Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V86 29 April (jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23799-v86-29-april-jackpot/)

Rickart 2015-04-29 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 426671)
Fan vilken klantskalle man är!

Tänkte spika 8:an i stället för Ariel på ena lappen..bra bra bra..

Åsså glömde du bort Im just a sund på stora systemet... Mycket otur ikväll :/

Manprinsen 2015-04-29 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426664)
Samma sak på V4an tidigare, samma sak för nån vecka sedan när jag tror Oskar Svanberg gjorde någon miss.

Du kanske borde gnälla på dig själv istället som inte tar med alla faktorer vid ett spel? Det är människor, individer som precis som du och jag. Gör misstag i livet.

Jag hyllar kuskar för bra prestationer oftare än jag gnäller på dom. Tycker det är befogat med både ris och ros, det är idrottsmän som får kritiseras och hyllas. För övrigt brukar jag även såga mig själv när jag spelat kasst. Så du har inte mycket till torrt på fötterna här.

Chiron 2015-04-29 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 426671)
Fan vilken klantskalle man är!

Tänkte spika 8:an i stället för Ariel på ena lappen..bra bra bra..

Klantskalle är nog jag - lade märke till det nyss. Trodde att jag hade 6 av 6 just nu. Tittar på kupongen, lägger märke till att spiken på 4 Bella Donna i själva verket är spik på 5 Flyson. Ingen aning hur det gick till...

Vad ska jag säga - You win some, you lose some... :cry:

putte64 2015-04-29 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 426529)

Ni ska lyssna på pappa !

linfre 2015-04-29 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av zabatsu (Inlägg 426669)
Jag har kört exakt samma ikväll fast x100, så vi får hålla tummen :cheers:

Skönt att höra.

Har en trippel på unibet med

Al's WinnerMede
Jennie Lovecraft
Nato Dream

Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu :drunk:

Filmtokig 2015-04-29 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 426674)
Jag hyllar kuskar för bra prestationer oftare än jag gnäller på dom. Tycker det är befogat med både ris och ros, det är idrottsmän som får kritiseras och hyllas. För övrigt brukar jag även såga mig själv när jag spelat kasst. Så du har inte mycket till torrt på fötterna här.

Att kalla någon idiot, pajas o.s.v är inte att kritisera, det är att vara elak. Kritisera prestationen då, istället för att kalla kusken öknamn. Hur vida mina fötter är blöta eller torra är sak samma, inte så jag ska fälla dig för mord. Ville bara säga att jag tycker du är extremt omogen i vissa inlägg, sen i andra är det som att en helt annan människa skriver. Jag kan köpa "stundens hetta".

Manprinsen 2015-04-29 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 426675)
Klantskalle är nog jag - lade märke till det nyss. Trodde att jag hade 6 av 6 just nu. Tittar på kupongen, lägger märke till att spiken på 4 Bella Donna i själva verket är spik på 5 Flyson. Ingen aning hur det gick till...

Vad ska jag säga - You win some, you lose some... :cry:

Fy fan så surt :sad44:

Lider med dig :no:

Chiron 2015-04-29 21:34

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 426674)

Håller med dig. Man ska både hylla och kritisera. Något du gör, både och.
Så länge man håller relativt god ton så är det inga problem med att kritisera när man spelar, iaf enligt mitt tycke... :)

Dalle82 2015-04-29 21:35

Där rök min harry! Kan bli 7rätt som mest sitter dock kort 2an i nästa och 3,5 i sista HELL!

Speedyearl 2015-04-29 21:36

Citat:

Ursprungligen postat av Rickart (Inlägg 426673)
Åsså glömde du bort Im just a sund på stora systemet... Mycket otur ikväll :/

Nej otur skulle jag inte kalla det....men att missa 1:an på 6 hästar är klantigt och att inte spika 8:an i stället för Ariel är fegt...och jävligt dumt så här i efterhand!:lol:

zabatsu 2015-04-29 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av linfre (Inlägg 426677)
Skönt att höra.

Har en trippel på unibet med

Al's WinnerMede
Jennie Lovecraft
Nato Dream

Sitter den så är det 150 000kr in på kontot så vore inga fel om vår DD satt nu :drunk:

Härligt, det har ju börjat bra så vi får hoppas det håller i sig. Hehe, ja vi får hålla tummen på att de håller upp o gör onsdagen trevlig :drunk:

Speedyearl 2015-04-29 21:39

Nu ska vi njuta när Westholm kör bort favoriten!:p

Filmtokig 2015-04-29 21:39

Testar en rak DD.. 6 mot 3.

Manprinsen 2015-04-29 21:40

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426678)
Att kalla någon idiot, pajas o.s.v är inte att kritisera, det är att vara elak. Kritisera prestationen då, istället för att kalla kusken öknamn. Hur vida mina fötter är blöta eller torra är sak samma, inte så jag ska fälla dig för mord. Ville bara säga att jag tycker du är extremt omogen i vissa inlägg, sen i andra är det som att en helt annan människa skriver. Jag kan köpa "stundens hetta".

Pajas är ganska harmlöst tycker jag. Har sett värre säker här, Kontio kallad för alkis osv, det är rätt smaklöst. Bo Eklöf i V4:an skrev jag att han sänkte min V4 vilket han gjorde. Ser inget fel i det?

Nåja, skitsamma... Jag har rätt till min åsikt och du till din.

Speedyearl 2015-04-29 21:40

Hahaha...otippat!:clap::clap: