![]() |
Citat:
Ja, jag såg det tidigare i morse och det låter lite annat i Guidens expressbrevs intervjuerna med körtaktiken. |
Citat:
|
81% på Windy Ways? Det måste vara årets största favorit samt att det nu är Linderoth som kör.
Jag köper att den har bra vinstchans men till den % så garderar iaf jag, och då i första hand med Västerbo Collect som är en minst lika bra häst.. |
Citat:
Men visst, kommer Windy Ways smärtfritt till ledningen så borde hon vinna. |
Man vill nog ändå inte bygga några V86 system på den som spik eller A häst. Marcus Schön har kört 30 lopp hittills i år utan att vinna och i fjor vann han 7 lopp på 210 styrningar. Men hade nog lagt 50-100 kr vinnare på en Melanderhäst som ska gå barfota runt om och med helstängt huvudlag ffg till 35 ggr pengarna om jag fått spela hos nätbolagen.
|
Jag är mest konfunderad gällande lärlingsloppet. Ingen aning om vilken som kan vinna. Blunda och peka är nog bästa taktik för tillfället... ;)
|
Citat:
|
Citat:
Han tycker ju inte att någon av hans andra hästar ens är i närheten av Delicious, vad jag vet. Just nu är inte Windy en bättre häst om båda är i form. Men efter lite mer utveckling kommer nog Redéns att bli bäst. Men självklart en mycket fin häst. |
Dagens skrik måste annars vara Manne SE, just nu 5 % och nedspelad till 3 ggr och 3.75 hos Bet 365 och Unibet...
|
Citat:
|
Citat:
Jo, han har sagt det i en intervju på TT sedan tidigare ;) Tror du jag hittar på? http://piclair.com/data/n2c1j.jpg |
Citat:
Men där ser man... Personligen tycker jag iaf att Delicious är ett unikum, så en till sådan häst kan bli svårt att få fram. Men man ska aldrig säga aldrig... :) |
Citat:
Blev ju sent inbjuden och T-shirtar trycktes i ilfart. Jag fick en i brevlådan, glatt överraskad och lycklig. Daniel hade sparat min adress, sedan året innan ♥ http://piclair.com/data/ck6hp.jpg |
Någon som vet om Expekt lagt ner oddsen på travet?
|
Citat:
Hoppas att en "elitkusk" kör hästen i sådana fall. Underlättar för hästen om kusken får med sig lite respekt i loppen. :) |