![]() |
Det blev ju helt fel. När han hamnade i dödens så var det över direkt.
|
Citat:
|
vem vann sista?
|
Aaaah så less. Spik på 5 leader tom. Körde enligt badkaret, men sprack på allt när 9an i 4.e galopperade med segern klar
Minst 100k borta på v6 och minst 10k på v4 Stolpe ut jävlart i 2 veckor |
Lugauer föll på sitt eget grepp.Vad hade han i dödens att göra?
Även Flemming föll men på sin körstil.Det duger inte alltid att sitta på upploppet som en tennsoldat.Hästen kan behöva lite hjälp i vagnen för att få lite mera fart redan i början av upploppet.Ala kuskar borde studera B.Goop som sällan förlorar i närstrid strax före mållinjen. |
undrar hur det gick för spelvärdes tvillingar idag?
|
Sant hoola, men goop kör jävligt fina pallar också, när han kör mindre fina så brukar han jaga på dom så mkt så dom galopperar , oftast dock i starterna
|
Citat:
|
Citat:
Att det här inte var en egentränad häst förändrar ju inte det faktum att han inte har så fett med vinnarhästar i stallet. Men visst, jag inbillar mig knappast att han tillhör kuskeliten, men skickligare kuskar än han har ju fått galopp med hästar under attack i sista kurvan eller på upploppet. Men surt var det i alla fall, jag missade sexan på det, hade spik på en annan, mindre erkänd kusk i sista, Olof Thorsson. |
Citat:
|
Citat:
|
Bara lyfta på hatten för dig Stekel. Jag var fel ute i sista, dock surt men plus är ändå ok, hade några drag som ar nära vinst. I första och i Fjärde, Berit palema á Fridhems.
Två tvillingar och några fyror, det är ändå plus. Men stekel, idag vann du över mig. :) Ja får käka upp mina ord |
Citat:
Han kände sig för säker... |
Jag missade en del lopp, kan någon säga om Berit Palema var nära? ledde hon eller var hon nära o komma ikapp? Hur var scenariot.
|
Citat:
|