad.

sista lyxstrecket till porthos amok som var grym som trea vid debuten sist.

avd 4: spikar royal prince utan att tveka från det läget.

avd 5: låser jag på 5 staro, 6 trinity och elva Felicia.VE

avd6: naglo vann trots tre dryga omstarter i lördags och var knappt framme vid bilen när den släppte, galet bra insats. chansspikar.

avd 7 tar med rocket zet, Vaqeruas, talk the talk, angelo AM och super otto.

hoppas på det bästa :)

mvh

Jajjan 2015-03-28 12:10

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418457)
Omgångens spik hos betaltjänsterna, Trinity Zet V75-5, just nu 31%, lär öka markant. SS, TT, Stora Vinster och Snoken spikar.

Yngsta märren i gänget, samt att alla tipsprånglare
unisont spikar i ett stolopp, tillsammans med körsven.
Voltstart och stallets ojämnhet, är brftro optimalt,
samt borde varit mer övertygande, torskade mot
Silvia Logoj näst senast??????, bra senast, men
mycket tuffare emot denna gång. Kommer märren
till spets ökar aktierna?

Givet att gardera kommunaren, med tanke på
tipstjänsternas hjärntvätt på spelarkollektivet,
än mer en jackpottomgång, där motståndet inte
går av för hackor.

Absolut en segerkandidat, men ingen spik för mig.

Jajjan

Helge 2015-03-28 12:12

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 418647)

går av för hackor.

Jajjan

Enig men fick lära mig här igår av draken att betaltjänsterna inte påverkar mer än några tusental spelare ;)

*ironisk om det inte framgår*

Om_sommaren 2015-03-28 12:22

Citat:

Ursprungligen postat av Jajjan (Inlägg 418647)

går av för hackor.

Jajjan

Såg du loppet där hon fick stryk av silvia logoj? Mer övertygande går väl knappast att vara. Kommer hon till spets här vilket alla verkar överens om så begriper ett kylskåp att det bara är sjukdom emot.

Jajjan 2015-03-28 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418649)
Enig men fick lära mig här igår av draken att betaltjänsterna inte påverkar mer än några tusental spelare ;)

Facit på den frågan får du om några timmar,
jag satsar svärmor på att du har rätt.

Jajjan

drakdead 2015-03-28 12:24

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418649)

Undrar hur många som lämnar in betaltjänsternas förslag rakt av.Kan inte vara många då dom påstår att dom får in rader som ger mer än 200k

Helge 2015-03-28 12:27

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 418654)
Undrar hur många som lämnar in betaltjänsternas förslag rakt av.Kan inte vara många då dom påstår att dom får in rader som ger mer än 200k

Nej tror de flesta kör en mix av deras och eget. Men en sak är säker, när samtliga stora betaltjänster enigt spikar en häst, då händer det saker i strecklistan med den kusen.

Senast de var så eniga, var när Månprinsen startade på V75.

Detta blev en signal för mig direkt att leta annan spik, men vågar så klart inte ta bort Trinity.

drakdead 2015-03-28 12:30

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418656)
Nej tror de flesta kör en mix av deras och eget. Men en sak är säker, när samtliga stora betaltjänster enigt spikar en häst, då händer det saker i strecklistan med den kusen.

Detta blev en signal för mig direkt att leta annan spik, men vågar så klart inte ta bort Trinity.

Hade bestämt mej för BG i 5:e innan betaltjänsterna kom ut

SAO 2015-03-28 12:32

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418656)

Roligast var ju när SS satte sin sjua men den enda vinnarsystemet var ett andelsspel... Inte ens dom själva lämnar in.

whaton 2015-03-28 12:33

maven tjänat 14miljoner kontra motbudet your highness 2 miljoner säger en del bara att spika hur tråkigt det än är till % men ska bli en fröjd att se maven idag hoppas på en riktigt bra prestation. :clap:

Om_sommaren 2015-03-28 12:37

Citat:

Ursprungligen postat av whaton (Inlägg 418661)
maven tjänat 14miljoner kontra motbudet your highness 2 miljoner säger en del bara att spika hur tråkigt det än är till % men ska bli en fröjd att se maven idag hoppas på en riktigt bra prestation. :clap:

skulle vilja säga att det säger mindre än vid första anblick. prispengarna i USA är skyhöga jämfört med Sverige. VIlket innebär att Maven haft åtskildigt lättare att tjäna ihop pengar än your higness som bara tävlat i sverige

bjarnet 2015-03-28 12:39

hur kan forsens bonus stå i så höga procent hos atg?…jag hittar ingenting som tyder på att han kommer vinna idag!…är det bara tidningstipsen som har höjt den till favorit idag?