![]() |
V4 Lindesberg
V3 idag istället för V4 (Eldrick Boko torskar inte i första).
|
Citat:
|
Avd3 tror jag att Oskarina Storm
Ser ut att bli liten utdelning |
Castor Boko i andra
V4 59 kr Bättre att lägga pengarna ikväll eller annan dag. |
V4
3 3 11,14 2,6,14 x10 4,8 3 11 2,6,14 x5 |
vad tror ni om plats på king zeus i första?
|
Castor har fin uppgift i ld1.
|
Utgår som de flesta att Kontio vinner i första.
Dalborg kan störa Goop lite grand i andra.Kanske tillräckligt för att öppna för Punkari? Tony Wallin och springspår i tredje? 1 - 3 2 - 3,11 3 - 10,11 4 - 1,2,4,6 |
Citat:
Allt beror på Dalborg, som blåser till spets på 2 steg. |
2 spikar kvar på enkelraden, ska det gå ??? :p
|
Pappa Goop är ju som T jansson kan inte köra häst på äldre dagar det skulle man ju tänkt på hahah. Nu satt ju iofs tvillingen så ingen spilld mjölk :)
|
Citat:
Blev krossad av Micke men gick undan lätt ändå. Den är bra från spets, och det tar den alltid. Frågan vara bara om han skulle släppa eller inte... |
Helt sant! Men var en aning mot mina egna principer att spika pappa Goop,likväl som att jag aldrig någonsin spikar T jansson :)
|
Careful V. var bara bäst och stod pall för 2140.Det blev mitt fall.Synd dock att Punkari sov så länge i kön.Sen är det i o.f. sig troligt att Olle G. har passerat bäst-före-datum men Dalborg förtjänade segern oavsett.
|
3,4,5 tvilling
|
Kuskseger.
Jorma agerar och vinner. |
A perfect trip vinnarlir
|
Citat:
Kom nästsist - tjänade inte en spänn.Släpper han till Wallin och får behaglig resa bakom så kanske han får lite prispengar efter Jormas attack. Klart att det är skillnad på kuskar... |
Spelar MOT Jorma.
Rak tvilling 1-2. |
Man spyr på oddssänkningen tvillingen Elsa Boko - Kay Adams från 15 till 9,5 i odds när loppet starta.
|
Återigen missar streckspelarna att kolla barfotainfon. Kay Adams 4 procent på V4an. Andrahandare på vinnarspelet.
|
Citat:
|
Citat:
Den gav 20 ggr hos UB i startodds men man måste kunna spela där också. |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Jag har följt detta rätt länge nu och det är 100 procent fakta att om man ska försöka få betalt på hästar det rycks skor på så ska man satsa på streckspelet dom är med på och inte på v spel. Problemet med det är att det finns andra lopp man också måste lösa på streckspelen. |
Vi kan gå och lägga oss hela högen med våra spel...
http://i.gyazo.com/ee07c562d7d473b3ffe5b19a3027e6cf.png |
Citat:
|
Citat:
|