Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 8/4 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23656-v86-8-4-a/)

Chiron 2015-04-08 21:06

Typiskt. Jag spikade Manne...:sad:

Shooter 2015-04-08 21:06

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 421463)
h2h. d.v.s först i mål. Jag skickar dig hundra sharps nu, så skicka 200 om jag har rätt eller behåll om jag har fel.

Ovasett. Lycka till ikväll :cheers:

Tack för god match! :cheers:

Madstdk 2015-04-08 21:07

Så er mine 3 spiker inde :D nu må der gerne ske lidt sjovt :D

Filmtokig 2015-04-08 21:08

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 421498)
Vilken pissomgång spelmässigt. Norrlandsloppen är ju lika ojämna som grusvägarna där uppe.

Jag kan tycka det är för mycket respekt för Robert Bergh. I mina ögon är han tio klasser sämre som kusk än etc B. Goop. Och 10 klasser sämre tränare än D. Réden.

Nu kommer många hata, garva och hålla på. Men istället för det, se omständigheter, möjligheter o.s.v i historian. Detta är inget jag hittar på. En dag är Daniel Redén Sveriges totalt överlägset bästa travtränare. Enkelt!

Chiron 2015-04-08 21:09

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 421504)
Jag kan tycka det är för mycket respekt för Robert Bergh. I mina ögon är han tio klasser sämre som kusk än etc B. Goop. Och 10 klasser sämre tränare än D. Réden.

Nu kommer många hata, garva och hålla på. Men istället för det, se omständigheter, möjligheter o.s.v i historian. Detta är inget jag hittar på. En dag är Daniel Redén Sveriges totalt överlägset bästa travtränare. Enkelt!

Han har inte precis dåligt med "material" att jobba med... :)

Rickart 2015-04-08 21:12

"Slutat" spela trav för ett tag men måste prova en 500-krona på Bon Frecia!

Chiron 2015-04-08 21:12

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 421506)
"Slutat" spela trav för ett tag men måste prova en 500-krona på Bon Frecia!

Kontio tyckte väl att hästen behövde ett par lopp?...

Rickart 2015-04-08 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 421507)
Kontio tyckte väl att hästen behövde ett par lopp?...

Ja, jo, jag avvaktar odds (atg) hamnar den kring 9-10 provar jag. CARPE DIEM!

putte64 2015-04-08 21:14

Citat:

Ja, Bergh är ju rätt dålig tränare.
Har inte haft något vidare resultat, och inte förbättrat någon han fått in.
Följer du verkligen travsporten ?

Shooter 2015-04-08 21:18

Då var spikarna och U-förutsättningarna inne. Nu behövs någon lite roligare häst. 5 eller 9 tack!

tomtom2 2015-04-08 21:21

Citat:

Ja, det är ju fritt att tycka vad man vill, fortsätt du att leva i din värld, i min värld ligger Bergharn väldigt högt upp både som kusk och tränare. Resultaten talar ju för sig självt......Det blir garanterat tuff konkurrens för tränarna söderut framöver, var så säker.....

Chiron 2015-04-08 21:26

Som sagt galopplysten, Vegas...

Chiron 2015-04-08 21:27

När blir Åby Berghs hemmabana?

Filmtokig 2015-04-08 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 421512)
Ja, det är ju fritt att tycka vad man vill, fortsätt du att leva i din värld, i min värld ligger Bergharn väldigt högt upp både som kusk och tränare. Resultaten talar ju för sig självt......Det blir garanterat tuff konkurrens för tränarna söderut framöver, var så säker.....

Exakt. Sen kan du slopa "Lev i min värld" attityden, du och jag lever i samma värld. Med olika åsikter, hade det varit roligare om ALLA i världen tyckt som du?

Shooter 2015-04-08 21:28

Synd att inte nian var bättre. Fick perfekt lopp och man trodde på chans på förhand, men den dög inte.