Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

Khiarshoor 2015-03-28 16:36

Känns inte som att de fått ut maxkapacitet av Västerbo Highflyer ... :( Kosta 610.000 o köpa in om jag inte minns fel från Flemming.

hoola 2015-03-28 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418845)
Björn har inget flyt med sina uppsittningar idag dessvärre, hästarna håller inte måttet för dagen helt enkelt :no:

Just så är det.Goop är i mina ögon Sveriges bästa kusk just nu utan att jag hjältedyrkar honom.Däremot förstår jag inte de som sätter Spelvärde i högsätet.Här är dagens exmpel:

Omgångens mest spelvärda spik och även bästa speldrag: Västerboonthenews
Omgångens kompletterande spik: Trinity Zet
Omgångens mest överskattade: Digital Ink

Ni vet alla hur det gick för de hästarna idag...

Khiarshoor 2015-03-28 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418855)
Såg ut som det och jag förstår honom. Man hade kunnat tro att det var Lutfi som satt i sulkyn som han körde?

Gillar Takter som kusk, tycker han är en sån som ofta levererar, men tyvärr gör han idiotgrejer emellanåt utan förklaring. Har läst att han har en ADHD diagnos, kanske är det som spökar ibland?

Mhh!! Har ett minne som etsat fast sig. När han helt sonika mitt i loppet trycket till favoriten på jägersro (lill-unte). Han sitter i ledningen med sin häst och så kommer takter upp med en 40-oddsare från ingenstans och trycker för att därpå galoppera helt väck.

De jag ogillar med Takter är att han känns jävligt kaxig, på tok för kaxig. Ska alltid yttra sig på ett nonchalant sätt oxå.

Väldigt osympatisk snubbe i mitt tycke

Helge 2015-03-28 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av Khiarshoor (Inlägg 418858)
Mhh!! Har ett minne som etsat fast sig. När han helt sonika mitt i loppet trycket till favoriten på jägersro (lill-unte). Han sitter i ledningen med sin häst och så kommer takter upp med en 40-oddsare från ingenstans och trycker för att därpå galoppera helt väck.

De jag ogillar med Takter är att han känns jävligt kaxig, på tok för kaxig. Ska alltid yttra sig på ett nonchalant sätt oxå.

Väldigt osympatisk snubbe i mitt tycke

Läs detta om Takter så kanske du ändrar dig lite.

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle20000077.ab

kasse 2015-03-28 16:41

Hoppas super otto kan sitta kvar tills 3-400 kvar... då blir han farlig...!!

kasse 2015-03-28 16:44

Härlig sport nu är våren här... Nu kommer dom bra hästarna ut.. tack för alla tips man får här.. bra info...:):)

Helge 2015-03-28 16:49

Härligt Rocket Zet ♥

Manprinsen 2015-03-28 16:49

Rocket Zet var smällfin. Intressant att alla dissade den mest av Daniels hästar idag?

Helge 2015-03-28 16:50

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418863)
Rocket Zet var smällfin. Intressant att alla dissade den mest av Daniels hästar idag?

Vaddå alla? Jag dissade Trinity och sa spik Rocket Zet, Daniels bästa chans.

Manprinsen 2015-03-28 16:51

Svår rad idag men inte helt omöjlig. Spik på Maven, Inken och Rocket Zet så är den helt klart möjlig.

Manprinsen 2015-03-28 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418864)
Vaddå alla? Jag dissade Trinity och sa spik Rocket Zet, Daniels bästa chans.

Syftade mest till alla "experter". Jag hade också feeling för RZ men gick på TZ istället eftersom alla skrek ut den som klar. :whoco5:

sigh 2015-03-28 16:53

Fantastiskt.
Totomaten tyckte inte att man streckat en häst tillräckligt starkt och tog bort den. Givetvis så vinner den lätt till 20ggr o man bommar V5an på det... Givetvis så märker man det efter att man jobbat in spiken i sista som en jävla idiot. Kan någon förklara varför den hästen som inte är med alltid vinner när man har alla utom en? Vet hästarna om det? Någon som betalar av kuskarna?
13e ggn av 13 möjliga jag varit med om att man haft alla utom en i ett lopp och den som av ena eller andra anledningen inte är med skräller...

Helge 2015-03-28 16:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418866)
Syftade mest till alla "experter". Jag hade också feeling för RZ men gick på TZ istället eftersom alla skrek ut den som klar. :whoco5:

Aha.

Man ska inte gå på det alla skriker, blev galet streckad till slut Trinity.

hammmmmar 2015-03-28 16:54

Som sagt, Rocket fucking Zet.

hanscrispi 2015-03-28 16:56

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418866)

Vadå? Anser du inte att Helge är expert? Tänk om tänk rätt.:lol: