Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Vaggeryd jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23785-v64-vaggeryd-jackpot/)

Shooter 2015-04-26 12:07

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 425809)
tar han sig verkligen förbi leia way om denne vill svara? Som sagt tror jag bara goop vinner om han får köra långsamt. men det är klart konkurrenterna har respekt för goopen. Underpaid lär få göra det från dödens idag. Hur bra iordning är untersteiners hästar. Vi har sett topprestationer i debuter efter vila på flera händer i år, tex backfire igår

Goopen har grymma chanser idag, även med Linus Wibb. Kanske med Mellby Akacia. Jag vet inte hur man resonerar med Leia Way, men jag tror Björn tar piken och tycker att Hertig Shim och Dollar Access är värst emot, men de har risiga lägen. Underpaid tror jag bara vinner, har ju mött stentuffa hästar på slutet. Mr Chicago och Boys Going In är också fina hästar, men att de ska vara i så god form att de står emot Underpaid tror i alla fall inte jag.

Om_sommaren 2015-04-26 12:14

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425822)
Goopen har grymma chanser idag, även med Linus Wibb. Kanske med Mellby Akacia. Jag vet inte hur man resonerar med Leia Way, men jag tror Björn tar piken och tycker att Hertig Shim och Dollar Access är värst emot, men de har risiga lägen. Underpaid tror jag bara vinner, har ju mött stentuffa hästar på slutet. Mr Chicago och Boys Going In är också fina hästar, men att de ska vara i så god form att de står emot Underpaid tror i alla fall inte jag.

Håller med om Underpaid. Har läst lite intervjuer o dyligt o det låter inte som det är vässat på något vis varken från Peter eller Johan. Är Airaksinen någorlunda påläst så släpper han inte till Björn o denne tar aldrig en längd på Leia way som är en riktigt raket från start. Kan bli chansspik från min sida på Leia way.

Shooter 2015-04-26 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 425823)
Håller med om Underpaid. Har läst lite intervjuer o dyligt o det låter inte som det är vässat på något vis varken från Peter eller Johan. Är Airaksinen någorlunda påläst så släpper han inte till Björn o denne tar aldrig en längd på Leia way som är en riktigt raket från start. Kan bli chansspik från min sida på Leia way.

Kanske att jag ska tänka om och gardera Jeans. Få se först om man får någon info om hur de tänker köra där framme.

Helge 2015-04-26 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 425823)

Leia Way åker 40 mil idag och reser inte så lång för att sitta fast idag, kör i spets. "De får väl köra mot henne men då kommer väl inte de heller i mål. Loppet ser ganska billigt ut mot vad hon startat i."

Kocken14 2015-04-26 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av DiggerCrown (Inlägg 425819)
Enya Boko vinner INTE! Hästen tog mycket stryk hos Lennartsson. Inte alls segeraktuell direkt i debuten hos Hellstedt.

Vet att den tog stryk hos Lennartsson.
Men med en hygglig resa och en offensiv kusk kan hon speeda ner dem trots spåret.
Möter inga direkta stjärnor

olle 2015-04-26 12:26

Kabal avd 4 barfota runt om för första gången. Intressant. Den är dock inte startsnabb om man tittar på den senaste loppen när den haft framspår bakom bilen. Spelvärdet är dock rätt på den med 6 procent av insatserna, men spelvärdet kommer nog att sjunka under eftermiddagen på skorycket.

Goops har mer än 50 procent av insatserna i det loppet och det känns i alla fall inte som något roligt spel eller ev singelstreck spelvärdesmässigt.

Bortbjuden på middag i eftermiddag så missar tyvärr söndagstravet idag.

trance_error 2015-04-26 12:37

Leia Way går inte att ta bort, bra spår, snabb ut.

Dahle 2015-04-26 12:38

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425827)
Leia Way åker 40 mil idag och reser inte så lång för att sitta fast idag, kör i spets. "De får väl köra mot henne men då kommer väl inte de heller i mål. Loppet ser ganska billigt ut mot vad hon startat i."

Jänkarvagn, helstängt, bfro verkar det bli. Bombar runt :KO:

Om_sommaren 2015-04-26 12:43

Citat:

Ursprungligen postat av Helge (Inlägg 425827)

så ska det låta. då får goop väldigt svårt att vinna det loppet

Shooter 2015-04-26 12:44

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 425835)
så ska det låta. då får goop väldigt svårt att vinna det loppet

Blir det tokkörning så har nog Uhrberg fin chans.

Om_sommaren 2015-04-26 12:54

Citat:

Ursprungligen postat av Shooter (Inlägg 425836)
Blir det tokkörning så har nog Uhrberg fin chans.

mm. tråkigt läge dock. Kan bli helt fel därifrån. bergshults leffe o nerone bigi har ruskiga spurter att tillgå med rätt resa. dollar acess har riktigt fin form

Speedyearl 2015-04-26 13:00

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 425830)
Kabal avd 4 barfota runt om för första gången. Intressant. Den är dock inte startsnabb om man tittar på den senaste loppen när den haft framspår bakom bilen. Spelvärdet är dock rätt på den med 6 procent av insatserna, men spelvärdet kommer nog att sjunka under eftermiddagen på skorycket.

Goops har mer än 50 procent av insatserna i det loppet och det känns i alla fall inte som något roligt spel eller ev singelstreck spelvärdesmässigt.

Bortbjuden på middag i eftermiddag så missar tyvärr söndagstravet idag.

Den har ju galopperat oftare än den inte gjort det + AS som kusk = Skulle inte tro det.

Groknak 2015-04-26 13:11

BRO på Kabal ffg i nuläget avdelning 4...

Chiron 2015-04-26 13:20

Någon nämnde Enya Boko pga Adrian Kolgjini - ny kusk Sofie Ericsson.

Om_sommaren 2015-04-26 13:29

nån som hört nåt eller läst nåt om paradiserunner o Jansson i första?