Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

LeBanner 2015-03-28 17:16

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 418883)
Var Felicia V.E en dålig spik då till 5%?

Jättedålig spik på förhand med tanke på att den hade galopperat i 60% av tidigare voltstarter...

Men grattis till 5 rätt(?) och en spikad lågprocentare som gick in!

Filmtokig 2015-03-28 17:18

Citat:

Ursprungligen postat av LeBanner (Inlägg 418888)
Jättedålig spik på förhand med tanke på att den hade galopperat i 60% av tidigare voltstarter...

Men grattis till 5 rätt(?) och en spikad lågprocentare som gick in!

Den som vet den vet. :KO:

Manprinsen 2015-03-28 17:21

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 418676)
Nu har jag väntat in tillräckligt med info utan att för den sakens skull få skallen för full av det! Behåller spikarna:

-Maven som inte verkar ta sig över 65% ens och ska bara vinna oavsett spets eller dödens om hon är som hon ska.

-Trinity Zet trots haussen som tyvärr blev av att de flesta tipstjänster tippar henne. Vinner till minst 50% i min mening och landar bara på knappa 40% nu trots skriket.

Hela systemet:

8 (bästa hästen och vinner på walk over)
1,3,5,6,7,8,9 (favoriten är bästa hästen men mycket sårbar på läget)
1,2,4,5,7,10,11,12 (se ovan...)
1,3,4,6,9,10,11,12 (några hästar som höjer sig, men mycket intressanta utrustningsändringar i loppet)
6 (spets och slut!)
2,6 (låser på de två av de bästa som även fått bra lägen)
2,4,5,6,9 (starka favoriter, men två mycket intressanta motbud)
Krav: Wilda Tigern Jack/Dreams Take Time/Västerboonthenews/Il Sånna/Rocket Zet/Vacqueyras (minst 1)
2968 rader

Hittade tre finodds på skrällar på expekt också:
Raggamuffin 25ggr - kommer få ett bra lopp och blir tokfarlig med lucka!
Obi Wan 40ggr - minst lika bra som de flesta här och barfota på alla hovar idag!
Livacious Lindy 30ggr - Mycket troligt att det blir lopp i rygg ledaren och blir farlig med lucka därifrån!

God tur alles, nu ska jag bege mig ut i vårsolen!

Du var väldigt rätt på det idag tycker jag.

En hypotetisk fråga så här i efterhand. Säg att du hade gått kort i guld och spikat Inken eller ev låst på VBOTN. Vilket lopp hade du isåfall valt att gardera upp?

drakdead 2015-03-28 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 418867)
Fantastiskt.
Totomaten tyckte inte att man streckat en häst tillräckligt starkt och tog bort den. Givetvis så vinner den lätt till 20ggr o man bommar V5an på det... Givetvis så märker man det efter att man jobbat in spiken i sista som en jävla idiot. Kan någon förklara varför den hästen som inte är med alltid vinner när man har alla utom en? Vet hästarna om det? Någon som betalar av kuskarna?
13e ggn av 13 möjliga jag varit med om att man haft alla utom en i ett lopp och den som av ena eller andra anledningen inte är med skräller...

Du får inte ha alla utom en,jag har bara gjort det en gång,sen aldrig mer,spika hellre

Helge 2015-03-28 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 418887)
Oj, det var mycket Paribet där. De har ju hållit sig borta från vinstlistorna ett tag.

Ja, märkligt, ett gäng små system, ingen filinlämning heller.

http://piclair.com/data/xa5qt.jpg

sigh 2015-03-28 17:30

Citat:

Ursprungligen postat av drakdead (Inlägg 418894)
Du får inte ha alla utom en,jag har bara gjort det en gång,sen aldrig mer,spika hellre

Ja inte fan var det självmant inte. De 5 första i början av karriären var väl medvetna men efter det så är det bara när man varit med på andras system eller som nu att totomaten tyckt att det inte var tillräckligt hårt sträck.
Blev som sagt medveten om det först när jag kollade efter loppen hade gått.....

Stekel 2015-03-28 17:33

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418893)
Du var väldigt rätt på det idag tycker jag.

En hypotetisk fråga så här i efterhand. Säg att du hade gått kort i guld och spikat Inken eller ev låst på VBOTN. Vilket lopp hade du isåfall valt att gardera upp?

Kände mig nöjd med övriga lopp så det hade blivit att fylla på i femte och sjätte, men är ändå väldigt säker på att jag inte hade fått med Felicia för det är mycket svårt att vinna från tillägg med de här förutsättningarna. Hade nöjt mig med 3,5,6 och om jag garderat vidare hade det blivit skrällhästar på start även om de var ganska dåliga på pappret. Så det känns ju bra att man inte behöver gräma sig över sånt i efterhand.

Mind Your Face hade däremot inte varit några problem att få med tidigt då den stod så mycket bättre till än de lika betrodda bakspårshästarna. Överraskande högt vinnarodds blev det på den också må jag säga!

Lördag nu, skål till er som lyckades klämma in några sexor (och skål i riktigt ädla drycker för er som mot förmodan lyckades sätta sjuan)! :cheers:

Stekel 2015-03-28 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418896)

De har väl gjort flera konton och lagt om upplägget så programmet spottar ur sig varje kupong separat så de kan kringgå reglerna och det ser mindre suspekt ut. Ingen skriker robot-spel när det inte är inlämnat på fil utan ser ut att vara inlämnat "manuellt" även om det säkert inte är det...

Icewinner 2015-03-28 17:48

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 418886)
Behövde inte klaffa spec mycket, utan det som behövde hända händer nästan varje lopp, lite körning och bästa häst får en rygg och sen krossar. Var relativt väntat. Som jag skrev tidigare i veckan, stenklar. Men grattis till dem som hittade en 40% Ink som vinnare och en 23% Rocket Zet. Jag menar, Ink var väl rätt stenklar med loppscenariot att det skulle bli körning. spåret var nog bara till en fördel. Man kan inte bara utgå från vem som ska spetsa och spika därefter.

Haha du var ju helt fel ute i ditt resonemang oavsett!

Jag skrev tidigt i veckan enda chansen för att Felicia V.E ska vinna är att hon ska sänka sitt rekord med minst en halv sekund (det blev 0.8 sekunder hon sänkte det med) och att det krävdes extrem körning där framme.. (Vilket det blev då Goop knäcker ledaren och sin egen häst inte heller orkar på slutet)..

Då skrev du "Nej, detta krävs inte, den vinner bara, du ska få se.."

Hade du skrivit "Japp och jag tror det kommer bli körning samt att hon har kapacitet för att sänka sig det som krävs" så hade det varit hatten av..

:cheers:

Strappa71 2015-03-28 18:07

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418896)

För utlandssystem gäller att det inte visas om det är filinlämnat eller inte. Det är först i efterhand som ATGs säkerhetstjänst samlar in den informationen ( p å anmodan! )

Strappa71 2015-03-28 18:08

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 418899)
De har väl gjort flera konton och lagt om upplägget så programmet spottar ur sig varje kupong separat så de kan kringgå reglerna och det ser mindre suspekt ut. Ingen skriker robot-spel när det inte är inlämnat på fil utan ser ut att vara inlämnat "manuellt" även om det säkert inte är det...

Så här har det "alltid" sett ut när det gäller utlandsspelet.

sirlarsson 2015-03-28 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av sigh (Inlägg 418867)
Fantastiskt.
Totomaten tyckte inte att man streckat en häst tillräckligt starkt och tog bort den. Givetvis så vinner den lätt till 20ggr o man bommar V5an på det... Givetvis så märker man det efter att man jobbat in spiken i sista som en jävla idiot. Kan någon förklara varför den hästen som inte är med alltid vinner när man har alla utom en? Vet hästarna om det? Någon som betalar av kuskarna?
13e ggn av 13 möjliga jag varit med om att man haft alla utom en i ett lopp och den som av ena eller andra anledningen inte är med skräller...

Lider med dig... MEN:

Ska du ljuga så kan du väl i alla fall ljuga realistiskt?

Skulle det mot all förmodan vara sanning så slå fram beviset och sälj till tidningarna, du lär kunna göra en rätt bra slant.

Helge 2015-03-28 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 418899)

Fick svar precis som strappa skriver, "Filinformation kommer inte med på utlandskupongerna."

NicklasJ 2015-03-28 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av sirlarsson (Inlägg 418904)
Lider med dig... MEN:

Ska du ljuga så kan du väl i alla fall ljuga realistiskt?

Skulle det mot all förmodan vara sanning så slå fram beviset och sälj till tidningarna, du lär kunna göra en rätt bra slant.

Viralgranskaren Larsson :cheers: :popcorn:

sirlarsson 2015-03-28 18:30

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 418907)
Viralgranskaren Larsson :cheers:

Någon måtta får det vara, kanske finns någon stackare som faktiskt tror på det där och sprider det vidare.

Det är mer troligt att Messi signar för mitt division 6 lag i fotboll.