Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

Filmtokig 2015-03-23 22:56

Bra sport på lördag.

Felivia V.E spikar jag.

Manprinsen 2015-03-23 23:06

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 417869)
Tror snarare det är du som underskattar Västerbo, jag är väl medveten om att Inken har skalle och har sett att den hjälpt honom hålla ifrån sig hästar som Candor Hall och Rocky Winner. Börjar likna ditt resonemang om Oasis Bi mot VBOTN på Halmstad för en månad sedan. Och då vet vi vem av oss som hade rätt ;) Vi får helt enkelt vänta tills lördag eftermiddag och se hur det blir. Är rätt övertygad om att du efter att ha tagit del av det kommande skriket på Puros springare kommer att ha vikit lite i din åsikt fram tills lördag.

Ja, Oasis Bi :skamsen: Där kan vi snacka total avsaknad av löphuvud...
Jag har försökt fälla Inken i flera omgångar nu och det har varit bortkastat. Bara å inse att det är en jävligt bra häst, och jag är övertygad om att det är långt ifrån maxprestationer vi har sett hittills. Finns hur mycket som helst kvar att plocka ur den hästen. Kommer nog dröja tills Elitloppet innan han får bekänna färg på riktigt.

Icewinner 2015-03-24 00:06

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 417870)
Bra sport på lördag.

Felivia V.E spikar jag.

Då måste hon troligen sänka sitt rekord med minst en halv sekund samt runda hela fältet , ser svårt ut om det inte blir tokkörning och man kan plocka allt på slutet..

Filmtokig 2015-03-24 00:50

Citat:

Ursprungligen postat av Icewinner (Inlägg 417875)
Då måste hon troligen sänka sitt rekord med minst en halv sekund samt runda hela fältet , ser svårt ut om det inte blir tokkörning och man kan plocka allt på slutet..

Behöver hon garranterat inte min vän. Hon vinner. stenklar.

Icewinner 2015-03-24 02:34

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 417876)
Behöver hon garranterat inte min vän. Hon vinner. stenklar.

Då måste iaf hästarna utan tillägg springa sämre än 1.15~

putte64 2015-03-24 02:39

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 417804)
Jag kan inte tänka mig att det kan ha några negativa effekter eller innebära märkvärdigt högre kostnader att ta med samtliga streck-spel när man väl väljer att utöka antalet tillsammans-spelformer.

Du ska klara av att processa en ny xml struktur.
Har du rätt utvecklingsverktyg fixar du beskrivning och objektstruktur på någon dag.
Motorn för att lämna in systemen kan säkert återanvändas.
Med test, ett 2 veckors jobb att addera en spelform.

Obs. Detta gäller filinlämningen, inget annat.

raggefoting 2015-03-24 09:12

Citat:

Ursprungligen postat av Snapphanen (Inlägg 417869)
Tror snarare det är du som underskattar Västerbo, jag är väl medveten om att Inken har skalle och har sett att den hjälpt honom hålla ifrån sig hästar som Candor Hall och Rocky Winner. Börjar likna ditt resonemang om Oasis Bi mot VBOTN på Halmstad för en månad sedan. Och då vet vi vem av oss som hade rätt ;) Vi får helt enkelt vänta tills lördag eftermiddag och se hur det blir. Är rätt övertygad om att du efter att ha tagit del av det kommande skriket på Puros springare kommer att ha vikit lite i din åsikt fram tills lördag.

Johnnys stora chans bör väl vara att släppa till Vbon och hoppas på örjan för en gångs skull inte kan hålla honom fast. det lutar väl mest åt inkens fördel men får johnny en "drömlöpning" så kanske....

Dodo 2015-03-24 09:31

Är Djali Boko en utpräglad spetshäst eller går han bra bakifrån också ?

MatsE 2015-03-24 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av NicklasJ (Inlägg 417775)
Hur tycker du intrycket på Fossens Bonus var senast?

Jag hoppas och tror han behövde loppet.

Viroid 2015-03-24 14:55

Rondens tips såg ju roliga ut. Slår de in så är det väl bara det faktum att sjurättspotten är kryddad med jackpotpengar som förhindrar att det blir jackpot i alla tre vinstpooler. Maven - Ready for More - Digital Ink och så Björn Goop i alla de fyra sista avdelningarna...

monimaker1 2015-03-24 15:35

Esprit Boko känns märkligt lågt streckad (iof bara tisdag men ändå), den vann ju senast från ett svårt 12:e spår på kort och formen känns på topp.

NO CREDIT BROLINE med Lill-Untersteiner brukar vara farlig från spår 7 i dessa typer av lopp. Bra chans för ledning och jag tror det blir hästen att slå i detta lopp.

Tirich 2015-03-24 15:49

Citat:

Ursprungligen postat av monimaker1 (Inlägg 417933)
Esprit Boko känns märkligt lågt streckad (iof bara tisdag men ändå), den vann ju senast från ett svårt 12:e spår på kort och formen känns på topp.

NO CREDIT BROLINE med Lill-Untersteiner brukar vara farlig från spår 7 i dessa typer av lopp. Bra chans för ledning och jag tror det blir hästen att slå i detta lopp.

Normalt brukar 4-åriga ston ha svårt att slå äldre h/v.
Imponerande senast dock

MatsE 2015-03-24 16:18

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 417882)

Tränaren är nöjd med spåret iaf.

MattiasB75 2015-03-24 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av Dodo (Inlägg 417882)

7 av Djali Bokos 10 segrar är tagna ifrån spets.

MatsE 2015-03-24 16:48

PerNordströmom10 Djali Boko:
– Gjorde förberedande start senast med tanke på det här loppet. Han var lugn och fin hela tiden och jag var nöjd med hans uppförande. Han gick ett bra sista halvvarv ute i spåren utan att vara vässad eller maxad i varken träning eller i utrustningsväg. Spåret är jag jättenöjd med och han känns mycket fin. Det är ju ingen hemlighet att jag har höga tankar om den här hästen och jag tror på bra seger- chans trots tuff omgivning. Barfota runt om.