![]() |
Citat:
|
asgaya. Nu jobbar vi in 7 an!
|
Själv förstår jag aldrig vad Grant snackar om.
|
Citat:
|
Hahah som vanligt. Galopp förlorat tusentals kronor när det galopperas hela jävla satans tiden.... Stallkörningen dörr också.
|
ser bra ut
|
Synd
Registrerat spel Datum: Torsdag 2015-04-02 Bana: Kalmar Spelform: Dagens Dubbel, omg. 183 Avd Ordinarie hästar 1 2 Fleetfoot Hanover* 2 7 Maxmillian Trotter Vadet gäller startnummer 1 x 400,00 kr Totalt: 400,00 kr Kvittonummer: CD86 1A28 4EB5 9541 |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
krångligare än man vet själv. Det händer att jag googlar när jag skrivit för att få lite mer kött på fötterna. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
somhelst utbildning och det blev rätt många tvärstreck i betyget från 9:an. Men somsagt är det något du inte förstår så ska jag försöka förklara så gott jag kan. Jag har lite planer på att dra igång min travspelsskola här på Sharps och det har varit ett uppskattat inslag på andra forum så jag hoppas på samma glada respons här. Då kommer det även att finnas utrymme för dialog. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
Lycka till med travskolan, vill du ha avantgardkunskaper inom travet så kontaktar du mig! Jorma & volt. Voltstart & autostart V/S Utdelningar i travet. Åke S. & Björn Goop på Jägers. Ludde & Lövgren utanför Jägersro m.m |