Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Tillsammans, ladda upp bild... (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23886-v75-tillsammans-ladda-upp-bild/)

Migge 2015-05-09 19:03

V75 Tillsammans, ladda upp bild...

Kan någon lagkapten prova att ladda upp en bild i rutan för systemöversikten & se om det går?

Av någon anledning så går det inte ikväll att ladda upp någon bild men enligt ATG-supporten så finns det inga fel inrapporterade, fick ett mycket irriterande standardsvar av dom om att rensa webbhistorik mm...:idiot:

Jag har laddat upp ett antal bilder tidigare så något handhavandefel av mig är det iaf inte tal om.

putte64 2015-05-09 19:19

Gjorde det vid 14 tiden.
Då gick det.

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 429219)
Kan någon lagkapten prova att ladda upp en bild i rutan för systemöversikten & se om det går?

Av någon anledning så går det inte ikväll att ladda upp någon bild men enligt ATG-supporten så finns det inga fel inrapporterade, fick ett mycket irriterande standardsvar av dom om att rensa webbhistorik mm...:idiot:

Jag har laddat upp ett antal bilder tidigare så något handhavandefel av mig är det iaf inte tal om.

Migge 2015-05-09 19:21

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429230)
Gjorde det vid 14 tiden.
Då gick det.

Ja, jag har laddat upp bilder idag & under hela veckan som har varit...men just nu fungerar det inte & ATG-supporten har noll koll om varför!

Kan du prova att ladda upp en bild putte64?

putte64 2015-05-09 19:48

Samma problem.
Det fungerar inte.

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 429231)
Ja, jag har laddat upp bilder idag & under hela veckan som har varit...men just nu fungerar det inte & ATG-supporten har noll koll om varför!

Kan du prova att ladda upp en bild putte64?

Migge 2015-05-09 19:59

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429240)
Samma problem.
Det fungerar inte.

Tack, trodde att jag höll på att bli tokig! :thumbup:

För enligt ATG-supporten så är det ju inga problem...:idiot:

putte64 2015-05-09 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 429247)
Tack, trodde att jag höll på att bli tokig! :thumbup:

För enligt ATG-supporten så är det ju inga problem...:idiot:

Man upphör aldrig att förvånas...

Migge 2015-05-10 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av putte64 (Inlägg 429251)
Man upphör aldrig att förvånas...

Extra V75 idag & fortfarande är inte uppladdningsproblemet av bild löst hos ATG...ej heller finns det något felmeddelande på Tillsammans-sajten eller atg.se när problemet är löst, kundvård när den är som sämst!

Filmtokig 2015-05-10 10:40

Du få sluta använda Windows 95 Migge. ;)

Migge 2015-05-10 10:44

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 429332)
Du få sluta använda Windows 95 Migge. ;)

Kan du ladda upp bild i systemöversikten på V75 Tillsammans då?

Filmtokig 2015-05-10 10:53

Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 429333)
Kan du ladda upp bild i systemöversikten på V75 Tillsammans då?

Skojar lite med dig, var tvungen att testa. Så jag försökte byta bild ifrån den jag hade innan. Slutade med att jag nu har originalbilden. :thumbdown::lol:

Migge 2015-05-10 11:05

Citat:

Ursprungligen postat av Filmtokig (Inlägg 429335)
Skojar lite med dig, var tvungen att testa. Så jag försökte byta bild ifrån den jag hade innan. Slutade med att jag nu har originalbilden. :thumbdown::lol:

Jodå, jag förstod att du skämtade med mig...självklart använder jag mig inte av såna moderna påfund som Windows 95, nä tacka vet jag mitt stabila Windows 3.0 :lol:

Migge 2015-05-10 12:06

Spoiler:
Citat:

Ursprungligen postat av Migge (Inlägg 429219)

Då verkar uppladdningsproblemet med bilder vara löst för tillfället :thumbup: