![]() |
Tror Spelvärdes stora jokersystem fortfarande lever
|
Härligt igen pappa Unter! Bra spik till 25%
|
De flesta var lite sega i loppet, men Peters nyförvärv gjorde det hyggligt i alla fall.
|
Peter levererar fortsatt. Lite märkligt fenomen det där med Untersteiners lyft senaste åren. Andra tränare skulle bli nästan ständigt överspelade med sånt facit, men jag tror minnet är för bra hos en del som fortfarande ser Peter som den där passive nötaren han en gång var. Detta kvar nu för pott, hjälp mig jobba in tack:
2,6,12,14 5 2,7 1,2,3 5 Med krav på antingen Jethro Tull eller Call Me Hanover |
Citat:
Och nu när Lövgrens inte vann så säger Nybrink: "Konstigt att de inte kan få till en bana som det går att köra på". Alla kvällens barfota vinnare har precis visat motsatsen.Har aldrig förstått Nybrinks storhet.Bara för man syns mycket i TV och har en spalt i en tidning gör väl ingen till nån storhet? |
Citat:
|
Citat:
|
Vad va dåligt tekniskt fel??!!
|
Citat:
2,6,14 5 7 2,3,4,7 1,3,5 Tyvärr hade jag 7:an som förstareserv i andra, annars hade jag suttit med detta för 8 rätt. |
Härligt Jorma!! :drunk::claps:
|
Jorma var tydligen rätt kusk att få fart på Kazire de Bob, Goop har ju inte lyckats få den först över linjen på 10 uppsittningar....
|
Jaha där sket det sig helt...
|
Citat:
|
Citat:
|
Nu blir det ordentliga pengar på 8 kan jag lova
|
Två U-hästar i rad som hoppat bort sig. Nu måste spiken in i nästa och sedan de två följande U-hästarna för sju rätt. Kan bli knepigt.
|
Inte första gången, och knappast sista heller, som Goop överforcerar en häst till galopp i jakt på ledningen......
|
Citat:
Björn gör nästan aldrig några misstag, men ingen är helt ofelbar heller. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Någon som kan bjuda på en klaring i DD-2? Kör med Jaguar i första bara för jag älskar den hästen.
|
DD: 3-5! Kör samma som mina kvarvarande U-hästar.
|
ATG live helt överlägset i alla lägen mot TV, slipper höra vissa "puckos" i dag.
|
Citat:
Menar du att man inte kan vinna från andra positioner än ledningen?? Utan galoppen hade den utan tvekan vunnit även om den inte gått i ledningen. |
Citat:
Björn gjorde helt rätt anser jag. Möjligtvis gjorde den kassa banan sitt i galoppen. |
Hade alla tränare blåst spelarna på samma sätt som Melander så hade nog spelet på hästar rasat i omsättning. Det är ju bara för dåligt att köra med helstängt huvudlag när han bara för någon timme sedan ska ha sagt att det skulle bli öppet. Dessutom barfota runt om ffg. Inte konstigt dom då är överlägsna. Men spelarna har rätt till denna info, inte bara den närmaste kretsen.
|
Och där körde Flemming sin häst i galopp i onödan.
|
Mycket märklig styrning av Takter som inte gick ut och övertog på första rakan.
|
Avslutar med ett vinnarlir på Rub It Out.
|
Citat:
|
Surt som fan med galoppen på Origo Tilly, hade den och Remee la Marc som spikar på ett 420 kr system. Får väl hoppas på en sjua åtminstone, 4 hästar i sista avd
|
Citat:
|
Klok styrning av Redén.
|
Citat:
|
Citat:
|
Windy Ways är underbar ♥ Lite att leva upp till, Daniel sagt det är hans nya Delicious U.S.
|
Citat:
|
Remee La marc tjänade väl 3 meter i sista sväng, var ju längst nere i kurvan nästan. :p
Skäms nästan att man vann med den på DD |
Citat:
|