![]() |
Fossens Bonus kommer väl bara att vinna eller?
|
Citat:
Många bra med som han får svårt att slå från spår 10 |
Som jag ser det kan man inte bestämma spik innan man ser hur mycket streckade alla blir.
Ideer har man, men tror man hästen vinner ex 4/10 kan man inte spika om det är en 50%are. Det kan gå, men är dåligt i längden. Spel ska ses över låååååång tid. |
Vacqueyras är lika överlägsen i sin klass som t ex Calvin Borel i sin. Men överlägsna hästar, som felar till synes omotiverat och sedan gör enorma upphämtningar, spelas ofta till favorit. Galopperna kan bero på, att hästen har något "osynligt" problem, är räddd eller felaktigt balanserad. Duktiga hästkarlar/kvinnor, veterinärer upptäcker och åtgärdar sådant.
Men som SPELARE skall man ALDRIG SPIKA en sådan favorit. |
Citat:
Schaas !!! |
Citat:
|
Citat:
|
Det enda man med säkerhet kan säga är att Vacqueryas inte har något i guld att göra i alla fall.
|
Citat:
|
Det har ju diskuterats här på Sharps om filinlämning på V75 tillsammans, Pratade idag med en av mina kontakter på ATG och som det verkar idag, tänker man släppa filinlämningen i slutet av APRIL- den har varit under utveckling ett bra tag nu.
Vet att det finns många som ser fram emot denna utveckling av Tillsammans/SO |
Citat:
|
Citat:
Naturligtvis skulle jag ha frågat det. Återkommer så snart jag fått svar! |
Citat:
----------------------------------------------------------------------------------- Hoppas du är nöjd med svaret?. Bra att du bad mig ta kontakt för jag blev uttagen att testa det NYA ATG systemet!! Han skrev När det gäller atg.se börjar den bli lite föråldrad i tekniken. Nästa atg.se kommer bli ett riktigt lyft när det gäller vilka enheter du kan använda den på! =) ----------------------------------------------------------------------------- Bra med kontakter på ATG tror jag. I somras blev jag tillfrågad om jag ville vara guide(mentor) för en kille på ATG som ville uppleva norrlandstravet LIVE. Så vi åkte till Hoting och lita på att han var begeistrad! Publik, feststämning och trevligt på alla sätt. |
Jag fick svaret "inga andra spelformer inom överskådlig framtid" av en mycket trovärdig källa på ATG.
Sedan är det iofs kanske så att inte alla är överens om vad som är "överskådlig framtid"!! :) |
Citat:
|