![]() |
i nästa har jag bara 2 och 7 Ametrin är nog bästa hästen men jag spelar på ekipage och chansade bort den p.g.a orutinerad kusk .....får se om det straffar sig?
|
Citat:
Nä. Du står. |
Citat:
även nu 20:45. Jag är tveksam. Mvh Ulf-Eddie |
Citat:
|
Detta är spelet trav. Riktigt roligt :clap:
|
Citat:
|
Citat:
Så du lirar I love Champange, jag är också sugen på den. Men det är tufft från bakspår idag. Men jag gillar den |
Överlägsne kusken vann såklart. Och jag hade utgång på målgaloppören såklart. Så jäkla onödig också!
|
Dumstruten på....missade den på två hästar trots varningar om bf och jänkarvagn här på Sharps.....Snyggt ni som satte den !
|
Den killen kommer gå långt. Kaxigt att lämna andra ut passera favoriten och blåsa till ledning mot en mer betrodd och sen vinna.
|
Om två veckor fyller stoet Cherry 12 år.Gjorde 6 starter 2013, ingen sen dess och så plötsligt hör jag att hon springer i ryggen på Julien F.
Va? Nåja, det var bara ordkonstnären m.m. Robin Hedström som inte kan bättre än så här. Sherry heter visst Goops häst.En skillnad för mig i a.f. |
Citat:
|
Citat:
Men att Oskar J är en av de absolut mest lovande kuskar vi har skriver jag gärna under på.:) |
Lever! 4, 7, 12 nu....
|
Citat:
Lycka till! |