![]() |
Pannan tror jag körs lite från start för att komma ner någonstans, och så får det bli vad det blir. Tror de siktar på att kvala in på G 17/5.
|
V75-1
3.4.5.9 = Rysare 9 Kricken CD ! V75-2 1.5.6.8.12 = dessa fem borde räcka V75-3 3.6.7.9 = Schaas med favven . Beer Summit ute på rätt distans nu ! V75-4 1.12 = Sebbe bättre bakifrån V75-5 Olösligt = 1 Sharken Chansspik? V75-6 4.5.10 = Rods avslutning senast femstjärnig! v75-7 4.9= Glöm inte Dollar' n |
Norrlandsraden:
Åge Hornline Tom Sisu Going For Gold Zaz (10,2 okörd och får inbjudan till Elitloppet) Höwings Star Juillet Amore Special Topgear Raz Mackenzie |
Citat:
|
Hoppas procenten på Creatine står sig till på lördag. Jag kommer spika, tror det är en exceptionellt bra häst.
|
4 av dem finns med på min ram just nu, men långt kvar till Lördag :)
Citat:
|
Citat:
Men man vet aldrig med ny distans och årsdebut. |
Citat:
|
Åge Hornline struken i V75:1 det ändrar förutsättningarna en del.Bl a så lär en förväntad startrusning utebli, Coldtown känns om möjligt som ett ännu bättre spikförslag.
|
Nu är det ju väldigt lite spel än så länge och det är väl Harry som är boven förmodar jag, men jag vill ändå slänga ut frågan om någon tycker de här insatsfördelningarna är befogade och i såna fall varför:
V75-1 Quality Questioned 6% V75-3 Knows Nothing 10% V75-4 Victory Streamline 35% V75-4 Queer Fish 20% V75-6 Special Topgear 6% V75-7 Ark Went In 30% Det här är de intressantaste understreckade som jag ser det nu: V75-2 Tom Sisu 13% V75-3 Hard Livin 4% V75-4 Cash'Em 18% V75-5 Wizard Simoni 4% V75-6 Cool Keeper 37% V75-7 Premier Kronos 3% |
Du lyckades pricka 3 av mina rysare bland dina 6 understreckade :)
Citat:
|
Citat:
|
Det var den sista gruppen jag syftade på ;)
När det gäller Knows Nothing så var den grymt bra senast... Citat:
|
Såg ett lopp från ifjol när Creatine spöar Sebastian K.
Hinner precis dit på mållinjen. Men jäkligt starkt att hinna fram med en sådan lucka. Finns att hitta på Youtube. Tyvärr får jag inte posta länken än, men kolla den här adressen på tuben. .youtube.com/watch?v=lQyr2FY5lds |
Citat:
|