Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V64-Jägersro (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23798-v64-jaegersro/)

Chiron 2015-04-28 17:04

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 426359)
Även TT spikar 5 Nelli Eighteen May.

Jag är inte helt säker på att jag är redo att lägga alla mina ägg i Jesper Svenssons korg dock då han bara kört 10 lopp i år och ännu inte varit på plats

Jag förstår ingenting. Vad har den hästen som inte de andra har? Enda som verkar tala för den är stamtavlan och att den är spårvinnare. Har inte ens bästa kusken...

Kan någon förklara tack? :)

Dalle82 2015-04-28 17:06

Lopp 1 Jägersro så spelas silver di poggio plats.

Jag är inne på att spika leader tom i v64 1 tankar?

Chiron 2015-04-28 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 426363)
Lopp 1 Jägersro så spelas silver di poggio plats.

Jag är inne på att spika leader tom i v64 1 tankar?

Riskfyllt att spika Leader trots att den är väldigt speedig. Tänk om Fairytail är i ordning? Kapacitetsmässigt är den ju överlägsen, förutsatt att den inte har tröttnat på tävlandet...

Filmtokig 2015-04-28 17:13

Jag spikar 4 SagarMähtä i Avd 2. Tror första vinsten kommer idag, hoppas Sandberg inte släpper när han väl sitter i spets bara.

Tirich 2015-04-28 17:13

Citat:

Ursprungligen postat av Dalle82 (Inlägg 426363)
Lopp 1 Jägersro så spelas silver di poggio plats.

Jag är inne på att spika leader tom i v64 1 tankar?

Leader Tom har vunnit 2 raka på OS på Åby om jag inte missminner mig och nu lär han behöva göra lite jobb själv. Känns tveksamt över lång distans.

Funderar på att chansa på att det krävs några lopp för favoriten och istället spika West Wing

tomtom2 2015-04-28 17:14

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 426361)
Staro in Fact är bra...frågan är hur bra...

Frågan är väl snarare hur bra Jenny J Nilsson är som kusk, 8 starter totalt i karriären, aldrig vunnit och ska köra en favorit från 12:e spår över kort distans på Jägersro. Luktar problem lång väg tycker jag, inget jag ödslar streck på

mikaels 2015-04-28 17:18

...kanske är så, men samtidigt kan det vara dumt att lämna den...

tomtom2 2015-04-28 17:19

Citat:

Ursprungligen postat av Tirich (Inlägg 426366)
Leader Tom har vunnit 2 raka på OS på Åby om jag inte missminner mig och nu lär han behöva göra lite jobb själv. Känns tveksamt över lång distans.

Funderar på att chansa på att det krävs några lopp för favoriten och istället spika West Wing

Men spåret behöver inte va helt värdelöst för Leader Tom, sitter ju trots allt i andraspår direkt och följer vilken häst som helst vilket borde innebära att Thorsson kan skaffa ett hyggligt läge i 2:a eller 3:e utvändigt. Sen har den en riktigt vass speed till slut. Vad det gäller de två Åbysegrarna så är det riktigt att han vann på OS senast, näst senast gick han dock ut utvändigt om ledaren ( Åtting Hornline) på upploppet och avgjorde med huvud och hals tillgodo.

Dalle82 2015-04-28 17:31

Låser på 2,9 i första avdelningen....bara resten kvar hehe

mikaels 2015-04-28 17:43

Har varit lite tråkig i mina funderingar runt andra, måste dessvärre vara tråkig i första också o tycker 2ggr på bolagen är bra...men att vara "tråkig" är inte så dumt faktiskt, hade man varit det lite lagom i sin ungdom så hade det gått bra;)

tomtom2 2015-04-28 17:46

Citat:

Ursprungligen postat av mikaels (Inlägg 426374)
Har varit lite tråkig i mina funderingar runt andra, måste dessvärre vara tråkig i första också o tycker 2ggr på bolagen är bra...men att vara "tråkig" är inte så dumt faktiskt, hade man varit det lite lagom i sin ungdom så hade det gått bra;)

Men man hade inte fått ligga lika ofta....:p

mikaels 2015-04-28 17:50

TF tror jag har en strålande vinstchans o SIF är en sån som man skulle hatat bort tidigare, säger inte att den vinner, men ranka den sist som TT är ju totalt uppåt väggarna:)

mikaels 2015-04-28 17:51

Citat:

Ursprungligen postat av tomtom2 (Inlägg 426375)
Men man hade inte fått ligga lika ofta....:p

Har inte tänkt så, men ligger nog kanske något i det du säger..."tråkig" blev jag först någon gång mellan 40 o 50...

mikaels 2015-04-28 18:00

...o det ska gudarna veta, att hade man varit tråkig då legolas o mustard regerade, så hade man inte varit fattigare...priset tas när jag "torskar" 25000(mycket pengar då), när jag spikat le sabot mot legolas o ls blir struken, sitter med isarco(harry hedlunds halvskapliga kuse från Kalix) som reserv...fattade då att detta var idiotiskt(legolas stod i 1,00 typ)...mm...

olle 2015-04-28 18:04

Undrar vilken segerprocent hästarna har när Takter kör med sin jänkarvagn med gröna hjul ffg på en häst ? Måste vara typ 90. Nu spände dom på den på Lisette Sisu i lopp 3 och den var helt överlägsen. Den hade han inte kört med i de senaste starterna i alla fall (källa lopparkivet).



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved