Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 8/4 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23656-v86-8-4-a/)

tomtom2 2015-04-08 17:12

Citat:

Ursprungligen postat av trance_error (Inlägg 421338)
Vilken häst är det spelarservice spikar som 1%?

Det enda rimliga är ju isf att de hittat ett rejält motbud till Mockingbird Face i 3:e avd. och spikar där, annars är det väldigt svårt att hitta någon 1%are som ens platsar på kupongen.
Men om någon vet så skriv gärna en rad :)

Shooter 2015-04-08 17:15

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 421386)
Det enda rimliga är ju isf att de hittat ett rejält motbud till Mockingbird Face i 3:e avd. och spikar där, annars är det väldigt svårt att hitta någon 1%are som ens platsar på kupongen.
Men om någon vet så skriv gärna en rad :)

Känns lite oseriöst om man säger sig spika en enprocentare idag. Men vad gör man inte för att skapa intresse och sälja tips?

SAO 2015-04-08 17:23

Singelprocentare, inte 1%are!
Arbys Armalia var 9% vid lunch.
Stallskrik hos alla betaltjänster, landar väl på 20-25%.

bergomiotmail 2015-04-08 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 421387)
Känns lite oseriöst om man säger sig spika en enprocentare idag. Men vad gör man inte för att skapa intresse och sälja tips?

skrev de inte singel procentare?

Shooter 2015-04-08 17:24

Citat:

Ursprungligen postat av SAO (Inlägg 421389)

Det var lite skillnad.

Draxxler 2015-04-08 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av capone (Inlägg 421287)
Spikar Windy Ways & Kash's Cantab
Draget & skrällen ikväll Vegas & Conrads Elsa

Condrads Elsa är en riktigt fin skräll om den sitter! Är ju en bra häst men svårt läge ikväll..

Shooter 2015-04-08 17:25

Citat:

Ursprungligen postat av bergomiotmail (Inlägg 421390)
skrev de inte singel procentare?

Jag vet inte, svarade bara på inlägget där det stod 1 %.

tomtom2 2015-04-08 17:29

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 421393)
Jag vet inte, svarade bara på inlägget där det stod 1 %.

Och så gjorde även jag i mitt inlägg ;)

Shooter 2015-04-08 17:36

Citat:

Den spikar Jönsson på Travnet. Det märks direkt när det kommer en kommunare och folk börjar spika hit och dit.

Draxxler 2015-04-08 17:49

Citat:

Ursprungligen postat av spikpaddy (Inlägg 421365)
För er som ska gardera AVD2 tycker jag inte man ska glömma Mystic Illusion 5%. 2 lopp i kroppen. Gjorde ett bra lopp senast. och är anmäld Barfota runtom just nu.

Funderar på att spela Mystic Illusion plats till helt godkända oddset 2,40...

Helge 2015-04-08 17:59

Citat:

Fel. SS singelprocentare och enda spik är Manne S.E. Den är även första rankade draget hos de andra.

Arbys är heller inte spik hos TT eller Spelvärde, utan den har folk hittat själva, inte så svår funnen ;)

Undra om Walmann har fulanmält ¢¢ på Rigatoni eller inte, med skor är jag inte orolig för den.

robfri 2015-04-08 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 421381)
Ursäkta att jag skriver om kvällen och inte ev kuskar och inbjudna startande i slutet av maj!

Har liksom igår koncentrerat mig på DD loppen.

DD-1. Man kan ha mycket synpunkter på Troels som kusk, men nu måste väl segern komma snart. Senast valde han fjärdespår inner - backade sig sist i sista kurvan - och spurtade mycket bra till tredjeplats. Gången innan blev han diskad för trängning som först över mållinjen.
DD-2. Rigato årsdebuterade med ett äkta preparélopp. Såg fin ut. Vinner.

Rak DD 6-5 till 15 ggr pengarna.

Fin analys, synd komben kommer slaktas då det är TT spikar på v86, samt deras raka DD. Landar den kring 8 ggr får du vara glad. 6-5 är nog troligt, men ej spelvärt, så för egen del landar komben på 6-3.

Draxxler 2015-04-08 18:10

Kash’s Cantab är en bra häst som har varit ute i Guldivisionen på V75 och även vunnit lopp där. Ikväll ställs den sjuåriga hingsten mot enklare motstånd än vanligt, i alla fall i mina ögon. För tre starter sedan vann han i Halmstad på 10,7 / 1640 m auto. I den startenslog han bland annat Västerboonthenews, Riff Kronos och Oasis Bi. I kvällens lopp finns inga motståndare av denna kaliber. Dessutom gjorde han ett bra lopp senast då han var ute i Gulddivisionens final över 2140 meter auto och där slutade han på en fjärdeplats från ett bakspår bakom en överlägsen Digital Ink. Formen sitter där och jag tänker mig att Adielsson hittar till spets direkt och sedan är loppet över. Spets och slut!

Jag slänger in 4 / 5 units på Kash's Cantab och han är även den bästa spiken i omgången enligt mig! 52 % just nu.

Shooter 2015-04-08 18:18

Tarzan drar bakskorna på Aileron, får den felfritt och vinner.

Inascott 2015-04-08 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 421381)
Ursäkta att jag skriver om kvällen och inte ev kuskar och inbjudna startande i slutet av maj!

Har liksom igår koncentrerat mig på DD loppen.

DD-1. Man kan ha mycket synpunkter på Troels som kusk, men nu måste väl segern komma snart. Senast valde han fjärdespår inner - backade sig sist i sista kurvan - och spurtade mycket bra till tredjeplats. Gången innan blev han diskad för trängning som först över mållinjen.
DD-2. Rigato årsdebuterade med ett äkta preparélopp. Såg fin ut. Vinner.

Rak DD 6-5 till 15 ggr pengarna.

TT har den rak
Fredrik widman rak
Patrik Fernlund rak
och du har den rak har ni samma info :)