![]() |
Citat:
Och så blev det galopp på båda två, en från start och den andra på upploppet, helt värdelöst och bara att ta nya tag..... |
Citat:
Sen vad du är känd här spelar väl mindre roll för mig. Jag var tveksam till att spelvärde skulle ranka som dem gjorde i V64-1. Vilket dem inte gjorde heller. Men eftersom sharps är så otroligt viktigt för er, kan du få lite mer av mig. Det bjuder jag gärna dig på för din fina uppoffring. |
Citat:
|
Citat:
|
6 Promise me med Jocke står i 5x på vinnare, slänger in lite.
|
Citat:
Nej men jag håller med, den bör inte räcka. Speciellt som det kommer kosta en hel del att komma till spets. Men med den stallformen alltså...ingenting är omöjligt... Något spelvärde till 10ggr kan det ändå inte vara. |
Citat:
|
Vilket dem inte gjorde heller Filmtokig. Du är full av Skitsnack grabben
|
Citat:
|
Nu har du tappat mig totalt vad du talar om, jag förstår absolut ingenting. Men om du syftar på att detta
Citat:
Som spelvärda idéer så vill jag säga nej, varken bra eller spelvärda. Men jag är inte mycket bättre själv. Hade iallafall tio fyror idag. Så jag är väl nöjd. Kunde blivit två femmor, men sådant är trav. Ha en fortsatt fin kväll du. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
|
Hur som helst. Så är trav på Jägers oftast väldigt underhållande och spännande, det tackar jag för. Även om det är surt att man åkte på målfoto i Avd 5.
Roligt med V86 imorgon. Men jag är så kastrull dålig på V86 så ska nog rygga Travexperten, dem verkar vinna hela tiden. |
Varför hacka på någon som lägger upp betaltjänster för allmänheten att se? Gillar ni inte tipsen så kolla inte...
Till travet. Fel tråd, men kika på tvillingen 6-10 (möjligen även 9) i Lopp 1 på Åby imorgon om ni söker tidiga spel innan V86-spelet! Två grundkapabla hästar som står sig bra mot resten. |
Anna Greta omgångens bästa spik...spår utanför Rondine som var ute mot D ONE Radysin America mfl sist! Bra spelvärde!!
Jag antar att du spikade Rondine. Gtattis |
Citat:
|