Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   v64 Östersund jackpot (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23814-v64-ostersund-jackpot/)

forbidden_closet 2015-04-30 21:21

Wow, galet. Ett system kvar inför sista...bom.

eklonov 2015-04-30 21:26

Sjukt att missa Bergh när man har allt annat ...

dirteeh 2015-04-30 21:26

Citat:

Ursprungligen postat av eklonov (Inlägg 426928)
Sjukt att missa Bergh när man har allt annat ...

Seriöst? Var du kvar till sista?

Filmtokig 2015-04-30 21:27

Citat:

Ursprungligen postat av dirteeh (Inlägg 426929)
Seriöst? Var du kvar till sista?

Kan han inte ha varit om han hade allt annat. Då det enda systemet som var kvar hade häst 2 och 7.

dado 2015-04-30 21:27

grattis alla som vann, bara börja plugga till imor, nya tag och ny jackpot., glömm inte tiden 15.05 start imor., kanske vi ska öppna ny tråd redan nu..

Trinity 2015-04-30 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426919)
Jag kan bara relatera till mig själv. Jag är inte så duktigt att jag sätter sexan så pass ofta att det ska löna sig. Därav spelar jag sällan V6. Men såklart, ser jag på förhand en omgång jag har känsla för fyller jag i V6. Det var nära idag! Tur jag inte gjorde det.

Spelar V6 när jag tycker det ser lätt ut och då helst med en Jackpott i ryggen..

Fast hade helst sett att ATG gjort om och haft det som de hade när jag började spela, Har för mig året var 1981 och då var det V65 på lördagar som gällde.

Och då var det ovanligt med Jackpott!
Blev nu att ingen fick 6 rätt och Jackpott i morgon..

Tycker detta fenomen med Jackpott är fel, Tycker man borde dela ut utdelningen till de som tippat.
När ingen får sex rätt, Ge då utdelning för 5, 4 och 3 rätt..

Har ej räknat efter men tycker att utdelningen ska gå ut samma dag...

eklonov 2015-04-30 21:31

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426930)
Kan han inte ha varit om han hade allt annat. Då det enda systemet som var kvar hade häst 2 och 7.

Mena mer att den som satt med 5 raka och missade Bergh efter att ha prickat in helt sjuka skrällar ... måste vara tungt , själv hade jag några 4or bara och vinnarspel på 2an i V64:1 men man får nöjd när man går plus!

eklonov 2015-04-30 21:34

Lär väl bli sjukt odds på trion sen så det är bara lasta in :)

Filmtokig 2015-04-30 21:37

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426836)
Ser ut som en rätt slät och svår omgång, igår kväll hade jag spiken klar för mig i Avd 4 i Bottem Viktor. Men efter lite studerande så måste Karläns Lill med, som Drphilsner skriver, den är intressant.

Jag ser många sårbara favoriter, speciellt i Avd 1, 2, 3, & 6.

Avd 2: Nr 4 May Lear. Som varit helt ok dem senaste starterna om man jämför med motståndarna idag, ett riktigt skit lopp kan jag tycka & May går ner i klass. Är dock rädd för tian.
Men det får bli dagens enda spik, svårt att hitta en annan.

Mitt miljondrag blir Pave Loma i Avd 5. Just nu spelad till 1%. Men om tomtegubben sköter sig, borde väl ingen hinna ikapp?
Hur som, plockar med fyra hästar här. 4-6-8-13.

Avd 1: Linderoth favorit på hemmaplan, befogat? Nja... Gjorde en bra debut, har ju hur mycket som helst kvar i sig. Men nu är det lite tuffare emot och bakspår. Garderar med 2,8,9. Tror helt klart allra mest på 8 Midnight Moon här. Blir nog ett tvilling lir som u-häst.

Avd 3: En bra favorit, som vunnit mycket senaste tiden, kommer med tre raka. Men jag singlar bort denne idag. Tror det står mellan tre hästar. 1,6,7. Motivering finns inte.

Avd 6: Kalypso Face var grym senast! Jag tror han plockar spets, och sen är det hästen att slå. Men jag vill ändå gardera med 3 & 7.

Lite tankar och idéer från mig. Lycka till idag. Notera att jag inte kollat upp om någon går med bfro eller jänkarvagn blabla.

Trevlig valborg!

Som en amatör är jag ändå rätt nöjd med min analys, men då jag analyserar med plånboken under 300 rader. Så kostar det mer än det smakar. sex fyror idag. 1700 netto ca.

Men plocka med 1 i sista typ. Och det är en helt annan siffra. Ja.... Men just nu är jag inget annat än bitter.

eklonov 2015-04-30 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426935)
Som en amatör är jag ändå rätt nöjd med min analys, men då jag analyserar med plånboken under 300 rader. Så kostar det mer än det smakar. sex fyror idag. 1700 netto ca.

Men plocka med 1 i sista typ. Och det är en helt annan siffra. Ja.... Men just nu är jag inget annat än bitter.

Gillar ditt sätt att se på omgångarna så keep up!

Trinity 2015-04-30 22:00

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 426935)

Absolut!
Du gjorde en bra analys..
Och du är på G och att du inom en snar framtid sätter 6:an..