Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Umåker jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23687-v64-umaker-jackpot/)

Manprinsen 2015-04-12 13:24

Akropolis Scandi ska man nog ta med om man garderar avd 3. Första gången bfro och tidsmässigt är den inte sämre än motståndet vad jag kan se.

Chiron 2015-04-12 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av Stekel (Inlägg 422561)
Lycka till alla och kom gärna med idéer i lopp 2,3!

Mina idéer kanske inte är värda något men jag skrev lite tidigare. Bara att kolla... :)

olle 2015-04-12 13:26

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 422560)
Men första bike i denna regi idag.

Det låter intressant. Ludde tränade den mycket på att rusa i spets :)

Foppa21 2015-04-12 13:36

En storskräll om Pledge håller ledningen är Janne Sisu om han får tassa med bakom. Satt fast i rygg på Pledge sist med krafter kvar. Lindqvist menade han vunnit loppet om han tagit dödens 900 kvar när Västerbo Fantast kom bakifrån i andra spår.

mazza4u 2015-04-12 13:43

Citat:

Ursprungligen postat av Foppa21 (Inlägg 422565)
En storskräll om Pledge håller ledningen är Janne Sisu om han får tassa med bakom. Satt fast i rygg på Pledge sist med krafter kvar. Lindqvist menade han vunnit loppet om han tagit dödens 900 kvar när Västerbo Fantast kom bakifrån i andra spår.

Lite kuriosa Erik har kört Pledge 8 ggr varav den har felat bort sig dom 7 senaste

Manprinsen 2015-04-12 13:44

Jag spikar Special Topgear och Raz Mackenzie, tycker båda har vettig chans att vinna.

Chiron 2015-04-12 13:45

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 422568)
Jag spikar Special Topgear och Raz Mackenzie, tycker båda har vettig chans att vinna.

Trots att det är bästa hästen skulle jag aldrig tänka mig att spika Nilsson... :)

Manprinsen 2015-04-12 13:47

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 422569)
Trots att det är bästa hästen skulle jag aldrig tänka mig att spika Nilsson... :)

Det är min hemmakusk så jag måste ha lite tilltro till Roger :sweatdrop:
Hästen är helt överlägsen motståndet i alla fall.

Shooter 2015-04-12 13:52

Dagens spikar blir (1) Västerbo Loveboat. Måste vara Eriks bästa chans i omgången och kan säkert gå en 11-tid om det behövs. Värst emot är Robbans nyförvärv, men niondespår och årsdebut emot. (2) Real Dream. Motbuden är strukna och hästen verkar väl förberedd. (3) Premier Kronos. Nagini, ny träning, skor fram och kan absolut bli farlig, men det verkar vara den häst Båth tror minst på av sina inom V64. Nikita Broline går med skor. Kör enbart för sexrättspotten.

DavidP 2015-04-12 13:54

Nån som vet hur startsnabb ivory easy är?

Chiron 2015-04-12 13:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 422570)
Det är min hemmakusk så jag måste ha lite tilltro till Roger :sweatdrop:
Hästen är helt överlägsen motståndet i alla fall.

Det är kanske att gripa efter halmstrån, men det verkar som att Nilssons stallform är på nedgång. Raz kanske inte heller har form nog att ex. vinna från dödens?

Jajjan 2015-04-12 13:56

Citat:

Ursprungligen postat av doob (Inlägg 422495)
Spikar Esprit Boko i andra och Real Dream i tredje!

Esprit Boko är i toppform och härdad! Snacka om att gå ner i klass! Spikade vid sju rätt på Bergsåker från tolfte och senast vråltuff V75-final där den kördes passivt med tanke på framtiden! Spår och kusk ger bara bättre värde!

Bergh i tredje i brist på annat! En eller alla..... Någon med koll på träningsformen?
Har vilat men Bergh, spår och grundkapacitet räcker för mig!

Målat på i övriga lopp!

Linda har gjort en handfull starter 13st
och placerat sig i gång.
Kör överlägset bästa hästen, men
det brukar sällan räcka i lärlingslopp,
då hon är grönare än en sparris i
april. Skall man spekulera i favoritfall,
så kan ett lärlingslopp över den korta
häcken, vara ett alternativ.

Manprinsen 2015-04-12 13:58

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 422577)
Det är kanske att gripa efter halmstrån, men det verkar som att Nilssons stallform är på nedgång. Raz kanske inte heller har form nog att ex. vinna från dödens?

Roger har inte så många hästar men jag tycker formintrycket på Raz är uppåt i alla fall.

Chiron 2015-04-12 13:59

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 422579)
Roger har inte så många hästar men jag tycker formintrycket på Raz är uppåt i alla fall.

Japp endast på den hästen, men resten?

Viroid 2015-04-12 14:03

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 422568)

Special Topgear har ju inte startat sedan Augusti, hört något som gör att den kan förväntas prestera nu?