![]() |
Härligt rens om favoriten vinner sista avdelningen. 44 procent av insatserna. V75 värdet ökar med 35 kr (från 779 till 814) eller med mindre än 5 procent om den vinner. Procenten säger sannerligen inte mycket om spelvärdet.
|
Blir en tvilling här i sista avdelningen 8-15 till 12 ggr pengarna.
|
11 8 tvilling kööööööööööööör
|
Citat:
|
Lover Face i spets så kan det bli lite lopp iaf!
|
Står sig 2.50 på Frozen är det som en skänk från ovan.
|
Citat:
|
Nu hoppas jag innerligt att vi även får se ett härligt lopp av den "på pappret" fina uppställningen.
|
Blir kul att se Mellby Viking som såg riktigt fin ut i värmningen.
|
Frozen sjuk?
|
Vilket fruktansvärt antiklimax!!! Blääääää
|
Fan! Jag hade inte med On Hold.
|
Unnar fan inte Jakobsson det heller...pajas
|
Citat:
|
Äntligen en skräll. Då får dom som hade 7 rätt bra betalt i alla fall. On Hold är väldigt ojämn. Var ju inget senast med tanke på skoryck och allt då men idag slår den Stayers ab högsta rang.
|
Gillar verkligen On Hold och haft den tidigt ofta men idag får jag se mig slagen. Kändes som han stod taskigt till och att uppgiften var helt fel. Fel fick man och han gjorde ju faktiskt ett ruskigt bra lopp.
|
Citat:
|
Citat:
|
Där blev man blåst på 7an...trodde inte on hold skulle klara vecka vecka å blåsas ur. Hade 1-5-8-12-15. Så vinner 14
Less |
Citat:
|
Citat:
Uppenbarligen trodde väldigt många med mig det eftersom dödens stod skrivet för Frozen när startlistan kom. |
Citat:
|
Hur kunde On hold vinna? fattar ingenting! Även fast resultatet är klart har jag svårt att tro det.. han borde varit chanslös! Dock var han verkligen värd segern, grym!
|
Hahaha Jakobsson blåser mig på pengar stup i kvarten
Bla bla svårt å sia om hur det går , bra igång är han. Så sa han Less |
Så kan det gå, 4 st rader med 6 rätt. Trodde aldrig att On Hold skulle va med, speciellt med så täta starter. Grattis till er som hade sjuan i alla fall. Det blev ju några pengar till slut.
|
Citat:
|
Tror faktiskt att On Hold hade nytta av att han fick en liten urblåsare förra veckan.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Vikingen är ju en mordvinnare i harpers hoppas On Hold blir favorit.
|
Citat:
|