Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 ESKILSTUNA (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23694-v64-eskilstuna/)

Helge 2015-04-13 17:10

Citat:

Ursprungligen postat av shjuve9le (Inlägg 422777)
Är kvinnan/tjejen/flickan som kör bättre än hans vid tömmarna det är frågan :gun_bandana:

:gun_bandana: nej :gun_bandana:

SAO 2015-04-13 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 422766)
Avd 3: 1 Define´em - jänkarvagn första gången någonsin (enligt Croon) och helstängt huvudlag första gången i Croons regi!

Schhhhhh...

MikaF 2015-04-13 17:17

Tycker att Najad Tilly känns lågt streckad nu, bra långskubbare och Örjan upp

Chiron 2015-04-13 17:28

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 422781)
Tycker att Najad Tilly känns lågt streckad nu, bra långskubbare och Örjan upp

I det loppet tycker jag att 7 Zirkon Hoss är lite bortglömd. Årsdebuten avklarad (fin avslutning när Björkroth körde), stark häst och Kontio kanske kan ta sig till spets och diktera ett lagom (lågt) tempo...

MikaF 2015-04-13 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 422783)
I det loppet tycker jag att 7 Zirkon Hoss är lite bortglömd. Årsdebuten avklarad (fin avslutning när Björkroth körde), stark häst och Kontio kanske kan ta sig till spets och diktera ett lagom (lågt) tempo...

Ja men oprövad på distansen, det kan ju funka bra iallafall. Tycker även att 1 Joe Rivner kan vara värd ett streck vid gardering. Favoriten har ju inte tider som avskräcker på distansen och jag tycker det är en svag favorit

Chiron 2015-04-13 17:41

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 422784)
Ja men oprövad på distansen, det kan ju funka bra iallafall. Tycker även att 1 Joe Rivner kan vara värd ett streck vid gardering. Favoriten har ju inte tider som avskräcker på distansen och jag tycker det är en svag favorit

Oprövad kanske, men en stark häst som bör klara av distansen. Så länge den har rätt form.

Jo, du har rätt, Joe Rivner är väldigt spelvärd. Går inte att lita på hästen, lite ojämn och kan galoppera men till 2 % just nu är den ett fynd!

DavidP 2015-04-13 17:44

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 422775)
Där blev Digital Ink klar för Elitloppet och Tarzan tackat ja.

Klart tarzan tackar ja han får alltid en plats nu. Glömmer aldrig skandalen med friction..sån maffia.

ONTOPIC kusken som kör ametrin är ju grönare än gräset..står det något om twigs voici i SS?

Shooter 2015-04-13 17:48

Dagens spikar blir Rolex Bigi (Toppchans) och Seedorf O.M.F. (Galopprisk, annars fin chans).

Chiron 2015-04-13 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 422790)
Dagens spikar blir Rolex Bigi (Toppchans) och Seedorf O.M.F. (Galopprisk, annars fin chans).

Vågad spik, komplicerad sort enlig Johansson. Spår 5 i volt blir svårt för en häst som inte är van, dessutom för mycket streckad.

Lycka till!

Shooter 2015-04-13 17:55

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 422792)
Vågad spik, komplicerad sort enlig Johansson. Spår 5 i volt blir svårt för en häst som inte är van, dessutom för mycket streckad.

Lycka till!

Ja, den är riskfylld, men förmodligen också vinnaren i loppet felfri.

Tack detsamma!

Filmtokig 2015-04-13 17:58

I mina ögon är Uranium en grym häst med bra chans i första, jag tar ställning spikar!
Dagens andra spik blir faktiskt R.K Princess.
Låset i avd två med Ramona win & Arnold Scoop.

Går man igenom dem tre, borde V6 ligga nära till hands.

Lycka till ni andra!

MikaF 2015-04-13 18:01

Vi Tippa spikar Svart Kronos i avd 2 med Fredde B Larsson. Vet de något som jag missat? Har svårt att se den speeda ner Varenne Avenue som jag överväger att spika

Shooter 2015-04-13 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 422795)
Vi Tippa spikar Svart Kronos i avd 2 med Fredde B Larsson. Vet de något som jag missat? Har svårt att se den speeda ner Varenne Avenue som jag överväger att spika

De är inte ensamma om att tro på Svart Kronos. Jag känner dock inte till hästen och garderar loppet.

Chiron 2015-04-13 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 422794)
I mina ögon är Uranium en grym häst med bra chans i första, jag tar ställning spikar!
Dagens andra spik blir faktiskt R.K Princess.
Låset i avd två med Ramona win & Arnold Scoop.

Går man igenom dem tre, borde V6 ligga nära till hands.

Lycka till ni andra!

Att gå emot Rolex Bigi är nästan "vansinnigt"... :)
Speciellt med tanke på att Uranium verkar vara på nedgång. Hoppas det går bra...

Chiron 2015-04-13 18:03

Citat:

Ursprungligen postat av MikaF (Inlägg 422795)

Ägs ju av en "kändis" och har en fin stam... ;)