![]() |
Haha, kommentatorn är helt fokuserad på ledaren och den som utmanar bredvid. "Det är hårt i mål" innan han märker att ett annat ekipage slog av dem på inre stretchen =)
|
Citat:
|
3 andrarankade av TT.
|
Ser ju trevligt ut på Åby. Tillbaka efter en "walk in the park"
Nu får vi jobba bort Chou Chou.;) |
Jädrar vad bittert
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-03-29 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 61 Avd Ordinarie hästar 1 10 Network Broline 2 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12 3 4, 5, 9 4 9, 12 5 10, 11 6 1, 4, 10 Vadet gäller startnummer 396 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 396,00 kr Kvittonummer: 0380 1613 xxxx 1305 Hoppas detta blir trösten Registrerat spel Datum: Söndag 2015-03-29 Bana: Åby, omg. 17 Spelform: V4 Avd Ordinarie hästar 1 2, 4, 5, 7, 9 2 7 Chou Chou Boshoeve 3 2, 8, 10, 11 4 1, 4, 10 Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 2,00 kr Totalt: 120,00 kr Kvittonummer: 0F22 9C15 xxxx 1141 |
Spoiler:
Är det något fel på denna befintliga tråden?! :evilgrin39:https://www.sharps.se/forums/trav-gal...-samlingstrad/ |
Ganska säker på att 9 Global Oxygen vinner utan gungan på upploppet, men det gäller ju att hålla sig i trav.......
|
Jag som hade spik på 9an , klar som fan men galopp ...orkar inte mer , missade 7an igår pga omstarten på trinity
|
Tror Åtting Hornline kommer att bli positions vinnare.
DD1 10,11 DD2 4 Mitt bidrag |
DD: 10-10!
|
Citat:
Körhänder? |
Citat:
|
Lover Face travar ju som en kratta. Håller aldrig tre varv
|
Härligt Björn! Han drog dem sönder och samman.
|
7 för dubbeln
|
Skillnad på veijo å goop ;) tar tillfället å kör fram. Hade varit annorlunda kaaanske om veijo gått, men den behöver nog behandlas , få vila lite. Byta tränare och sen start av ;)
|
Citat:
Jag ser hellre att spikarna sitter! |
Citat:
2 .Statistiken talar sitt tydliga språk. 3 .Det var INTE egentränat (material i stallet ) han körde.Som tränare står Katrin Hurny. |
Kom igen nu Conrad och låt dem köra sig trötta där framme.
|
Citat:
|
Det blev ju helt fel. När han hamnade i dödens så var det över direkt.
|
Citat:
|
vem vann sista?
|
Aaaah så less. Spik på 5 leader tom. Körde enligt badkaret, men sprack på allt när 9an i 4.e galopperade med segern klar
Minst 100k borta på v6 och minst 10k på v4 Stolpe ut jävlart i 2 veckor |
Lugauer föll på sitt eget grepp.Vad hade han i dödens att göra?
Även Flemming föll men på sin körstil.Det duger inte alltid att sitta på upploppet som en tennsoldat.Hästen kan behöva lite hjälp i vagnen för att få lite mera fart redan i början av upploppet.Ala kuskar borde studera B.Goop som sällan förlorar i närstrid strax före mållinjen. |
undrar hur det gick för spelvärdes tvillingar idag?
|
Sant hoola, men goop kör jävligt fina pallar också, när han kör mindre fina så brukar han jaga på dom så mkt så dom galopperar , oftast dock i starterna
|
Citat:
|
Citat:
Att det här inte var en egentränad häst förändrar ju inte det faktum att han inte har så fett med vinnarhästar i stallet. Men visst, jag inbillar mig knappast att han tillhör kuskeliten, men skickligare kuskar än han har ju fått galopp med hästar under attack i sista kurvan eller på upploppet. Men surt var det i alla fall, jag missade sexan på det, hade spik på en annan, mindre erkänd kusk i sista, Olof Thorsson. |
Citat:
|
Citat:
|
Bara lyfta på hatten för dig Stekel. Jag var fel ute i sista, dock surt men plus är ändå ok, hade några drag som ar nära vinst. I första och i Fjärde, Berit palema á Fridhems.
Två tvillingar och några fyror, det är ändå plus. Men stekel, idag vann du över mig. :) Ja får käka upp mina ord |
Citat:
Han kände sig för säker... |
Jag missade en del lopp, kan någon säga om Berit Palema var nära? ledde hon eller var hon nära o komma ikapp? Hur var scenariot.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om Lugauer
Vi Tippas bästa spik motiveras så här: 10 For Pleasure As. Han har visat kanonform i sina senaste starter.... Nu möter han ”ingenting” och får nästan skämmas om han förlorar. Vi ser honom som omgångens bästa spik. Vi såg ju hur det gick... |
denna förtjänade ju ett bättre öde
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-03-29 Bana: Åby Spelform: V64, omg. 61 V6 - endast vinst vid 6 rätt Avd Ordinarie hästar 1 4, 5, 6 2 2, 8, 9 3 9 Frida Montana 4 5, 12 5 10, 11 6 1, 4, 7, 10 Vadet gäller startnummer 144 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 144,00 kr Kvittonummer: E5E6 F61F 5D1A 9545 |
Citat:
|