Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Solvalla (finaler, jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23525-v75-solvalla-finaler-jackpot/)

draken 2015-03-27 16:55

Inte så många som bryr sig om betaltjänster tror jag. Några tusen kanske.Den stora massan av Harryspelare som bidrar av väldigt mycket till potten vet inte ens att det finns.

Helge 2015-03-27 17:00

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 418474)
Inte så många som bryr sig om betaltjänster tror jag. Några tusen kanske.Den stora massan av Harryspelare som bidrar av väldigt mycket till potten vet inte ens att det finns.

Du får ha din tro. Nu ska jag ta ett varmt bad och några kalla.

Plums!

:cheers:

marko67 2015-03-27 17:33

Har nu bestämt mig för att spika 5 Wilda Tigern Jack i V75-2!
Det låter väldigt bra på den..

pesven 2015-03-27 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 418476)
Du får ha din tro. Nu ska jag ta ett varmt bad och några kalla.

Plums!

:cheers:

Simma lugnt:cheers:

Manprinsen 2015-03-27 18:43

Maven verkar stenklar, jag kan inte se hur den ska förlora om den inte är sjuk eller nått. Då kan man försöka fälla Inken istället, även om han också är en rätt trolig vinnare. Men jag bedömer ändå Maven som en starkare favorit än Inken.

Kusken1 2015-03-27 19:26

Har tyckt Inken varit överstreckad på slutet men nu med trolig barfotabalans och stallskrik på VBOTN så är spikvärdet högt. Klasskillnad!
Maven har det lägsta spelvärldet denna vecka och funderar på att rata henne på lappen.

Om_sommaren 2015-03-27 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av Kusken1 (Inlägg 418493)
Har tyckt Inken varit överstreckad på slutet men nu med trolig barfotabalans och stallskrik på VBOTN så är spikvärdet högt. Klasskillnad!
Maven har det lägsta spelvärldet denna vecka och funderar på att rata henne på lappen.

MAven har givetvis toppchans. Takter hyllar o det fattas i your higness. Ariel boko tappar väl som vanligt från start. Det här bör Amerikanskan leka hem om det inte struar nåt fruktansvärt, vilket jag hoppas på då jag garderar:)

Sulan 2015-03-27 21:35

Maven

Grabbar slösa inte på strecken det finns 6 lopp till o tippa:thumbup::thumbup:

Om_sommaren 2015-03-27 21:59

Citat:

Ursprungligen postat av Sulan (Inlägg 418531)
Grabbar slösa inte på strecken det finns 6 lopp till o tippa:thumbup::thumbup:

dom är redan lösta. jag fick streck över:)

MikaF 2015-03-27 22:06

Vissa hästar reser inte bra men här och nu är min fråga angående hur Takter reser....Tycker att han är vass på Jägers och Åby men misslyckas ofta på andra banor....samma gäller i viss mån danska kuskar.....Bara min inbillning el ligger det ngt i det?

SO 2015-03-27 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418489)
Maven verkar stenklar, jag kan inte se hur den ska förlora om den inte är sjuk eller nått. Då kan man försöka fälla Inken istället, även om han också är en rätt trolig vinnare. Men jag bedömer ändå Maven som en starkare favorit än Inken.

Lyssna på Björnkollen, Björn tror att han kan komma före maven i starten och då kör för ledningen och då tror han att han vinner.... (obs det är inte första april än) Så spikar han Västerboonthenews.

Ztazze 2015-03-27 22:24

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 418489)

Stenklar finns inte i trav...

Ztazze 2015-03-27 22:25

Citat:

Ursprungligen postat av Kusken1 (Inlägg 418493)

Inken kommer gå med skor och Västerbo kommer att gå som senast dvs, tåsko fram och barfota bak. Maven kommer att gå med plastade hovar.

Ztazze 2015-03-27 22:27

Citat:

Ursprungligen postat av SO (Inlägg 418541)
Lyssna på Björnkollen, Björn tror att han kan komma före maven i starten och då kör för ledningen och då tror han att han vinner.... (obs det är inte första april än) Så spikar han Västerboonthenews.

Och när blev lill Goop en duktig tippare...