![]() |
Hoppas Calvin är sådär jävla överlägsen som han kan vara. Vägrar ge upp på honom, en favorithäst.
|
Trots vila får Radieux sig en peng.
|
Haha, det var mig en het häst :hurt:
|
Hyfsad kuse han har pappa Unter. Inte många som tar emot en okörd Calvin. Bara att lyfta på hatten :hattenav:
|
Vilken jäkla prestation av Untersteiners häst. Fick ju verkligen inget optimalt lopp men håller ändå undan från en fungerande Calvin Borel som också var riktigt bra. En av årets vassaste prestationer så här långt.
|
vem kom först av radieux och geting sånna?
|
Citat:
|
även tt hade den spik
|
Där har Tony lite att lära av Björn :claps:
|
Hahahahahahahahahahahahaha Nybrink!
Jag tror inte någon tar honom nu... Utklassad och utbombad från dödens av en bättre kusk med sämre häst! |
man ser vilken skillnad det är på kuskarna. både hans owe o Ville är livrädda för att försöka vinna lopp. nån av dem borde givetvis tagit dödens, istället glider björn rutinerat fram o stänger in dem o reglerar till vinst:) busenkelt
|
Härligt med maxklaff på DD! 26ggr på vinnarspelet jämfört med 46ggr på DD det är värdedubbel det! Surt man missade åttan, om man gett fan i att fegdubbla Sauveur och poletten trillat ner att Mc Steamy bara var bäst innan spelstoppet kunde det nog ha gått. Tack för ikväll!
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Nu får man ladda för långfredagen. Travet i Kalmar i morgon går tyvärr samtidigt som Leksand-Malmö spelar den avgörande matchen om en SHL plats så får bli en travfri dag i morgon och sedan fullt ös fred-sönd. |
Vad hände med Sebastian egentligen? Tycker ofta Hultmans hästar agerar liknande, kan bara försvinna i loppen efter att veckan innan gjort en topp prestation. Förstår inte hur han till vissa uppgifter verkligen kan toppa hästen så pass mycket så den är helt "förstörd" starten efter.
|
Citat:
|
Citat:
|
estreet, hansAUWE
våga plåga pållen lite. istället fast med mos |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Tar det här. http://piclair.com/data/c2yt7.jpg |
Citat:
på alla pokerklubbar och vunnit mycket pengar. Mot Joxxa Jocksovitch Nickola Mosa. Men nu med alla år i nacken har jag ingen chans mot hungriga oerfarna studenter |
|
[QUOTE=Helge;419746]Hittar inte rätt forum att posta i, men han är riktigt vidrig där, som här, som på TP.
Tar det här. XXX Otroligt! Vad ær detta før en galning? |
Citat:
Tycker jag me, satte vinnarspelet med hjälp av fina dombeslutet, kändes overkligt :) |