![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Inken kan absolut plocka ner VBOTN från dödens, inget snack om saken.
|
Inken kommer få springa först fram till dödens och bara det lär kosta lite, sen springa i dödens. Då är den sårbar. Mot spets springande VOTN.
|
Låter ju som Dreams Take Time vill köra i spets, vilket borde innebära körning emellan 4 & 5 som då tyvärr gynnar Inken.
|
Citat:
Oj.. Blev lite fel med dubbelpost nedan, skulle redigera/lägga till inte citera mig själv xD Och jag bråkar inte för jag ger inputs! Jag utvecklar ett resonemang kring loppet vilket gynnar oss båda :) |
Citat:
|
Sluta larva er nu. Inken är bland det bästa vi har i hästväg i Moder Svea för tillfället. VBOTN är en kapabel häst men att tro att en nybliven guldhäst ska stå pall mot en klasshäst som Inken är inte särskilt sannolikt. Möjligtvis om Inken är sjuk eller helt ur form. Är han i normalt slag så vinner han detta även om han måste tugga i dödens hela loppet.
|
Citat:
Vis av erfarenhet så skulle jag vara mäkta förvånad om inte Inken släpps till ledningen enkelt dessutom. Ingen annan har verkat vara villig att tävla i guld de senast månaderna och varför köra bort ett andrapris på 100k? Jag tror på chans för DTT att hålla ut VBON sida vid sida och FDG kanske inte ska räknas bort i spetsstriden heller. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|