Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Vaggeryd jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23785-v64-vaggeryd-jackpot/)

Manprinsen 2015-04-26 14:43

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 425869)
Jag är livrädd för Paduca Dream, farlig att nonchalera. Den upphör aldrig att överraska. Tränaren låg förvisso lite lågt men ändå.

Sen undrar jag hur bra Ingves italienare kan vara? Visst första gången volt men...

Att spika Mellby Akacia är riskfyllt, inte ens Goop kan få den att trava ett helt lopp...

Då får jag låsa med Sandvången där och spika Björn i sista. Jag vägrar iaf spika Frank Nilsson...

Chiron 2015-04-26 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425872)
Då får jag låsa med Sandvången där och spika Björn i sista. Jag vägrar iaf spika Frank Nilsson...

Upp till dig, delar bara med mig av min åsikt. Jag kan inte heller spika Frank Nilsson.
I sista ska Mr Chicago köras i jänkarvagn och med huvudstång...

Manprinsen 2015-04-26 14:50

Skoryck på Kabal för första gången. Mycket intressant om favoriten skulle galoppera.

Chiron 2015-04-26 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425874)
Skoryck på Kabal för första gången. Mycket intressant om favoriten skulle galoppera.

Mmm, hästen har ju hög kapacitet. Om skorycket förbättrar travet kan den vara farlig. Startrög men avslutar alltid starkt...

Manprinsen 2015-04-26 14:52

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 425873)
Upp till dig, delar bara med mig av min åsikt. Jag kan inte heller spika Frank Nilsson.
I sista ska Mr Chicago köras i jänkarvagn och med huvudstång...

Mr Chicago är tidig men det känns som Goops kuse är klassen bättre och borde vinna om den är frisk?

Tirich 2015-04-26 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425876)
Mr Chicago är tidig men det känns som Goops kuse är klassen bättre och borde vinna om den är frisk?

Måste vara minus med skor bak oxå på den väl?

Chiron 2015-04-26 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425876)

Absolut, men Untersteiner från spets är alltid farlig. Hästen har ju också blivit valack. Sen kanske båda Untersteiners låser loppet - en i spets och den andra i dödens?

Manprinsen 2015-04-26 14:55

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 425877)
Måste vara minus med skor bak oxå på den väl?

Ja med tanke på att den tagit sina segrar barfota så kan jag inte tolka det på något annat sätt. Observant av dig, jag hade missat det helt.:cheers:

Manprinsen 2015-04-26 15:14

Där blev man rövknullad med grovsalt för att man plockade bort Man Winner i sista stund. Hade feeling för den hela tiden.... aldrig aldrig aldrig gå emot magkänslan :idiot:

hoola 2015-04-26 15:14

Hur begåvad som kusk på en skala är Frank Nilsson?

Chiron 2015-04-26 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425884)
Där blev man rövknullad med grovsalt för att man plockade bort Man Winner i sista stund. Hade feeling för den hela tiden.... aldrig aldrig aldrig gå emot magkänslan :idiot:

Tro det eller ej man hade samma känsla och gjorde precis samma sak... :skamsen:

Manprinsen 2015-04-26 15:15

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 425885)
Hur begåvad som kusk på en skala är Frank Nilsson?

Det var väl inget nytt iofs...

Däremot är jag helvetes obegåvad som spelare som väljer att plocka bort Björn Goop och Thomas Uhrberg i det här gänget. Nackskott :gun_bandana:

Manprinsen 2015-04-26 15:18

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 425886)
Tro det eller ej man hade samma känsla och gjorde precis samma sak... :skamsen:

Körde 2,4,6 där... Torbjörn Jansson är på lika stor dekis som Jorma Kontio nuförtiden. Att jag ens tog med Henrik Johansson är ju bara pinsamt :skamsen:

Chiron 2015-04-26 15:19

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425888)
Körde 2,4,6 där... Torbjörn Jansson är på lika stor dekis som Jorma Kontio nuförtiden. Att jag ens tog med Henrik Johansson är ju bara pinsamt :skamsen:

Jag hade med 3:an, typiskt att den var först utvändigt...
En sak hade vi rätt i, i alla fall, Nilsson vann inte...

tomtom2 2015-04-26 15:20

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 425887)
Det var väl inget nytt iofs...

Däremot är jag helvetes obegåvad som spelare som väljer att plocka bort Björn Goop och Thomas Uhrberg i det här gänget. Nackskott :gun_bandana:

Att plocka bort Goop var väl helt rätt, den var ju inte bland de tre ens efter Goopens helvetesrusch på bortre lång.....