![]() |
V4 Åby
Är Sugarbaby klar i andra? Känslan är att den är det.
|
Citat:
15 Seaweed. Minst spelad i fältet. Intressant! :smoke: |
Fan svårt hitta spikar idag
tänte spika LINUS WIBB |
Citat:
lugnt jobbad osäker = galopp eller tappstart hårt emot Mycket minus alltså på en favorit |
spika steady brodda istället!
|
Om man skall spika så tror jag 8an i första verkar rejäl och troligen 2an Sensei i tredje, spets runt om.
Själv så kör jag spiklöst med utgångshästar. Reducerar ABC... Min rank : 8 4 2 / 5 / 6 9 1 6 7 / 9 10 4 3 / 5 15 14 12 2 2 / 8 9 2 / 7 / 3 Min 2 A Max 1 C |
Hmm, inte lätt med spikar idag som sagt.
Citat:
Tar nog inte med Linus Wibb på 4 (1,2,8,9) Lite inne på att 8 Kemas B. bara vinner V4:4 , kanske chansspikar 9% i nuläget. Itami favorit från innerspår ...näee bort med den ,galopp eller 4-5 invändigt. Lycka Till! Mvh , L |
Ja spikar i Avd-1. Filene va bene. Sen garderar jag på relativt i andra och hoppas på en riktigt smäll. Sen tre, fyra hästar i sista två.
|
Avd 2 nr 6 Global Repayment bf ro ffg gillar Open Stretch 1,3 %, odds just nu 58 x - en av tre Ahästar...
|
Jag spikar 11 Man Winner. Dåligt spår men i mina ögon är hästen så mycket bättre att den vinner detta lopp tämligen enkelt ä.
Sen tror jag att upw sund rundar allt nu i Flemmings regi . Minus är att den inte startat på länge plus dåligt spår. Men kliver dem snabbt fram i dödens så mal den ner sensei i spets. |
Sen ute men Keep It Cool är en spännande tvillinghäst i första avdelningen.
|
Väldigt konstig start.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Väldigt lite som talar att den ens får pengar idag..Känns uppanmäld och i fel klass. (och samma balans som senast) |