Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V4 Rättvik (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23702-v4-raettvik/)

shjuve9le 2015-04-14 07:28

V4 Rättvik

Snabbkoll och det verkar bli favorit betonat.
Länk till dalatravets tips. Han tippar ingen favorit.

Www.dalatravet.se/spela/tips-rattvik/

Filmtokig 2015-04-14 09:30

Avslag på Goop i andra?

shjuve9le 2015-04-14 09:51

enligt tipparen, enda hästar jag kan tro är närheten av vinna om piraya är kass är 6 och 10 , långskott från andra sidan planen är 3 Aztec.

men det ska mkt till innan piraya förlorar ett sånt här lopp. måste höra vad goop säger.

Eller kanske är som Bosse i boden, tippar "hemma hästar" även om sebastian K är med i ett norrlandslopp :)

luggen77 2015-04-14 10:08

Känns väl som det finns en del roliga drag idag. Prince Cobol 10% i första va ju fin senast när Ville bara bombade runt. Såklart sämre läge och kusk idag, men tar med den ändå. Mr Miles 8% i andra var ju riktigt fin när den slog Green Bax, om Goopens har en dålig dag så känns kan den absolut vinna. I tredje är det väl dags för Junior Troy? Trodde Goop hårt på senast, mer passande motstånd idag. Anders Gigant i sista slipper ju Alexis Goodland idag, borde ha bra vinstchans.

Alanya 2015-04-14 10:50

Men SNÄLLA NI! Det är väl Lasse Lindh!? eller "Looser-Lasse" som han kallas i Dalarna som gjort tipsen!? Sveriges i särklass sämsta tipster som inte kan se skillnad på en älgtjur och en häst... Bodde i Avesta i 3 år för många år sedan... Lindh satte typ två spikar under denna tid o det var de två gånger Järvsöfaks gästade Romme....

shjuve9le 2015-04-14 11:14

Citat:

Ursprungligen postat av Alanya (Inlägg 422982)
Men SNÄLLA NI! Det är väl Lasse Lindh!? eller "Looser-Lasse" som han kallas i Dalarna som gjort tipsen!? Sveriges i särklass sämsta tipster som inte kan se skillnad på en älgtjur och en häst... Bodde i Avesta i 3 år för många år sedan... Lindh satte typ två spikar under denna tid o det var de två gånger Järvsöfaks gästade Romme....

HAHA ja inte vet jag vem som gör dom ;>

Basse 2015-04-14 11:40

Pinyata Gel i Tredje är väl bästa hästen i loppet. Visade plusform senast och borde väl vara favorit? så till 21% just nu tycker jag den är klart intressant.

Visst 2 Disney Tooma spetsar troligen, men Mr Vox kommer också laddas från start då den är klart bäst i ledning, så inledningen kommer troligen gå fort, med lite tur blir det lite längre körning om ledning och då är väl pinyata klar eller? Klart Kuskplus denna gången också.

Jarmop 2015-04-14 11:49

TT sågar Disney Tooma vilket jag inte riktigt förstår...detta är en lördagshäst med grymma förutsättningar idag, men som vanligt så måste tipstjänsterna hitta motbud när den är favorit...

AceHammer 2015-04-14 12:03

Citat:

Ursprungligen postat av Jarmop (Inlägg 422992)
TT sågar Disney Tooma vilket jag inte riktigt förstår...detta är en lördagshäst med grymma förutsättningar idag, men som vanligt så måste tipstjänsterna hitta motbud när den är favorit...

Konstigt!!
Vad går dom på då?

JimmyA 2015-04-14 12:12

Ld 10-9

hoola 2015-04-14 12:19

Tycker att Kontio har sin bästa tid bakom sig men han ska få chansen som grundpelare i mitt system.I första tar jag med långskottet Mahony med.Duffmans långsamhet från start ger Goop fördel att gå fram och överta, annars profiterar Pedersen på körningen.

1 - 1,2,6,11
2 - 5,10
3 - 3,6
4 - 10

Shooter 2015-04-14 12:21

Jorma och voltstart går inte alltid så bra ihop. Helgarderade sista. Jag tror Goopen tar de två mittloppen.

Shooter 2015-04-14 12:24

Hade han inte legat så lågt på Global Patriot så hade det varit en spik, nu tog jag fyra streck.

luggen77 2015-04-14 12:24

Fan, fick känsla i sista sväng att Cobol skulle hålla undan. Har inte med mig marginaler i upploppsstrider just nu :(

shjuve9le 2015-04-14 12:27

Haha Magnus är en liten tjackkuk. Jag ska köra försiktigt tror på plats chans osvosv. Sen kör han nytt rekord. Han borde IAF ge info efter värmningen. Samt förkylda hästar.

Haha han är som bergarn