Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Boden (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23589-v64-boden-jackpot/)

Chiron 2015-03-31 18:09

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 419394)
Jan Norberg "Fantastisk bana i kväll" Så kan det också låta ;)

Har ju varit med om det mesta så för honom är detta nog en bra bana? :)

Helge 2015-03-31 18:12

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 419395)
Har ju varit med om det mesta så för honom är detta nog en bra bana? :)

Så är det, uppfriskande uttalande :)

MikaF 2015-03-31 18:18

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 419393)
Är inte loppet upplagt för Ohlsson och El Sueco? - inte vunnit på ett tag men om man får loppet kört i halsen så kan de flesta hästar vinna. Många startsnabba hästar som trivs i spets?

Ja tidsmässigt så är det bara Kaffir Face som kan matcha El Sueco de båda har bra segerprocent på något tung bana om det nu blir så, men som sagt 0 segrar på 21 starter för El Sueco oroar lite även om det varit mot annat motstånd.

Manprinsen 2015-03-31 18:31

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 419398)
Ja tidsmässigt så är det bara Kaffir Face som kan matcha El Sueco de båda har bra segerprocent på något tung bana om det nu blir så, men som sagt 0 segrar på 21 starter för El Sueco oroar lite även om det varit mot annat motstånd.

Petter kommer garanterat gasa satan med Åge Hornline (huvudet under armen i vanlig ordning) så jag räknar med körning där framme. Borde gynna El Sueco från bakspår.

Perreffs 2015-03-31 18:33

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 419399)
Petter kommer garanterat gasa satan med Åge Hornline (huvudet under armen i vanlig ordning) så jag räknar med körning där framme. Borde gynna El Sueco från bakspår.

Fast El Sueco har ju inte bakspår?

Manprinsen 2015-03-31 18:36

Citat:

Ursprungligen postat av Perreffs (Inlägg 419401)
Fast El Sueco har ju inte bakspår?

Spår 7 av 10 är inte framspår i alla fall.

Manprinsen 2015-03-31 18:38

Banan ser ju ut att hålla Halmstadklass, imponerande jobb av banskötaren. :thumbup:

Tirich 2015-03-31 18:39

El Sueco borde väl enkelt spetsa här? sen om han vinner är väl en annan sak. Låser nog på den och 1

Helge 2015-03-31 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 419402)
Spår 7 av 10 är inte framspår i alla fall.

Vad har du druckit?
Klart det är framspår!

Chiron 2015-03-31 18:40

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 419399)

El Sueco har dessutom bytt stall - återvänt till Wiik efter en tid hos Aronsson. Kan ju tända till lite? Hade ju sina största framgångar just i hennes stall...

Chiron 2015-03-31 18:42

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 419404)
El Sueco borde väl enkelt spetsa här? sen om han vinner är väl en annan sak. Låser nog på den och 1

Satsar Ohlsson mot ledningen med flera startsnabba hästar invändigt lär hästen nog bli sist i mål...

Helge 2015-03-31 18:44

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 419406)
El Sueco har dessutom bytt stall - återvänt till Wiik efter en tid hos Aronsson. Kan ju tända till lite? Hade ju sina största framgångar just i hennes stall...

Snabbögnade igenom intervjuer på Spelvärde.se och noterade att Roger Nilsson körde provloppet med Kaffiren i lördags. Om det säger han "Kändes väldigt, väldigt bra. Jag körde invändigt med honom och han avslutade ruskigt bra sista biten."

Chiron 2015-03-31 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 419408)
Snabbögnade igenom intervjuer på Spelvärde.se och noterade att Roger Nilsson körde provloppet med Kaffiren i lördags. Om det säger han "Kändes väldigt, väldigt bra. Jag körde invändigt med honom och han avslutade ruskigt bra sista biten."

Intressant info, fast väldigt bra jämfört med vad? Kapacitetsmässigt är ju Kaffir Face bland de bästa i Norrland? Sen måste ju viljan finnas kvar, Kolgjini kanske har kört slut på all bensin?...

Björnland 2015-03-31 18:47

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 419404)

Kaffir Face är snabb ut & jag tror inte El Sueco tar en längd på honom men om någon utvändigt Kaffiren tar en längd så får nog El Sueco överta.

Tror dock på att Kaffiren tar spets.

Manprinsen 2015-03-31 18:50

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 419405)
Vad har du druckit?
Klart det är framspår!

Ja helt rätt, 8 bakom bilen. Jag ber om ursäkt!