![]() |
Citat:
|
Citat:
Så du lirar I love Champange, jag är också sugen på den. Men det är tufft från bakspår idag. Men jag gillar den |
Överlägsne kusken vann såklart. Och jag hade utgång på målgaloppören såklart. Så jäkla onödig också!
|
Dumstruten på....missade den på två hästar trots varningar om bf och jänkarvagn här på Sharps.....Snyggt ni som satte den !
|
Den killen kommer gå långt. Kaxigt att lämna andra ut passera favoriten och blåsa till ledning mot en mer betrodd och sen vinna.
|
Om två veckor fyller stoet Cherry 12 år.Gjorde 6 starter 2013, ingen sen dess och så plötsligt hör jag att hon springer i ryggen på Julien F.
Va? Nåja, det var bara ordkonstnären m.m. Robin Hedström som inte kan bättre än så här. Sherry heter visst Goops häst.En skillnad för mig i a.f. |
Citat:
|
Citat:
Men att Oskar J är en av de absolut mest lovande kuskar vi har skriver jag gärna under på.:) |
Lever! 4, 7, 12 nu....
|
Citat:
Lycka till! |
Citat:
|
Erik Sjöhammar :lol::moneybag:
Kolla Najad Tilly! Vilken jävla lyx resa. |
Andra raka tvillingen som trillar ner i upploppsgalopp-toaletten :hurt:
Men all heder till Alm som inte lägger sig på rygg för proffskuskarna! |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Galopp titt som tätt och i v 64 2 vägrade han ladda med en startsnabb häst och hamnade sist. :drunk: |
Citat:
|
Citat:
|
Spelar en rak dd 5-11 x 200kr rygg på TT
|
2,5 mot 3,12.
Insats spelar väl mindre roll. Man är väl inte bättre alt sämre beroende på hur mycket man spelar för. |
Citat:
|
Naturligtvis ändrade man från att låsa på 5-8 till att låsa på 5-12 av nån jävla anledning?!! Jag som dessutom "hatar" Haugstad pga hans kuskkonster...suck..
|
Vilket sanslöst skitlopp, inte en käft förutom Wallin hade minsta intresse av att vinna loppet....
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Det är ständig galopp från kommentator håll.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Om lelle_16 kunde lämna sharps för inläggen han tar del av så är jag inte främmande att lägga upp/ut TT.
tycker att det blir så himla uppenbart att vissa bara suger upp allt det bästa utan att bidra med något alls förutom kommentarer om "bara att rygga TT" mm |
Om man spelat på en vinnare, som kör spets och slut, är det med garanti ett roligare lopp än om man spelat på en som fightas där bak. Tror en del beror på det.
Nu jobbar vi in Barca allesammans! Jag ger dig gärna mina sharps Major. Inte för jag vet vad sharps har för funktion eller betydelse eller värde, men jag ska ge dig så mycket jag kan. |
Citat:
|
haha bra bortkört erik. pod sitter å kollar å kollar. kör undan istället
|
synd hoola.. du tar dem imor.. jägers, kanske repris från lördag ..
|
Citat:
|
grattis alla som vann ikväll ., nya tag imor jägers
|
Det var i alla fall roligt att vara med in i det sista.En klar bortkörning av Erik som sket i att titta över vänstra axeln i tid.
Obs. - ingen efterhandare.Kolla på bongsidan. 1 - 6 2 - 2,5,10 3 - 1,2,4,7 4 - 4,6,8 5 - 2 6 - 6,11 |