![]() |
V64 Kalmar
Nä jag är för trött för detta idag, men bjuder på dagens spik.
Avd 4. Enchilada ås med Takter. Tror fan den bara vinner! Spikar och tackar! 8% i skrivande stund. :cheers::drunk: Superjackpott idag, och helgdag. Bör bli bra pengar att spela om, blir med garanti ett system med V6. Som dado säger, nu kör vi. Lycka till idag allesammans! |
Hippie tror jag vinner första om normal form, svårt att veta! Men tror den är mycket tuffare än Lindgrens nummer 5.
Daydream Rapida borde vara stenklar om han hittar ut i avd 4, hur bra var han inte i v75 för tre starter sen? Preston Savage lär ha mycket god chans i avdelning 5, körde för sent senast men gick jätte bra. Möter inte mycket till motstånd! Hur ska Adrian kunna torska sista? Trodde den skulle bli hårdare lirad än 66% som han är i nuläget! |
Tänk på att det verkar vara riktigt skitväder i Kalmar idag. Regn regn regn.
|
Citat:
|
"Det har kommit en del regn och risken för fortsatt nederbörd är ganska stor. Banan är lite smetig på ytan och bedöms som en sekund tung."
|
Avd 1. 10 Hippie förstahäst. Har varit väldigt bra på kort distans. Att det är medel nu gör det lite osäkert. 1,3,5,6 Emot.
Avd 2. 1 Poplar Broline trodde jag skulle vara en luring men väl påpassad inte så spännande. 6 Diora Sound har nog bra chans till runt om. 8,9 tror jag kan ta 20 meter, 7an hårt spelad gör den intressant också. 10an Sogno tror jag inte kommer in i matchen från 40 tillägg. avd 3. 8 Welcome bästa hästen, spår 4a volt osäkert på den. Det är nog helgardering på de 4a mest streckade här, 2,4,8,9. 9 Spittfire Effe 20 meters tillägg på 8an sist o även hårt spelad där. Avd 4. 8a Daydream Rapida bra chans att vinna detta. Eazy Jazz tänkbar skräll från springspår. Blir nog spik daydream iaf. Avd 5. 7 Hallas Judex vann med galopp sist o gick många tuffa lopp förra året. Stod i 10 ggr mot hästar som nahar (mkt tillägg) venkatesh o poker kronos bla. Endast 5 % nu. Annars många med chans. 2,4,5,7,8 Avd 6. Mosaique Face släpps till spets o lär vinna. Om det nu är skitig bana så går kanske inte perfect toll barfota som anmält? annars är det ju intressant när den har lopp i kroppen hos untersteiner. |
Citat:
|
Tequila F toppchans i tredje, spets och slut.
|
Citat:
Bara att spika och hoppas på skrällar i de fem första avdelningarna. Adrian lär nog köra sansat med tanke på att det knappt finns ett hot emot, fast det är ju Kolgjini så man vet aldrig... :) |
Diora Sound verkar ju vara ett monster, eller?
|
Vad gjorde Orfeus Brodde under 2014? Skadad? Sabbatsår?
|
Citat:
|
Citat:
|
Testar vinnare på Tequila F o Diora Sound, tror inte att man får 2,80 resp 3,30 på dom på banan...
|
unibet där, kör 2,65 resp 3,25 på bet365
|