![]() |
Citat:
|
Citat:
och placerat sig i gång. Kör överlägset bästa hästen, men det brukar sällan räcka i lärlingslopp, då hon är grönare än en sparris i april. Skall man spekulera i favoritfall, så kan ett lärlingslopp över den korta häcken, vara ett alternativ. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag är lite orolig för speakern på galoppen. Låter inte som att hans hälsa kanske inte pallar ett alltför svettigt upplopp...
|
Citat:
|
Citat:
|
Bergharn lurar många i sista...Cash Em spikar jag!
|
Citat:
http://www.umaker.se/p/aktuellt/mika...nare-pa-umaker |
Citat:
|
Citat:
http://www.umaker.se/p/nyttiboxarna/mikas-24-hastar |
Citat:
|
Har någon koll på betaltjänsternas upplägg idag? Spikar och skrällbud?
|
Fan vilken häftig duell på Umåker!
|
Citat:
|
Citat:
:cheers: |
Citat:
|
Citat:
|
Puh! Erik körde med lite onödigt små marginaler i spetskörningen tycker jag, bra nära att han satte benen i konkurrents hjul!
|
Ingen jävla jägersrolunk idag inte. Här gasas det ordentligt :evilgrin39:
|
Citat:
|
Travunderhållning! Lärlingarna ville inte vara sämre :claps:
|
Ja, då var dagens utgifter täckta.
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-04-12 Bana: Umeå, omg. 7 Lopp: 5 Spelform: Tvilling Hästar: 3, 6 U-hästar: Vadet gäller startnummer 1 x 30,00 kr Totalt: 30,00 kr Kvittonummer: AF0A 24B1 4AD3 1145 |
55 kr efter två avdelningar. Vill nog till att Bergh torskar nästa för att undvika ny jackpot.
|
Registrerat spel
Datum: Söndag 2015-04-12 Bana: Umeå Spelform: V64, omg. 70 Avd Ordinarie hästar 1 2 Västerbo Loveboat 2 3, 6, 7 3 6, 10 4 1, 4 5 1, 5, 9, 11, 12 6 13 Raz Mackenzie Vadet gäller startnummer 60 rader x 1 x 1,00 kr Totalt: 60,00 kr Kvittonummer: 8328 82D3 4451 1305 |
Haha helt fantastiska upploppsstrider idag!
Bergh fick ge sig :clap: |
Den segern kan Linderoth tacka stollen John Östman för, upp i dödens och pressade på Bergharns med en oduglig hästkrake som knappast har kommit i mål ännu.....
|
Citat:
|
Favoriten var bara klen! Östman pressade ju inte ett skvatt.....
Nu Bella Donna från spets också! |
Vilken imponerande häst! :ohmy:
|
Citat:
|
Snarare Linderoth's häst som var än Bergharns som var dålig. Och sluta va såna bitterfittor för att någon äntligen vågar köra mot en favorit i svensk travsport.
|
Citat:
|
Såg någon Marcus Lindgrens styrning på Lunden, haha, det var inte ett rätt där. Först dödens, sen tar han upp jättehäftigt för att komma ner i tredje in, sen ut, klipper favoritens ben, ner igen, fast med allt kvar. Kan inte vara nöjd med den visiten.
|
Dagens Spel:
DD: Premier Kronos mot 1,13 Premier Kronos är en topphäst (i alla fall i Norrland) med lopp i kroppen och som "alltid" vinner just i Umeå. Inte favorit. DD 2 borde antingen Erik leda runt om eller så får Roger till styrningen och bara krossar dom. Är väl Berghs av övriga som har chans. Båda komberna strax över 10 ggr just nu vilket är ok (men tveksamt spelvärde om dom sjunker under 10 ggr för man får ju med två komber bara halva oddset i nettovinst). |
Eftersom Julio Gold blev för svår (egentlgen inte!) så får jag trösta mig med en fräck Dagens Dubbel som jag har stor tiltro till. Kolla bara Janne Sisus andraplats senast!
Registrerat spel Datum: Söndag 2015-04-12 Bana: Umeå Spelform: Dagens Dubbel, omg. 203 Avd Ordinarie hästar 1 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 2 8 Janne Sisu Vadet gäller startnummer 11 x 10,00 kr Totalt: 110,00 kr Kvittonummer: AB88 E6BF 8291 1141 |
Citat:
|