![]() |
v64 Örebro
Bästa spik? Bästa drag?
nu kör vi :) |
|
Hatar dessa breeders Crown försök spelmässigt. Det är väl 6 hästar som går vidare i resp försök och i avd 5 och 6 startar väl i princip alla mest för att få ett lopp i kroppen inför kunga- och drottningpokalkvalen.
Men det är ju väldigt intressanta hästar så givet att titta på kvällens lopp men nästan lika givet att avstå spel. |
Hur många tar Melander/Lundström ikväll?
avd 3 nr 9 Keypad bf ro och jvagn förra gången klart förbättrad vid seger. Ikväll samma balans och trots bakspår skall den tydligen räknas tidigt Stallets hetaste chans tillsammmans med Al dente . Hmmm... Avd 1 nr 4 Quite a fall spurtar bra med rätt resa. Får han den med jänkarvagn ffg ? ? |
Svante drar alla växlar på 1 Facil Boko, brf-helstängt-jänkarvagn, har haft detta lopp i sikte.
|
Citat:
|
Frågade imorse på betsson om de kunde köra en h2h på danielle så slänger de in ett vinnarspel på bara henne också till 5,75 i odds..jävligt trevligt men snålt vinnarodds:lol:
|
Citat:
12,00 hos Bet365. :moneybag: |
Roligaste spiken är pimpinetta face (namnet) blir nog inte mer streckad än 12% och hon kan vinna detta lopp där de flesta enbart fegar
Med 1-5 så kör jag en rövare och spikar emot :) skrällar ikväll är paradiserunner. Och zick Zack life i avd1, sedan hittar jag även ett fränt lås i avd2 på 1-2-5 DD ide är face em men värst emot är nr 1. I dd2 tar jag nog alla det get bra pröjs om al dente sviker God tur |
Tunika, årsdebut, fel distans? spelad till 52%, något ja missat?
|
Citat:
|
Citat:
Edit: Såg att den är Widmans spik, kanske därför... |
Sett till Kolgjinis stallform just nu är ju 7 Nassau (årsdebuten är avklarad) i avd 3 livsfarlig! 2 %!
|
Avd 2: 6 Mr Perfect - första jänkarvagn och halvstängt huvudlag!
|
Citat:
|