Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Romme (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23580-v75-romme/)

Helge 2015-04-05 11:16

Citat:

Ursprungligen postat av Sulan (Inlägg 420434)
Nja enligt Guiden helstängt huvudlag med hål i om man ska vara korrekt:thumbup:

Japp enligt spelvärde med, men gick med dessa skygglappar för tre starter sen, osäker om med hål i då.

Helge 2015-04-05 11:22

Tur jag inte ska spela idag för jag hade varit tvungen spika storfavoriten Jeppas Maxi!

Går ut i BRONS, perfekt inne på pengarna, startar i fel lopp, för enkelt emot.

Blir ju klar idag för nästa bronsfinal med, otroligt snyggt matchat.

Sällan man ser en häst starta i så fel klass som nu.

Shizznit 2015-04-05 11:30

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420426)
Hade väl räckt att titta i strecklistan då och se där - överst på sina 38 % ;)

Jag kan inte bara köpa en favorit, jag måste jobba bort hoten också! ;)

Shizznit 2015-04-05 11:32

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420437)
Tur jag inte ska spela idag för jag hade varit tvungen spika storfavoriten Jeppas Maxi!

Om du säger det så köper jag det. Ett lopp mindre att tänka på. Usch, vad lat jag är så här i påsk :(

Helge 2015-04-05 11:36

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 420439)
Om du säger det så köper jag det. Ett lopp mindre att tänka på. Usch, vad lat jag är så här i påsk :(

Lycka till! Känner mig lat med men måsta gaska upp mig nu och fara till jobbet, bara hoppa ur nattlinnet. Hade varit gott med några kalla och följa fina sporten live idag. Tar igen det ikväll ;)

Hejsvejs.

Sulan 2015-04-05 11:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420437)

Japp det är V65 idag tack vare Jeppas Maxi han måste väl vara sjuk för torska
idag:clap::clap:

draken 2015-04-05 11:40

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 420424)
Första avdelningen löste jag på en halvminut utan djupare eftertanke, med hjälp av förhastade slutsatser:
Nato Dream? Bort. Icke-vinnare som skrikits ut som klar i varenda start i åratal, känns det som. Har det hänt något? Nej. Vinstchans: 0,1%
Super Otto? Har jag blivit tveksam till på sistone. Den höll på att bli en favorit, innan jag genomskådade kusen. Den är rädd för att vinna, men gör gärna allt för att det ska se bra ut i skymundan! Och Haugstad... papperskorgen nästa med den 2-procentiga vinstchansen.
Västerbo Highflyer? Säkert kapabel, men bakspår och Redén: schas, vinstchans 0%.
Fantoccini gillar jag, men niondespår? Adjö. 3% får du.
Och där slutar jag leta i strecklistan. Men jag har sparat en: Mellby Apollo, som därmed MÅSTE spikas. Och jag gör det bara för att jag kan, jag har ingen vidare koll på hästen eller ork att kolla upp den. Den har bara minst minusfaktorer. Jag skattar vinstchansen till 120%.

120% var ingen dålig klaring. Antar att de bara kör ut i vinnarcirkeln och gör en intervju och sen blir det lopp 2:claps:

draken 2015-04-05 11:42

Citat:

Ursprungligen postat av Sulan (Inlägg 420442)
Japp det är V65 idag tack vare Jeppas Maxi han måste väl vara sjuk för torska
idag:clap::clap:

Är väl med nöd och näppe v4 på förhand

Trinity 2015-04-05 11:42

Är inne på att Meslon skräller till i avdelning två, Hoppas på spets o slut!

dusagli 2015-04-05 11:47

Någon som vet vad spelvärde spikar i andra?

draken 2015-04-05 11:57

Den här omgången är mycket lik den som gick för ett par veckor sedan och gav mycket bra betalt. Det är riktigt starka och bra favoriter men faller en eller 2 av de och det skräller i 2-3 av de andra avdelningarna.Då har vi flera hundra tusen på 7 i dag.
Men liksom då ser det inte svårt ut på förhand och lär inte vara det i efterhand.

flaque 2015-04-05 12:00

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 420413)
Edit: Som herr Eriksson med min favorithäst genom tiderna, Pale Amber.
Hade garanterat vunnit allt med annan kusk.

Jansson hade Pale Amber på slutet tjänade väl ett par miljoner till
men vann inte allt.

Apetass 2015-04-05 12:06

Citat:

Ursprungligen postat av Shizznit (Inlägg 420424)
Första avdelningen löste jag på en halvminut utan djupare eftertanke, med hjälp av förhastade slutsatser:
Nato Dream? Bort. Icke-vinnare som skrikits ut som klar i varenda start i åratal, känns det som. Har det hänt något? Nej. Vinstchans: 0,1%
Super Otto? Har jag blivit tveksam till på sistone. Den höll på att bli en favorit, innan jag genomskådade kusen. Den är rädd för att vinna, men gör gärna allt för att det ska se bra ut i skymundan! Och Haugstad... papperskorgen nästa med den 2-procentiga vinstchansen.
Västerbo Highflyer? Säkert kapabel, men bakspår och Redén: schas, vinstchans 0%.
Fantoccini gillar jag, men niondespår? Adjö. 3% får du.
Och där slutar jag leta i strecklistan. Men jag har sparat en: Mellby Apollo, som därmed MÅSTE spikas. Och jag gör det bara för att jag kan, jag har ingen vidare koll på hästen eller ork att kolla upp den. Den har bara minst minusfaktorer. Jag skattar vinstchansen till 120%.

Ingen som ens överväger Aloe Vera? Ser ju ut att ha knallform baserat på senaste två loppen och att välja bland dom mest streckade i loppet känns lite som att kasta pil.

Edit: Både Ögat och Nybrink varnar för henne. Hur man värderar det är givetvis upp till var och en.

Shizznit 2015-04-05 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av draken (Inlägg 420443)
120% var ingen dålig klaring. Antar att de bara kör ut i vinnarcirkeln och gör en intervju och sen blir det lopp 2:claps:

Japp, siffran beror på att många i fältet har negativ vinstchansprocent. Om 120%-aren torskar måste jag ringa Stephen Hawking för en förklaring.

Grant 2015-04-05 12:08

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 420441)
bara hoppa ur nattlinnet. Hade varit gott med några kalla

Var försiktig med ovanstående upplägg. Det finns alltid flera Ufon på ett
forum, jag är sällan ensam. F.ö. är jag precis tvärtom.

Mvh Ulf-Eddie