![]() |
Citat:
|
Vinner Order To Fly nästa är det väl nästan garantijackpot till Jägersro i morgon. Hann inte hem för att se de två första loppen men verkar inte ha varit svårfunna vinnare. Order To Fly med 80 procent av insatserna måste aspirera på titeln årets största V64 favorit hittills men den slår ju vardagshästar i Värmland 8 dagar i veckan om den är i närheten av vad den visade i årsdebuten.
|
Det var en oväntad gunga av Order To Fly, den andra under alla starter för Pelle.
|
Per Nillson har haft två uppsittningar idag, vann med en 50-oddsare och var trea med en 38-oddsare, nog borde han väl kunna sätta dit 11 Glenlivet i fjärde avd då....;)
|
80 procentare är överspelade oavsett hur klara dom är på förhand vilket visade sig nu.
|
Yes skönt :)
|
Citat:
|
Citat:
shit happens, det är som caballion, mycket pengar bortkört pga bröderna sopa :> Saknar Kung ÅÅKE |
Citat:
|
Nästa lopp (avd 4) hade väl passat bättre som ett breddlopp. Inga segermaskiner direkt bland allt skräpet som ser ut att starta där.
|
Citat:
yttrandefriheten gäller väl än ? Jag tycker han är en lallare. Kört bort mycket pengar, han är som en dålig örjan :) |
Citat:
|
Citat:
|
sicken rank av tt ;))) 9an som u, hoppas dom körde en dubbel lr 2 :>
|
4% på den var ju helt underbart, ensam A-häst hos TT
|
Felix V.M. rankad bland de sista av både Travnet och Vi Tippa.Kunde inte förstå varför TT rankade den som nr 1...Det förstår jag nu.:clap:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Härligt, där satt 6:an i alla fall, var ett tag sen nu, hade dock inte spelat för enbart 6 rätt, lite surt, men man får skylla sig själv när man är korkad. Spikade A hannibal och Felix VM.
Systemet var bara på 96 rader. |
grattis mannen och grattis alla som vann ikväll.. nya tag imor
|
Grattis tomtom2! snyggt. jag åkte på utgång men lite blev det tillbaka.
|
Tack alla, inte ofta jag får såna gratulationerhär haha
Edit: 40.953 blev det :) |
Riktigt snyggt tomtom2! Grattis:claps:
|