![]() |
|
Citat:
|
Jag har spikat OOPS WHAT A FACE på V5 Jägers. Helt obegripligt så här 5 min före start.Hur tänkte jag där?
|
Citat:
Kan Smirre Creek göra något från bakspår? |
Inte påläst i kväll, men ser att Borups Nova gör första starten i regi Peter Untersteiner och barfota runt om ffg. Det är ju rätt ofta minst sagt som hästarna presterar direkt i första starten i hans regi och det kan ju vara en kul chansspik i ett lopp som alla verkar gardera. Men har inte läst om det finns något intressant på övriga hästar i loppet.
|
Hur länge skall vi uthärda ROBIN, DEN STÖRSTA OCH MEST OKUNNIGA
"puck" som kanal skickat fram, helt ofattbart. Han kan ingenting om trav dessutom saknar han helt kunskap i svenska språket---är han billig? Korad i travsammanhang. Jämförbart med Dalatravets speaker ett löjets skimmer hur en speaker framför och förstör travets upplevelse-tragiskt, han är ett åtlöje för svenskt trav! |
Citat:
|
De borde lägga ut ljudet från banans speaker, då får man alltid någon kunnig.
Sedan får de väl pladdra på emellan loppen, om de har något att komma med. Citat:
|
Det var en fin årsdebut av Twigs Briard.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Ja man straffas direkt när man lirar en sån kusk:idiot:
|
Citat:
|
Han och Malla kan starta en klubb:lol:
Citat:
|
Kvällens spikar blir Florida Queen, Versailles och Quarcio du Chene.
|
Jag garderar Florida Queen med Evelina Palema, gillar verkligen den hästen, tog fem segrar på sex starter förra året och har nu årsdebuten avklarad. Vågar dock inte spika feg som jag är ;)
|
Citat:
|
Snark...
|
Ser ut som att Björn kan få ytterligare en fin dag.
|
Björn :claps::hattenav:
|
Läste i Travronden att Jepson trappar ner som tränare till förmån för catchdriving.Förstrankad i avd.1 av Mattias Ludvigsson (Travnet och Spelarservice) får han ledningen lättvindigt - ändå släpper han direkt när Goop kommer med häst som inte presterat i år (avslag i Ronden bl.a.) och får sen t.o.m. hästen i galopp.
Får man fler styrningar på sånt? |
Citat:
|
Kändes ju rätt onödigt av Eklundh att ta upp så mycket att hästen hoppar.
|
Tja, det är skillnad på kuskar och kuskar!
|
Det ser bra ut för dig Manprinsen... :claps:
|
Jag är nöjd än så länge :evilgrin39::claps:
|
Snygg spik av Spelvärde, Cat Walk In. Den gjorde skäl för varunamnet ;)
|
Citat:
|
Er der ikke nogen som kan sige til Jennifer Tilmann at Björn er kört og lige vække de andre amatør kuske ....
|
Är det bara jag eller...
Har lagt märke till något. Vissa brukar ju hävda att det är nerförsbacke (upploppet) när det tävlas på Jägersro. Jag tycker att det är så på Axevalla. Synpunkter? |
Slänger in en rak DD: 3-6 och kopplar ner för idag. Visserligen Goop i bägge, men jag tror på den. V86 i morgon känns intressantare.
|
När det gäller Jepson så snackar vi en RUGGIG UTVECKLING!! som kusk!! Faktum är att han svarat för flera rent geniala styrningar i år!! 17!! i segerprocent är ruggiga siffror, tag då med i beräkningarna att han kört mkt amatörtränade "löss"...
|
Citat:
|
Ytterligare en häst som Invexbo AB flyttat från Fredrik Persson som helt plötsligt börjar vinna. Tycker nästan synd om vissa tränare som blir så "avslöjade" när hästägarna till slut tröttnar och flyttar hästarna till någon som kan.
2013 och 2014 hade Invexbo en seger% på 16 och lite över 2.4 mille inkört. September flyttade ett gäng hästar från Persson till Unterstiener Jr & Sr samt Goop och Linderoth. 2015 har de 21% och 900K inkört efter 3 månader. Nu kan det självklart finnas andra faktorer bakom, jag la 2 minuter på att se var Cat Walk in kom ifrån. Att Jeppson slutar är väl ingen skräll, hur länge ska Anders Svanstedt klara sig. |
Tänk om han kunde sätta dit Global Nirvana nu när han ändå är i stimmet :popcorn:
|
Citat:
http://piclair.com/data/4y5rx.jpg |
@ Lillis
Anders Svanstedt kan väl iaf inte klara sig som catchdriver;) |
Citat:
|
Citat:
Nu har Stenströmer önskat att Divas Revansch får vinna i sin sista start för honom så få vi se om det blir Jepsons revansch. |