Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Åby (Jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23892-v75-aby-jackpot/)

Chiron 2015-05-16 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 431052)
Oj vad överlägsen Ruby Trap var.

Melander och balansändringar - lyckas nästan alltid! :)

Shooter 2015-05-16 14:36

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 431052)
Oj vad överlägsen Ruby Trap var.

Den här hästen har jag haft ögonen på sedan Tarzan först tog ut den i lopp. Väldigt fin och bäst i det här gänget.

Speedyearl 2015-05-16 14:37

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 431051)
Ska bli intressant att höra varför Bella galopperade.

Hon har väl galopperat tidigare med förvisso men trist att kliva av redan!

mackpeter 2015-05-16 14:39

Till alla er, som dissat Ruby Traps chanser till förmån för Bella Beluga med Björn eftersom Johnny Takter kör. Nu vann visst Johnny för fjärde gången Drottning Silvias Pokal.:claps:

Manprinsen 2015-05-16 14:39

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 431055)
Hon har väl galopperat tidigare med förvisso men trist att kliva av redan!

Ja men sånt är livet ibland :)
Går ju inte att förutse galopper i förväg såvida det inte är notoriska galopphästar det handlar om.

Manprinsen 2015-05-16 14:41

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 431056)
Till alla er, som dissat Ruby Traps chanser till förmån för Bella Beluga med Björn eftersom Johnny Takter kör. Nu vann visst Johnny för fjärde gången Drottning Silvias Pokal.:claps:

Jag har aldrig dissat Johnny, tycker han är en bra kusk. Jag valde Bella för att den hade bättre spår helt enkelt och att det inte skiljer så mycket mellan henne och Ruby. Nu blev det tyvärr galopp så det är svårt att säga hur utgången hade blivit med felfri Bella. :cheers:

olle 2015-05-16 14:41

Kul för P Hedberg och Kjell Wallin att bli tvåa och trea med sina hästar. 470 resp 235 lax är nog välbehövliga pengar för de mindre stallen.

robfri 2015-05-16 14:44

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 431058)
Jag har aldrig dissat Johnny, tycker han är en bra kusk. Jag valde Bella för att den hade bättre spår helt enkelt och att det inte skiljer så mycket mellan henne och Ruby. Nu blev det tyvärr galopp så det är svårt att säga hur utgången hade blivit med felfri Bella. :cheers:

Nja, då hörde du nog inte intervjun inför försöken. Stall Melander höll/håller Ruby som en mkt bättre häst än Bella, & som nämnts innan, hade Örjan velat vinna sist hade han gjort det.

olle 2015-05-16 14:48

Det går utför med V75 omsättningen. Bara 81.3 mkr till dagens jackpotomgång. Kanske det börjar bli för mycket "jackpot" och "V75".

Stankarn 2015-05-16 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 431056)

Ja, vilken fantastisk kuskinsats. Det är så att håret reser sig på armarna. Ett av motbuden kör invändigt. Värsta motbudet galopperar. Segertiden smått fenomenala 1.13,4....! Enkel resa fram till dödens och ingen av de andra kunde något. Jodå, det här måste ha varit dagens - årets? - mest fantastiska kuskinsats.

Manprinsen 2015-05-16 14:49

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 431062)
Det går utför med V75 omsättningen. Bara 81.3 mkr till dagens jackpotomgång. Kanske det börjar bli för mycket "jackpot" och "V75".

Jag fick "tekniskt fel" flera gånger sista halvtimmen innan spelstopp. Du tror inte att det kan ha spelat in?

mackpeter 2015-05-16 14:50

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 431016)
10 Souchong har haft problem med hjärtmuskeln. Sådana hästar kommer ihåg hur ont det gjorde vid stor ansträngning. Näst senast märktes detta på Souchong och hon bromsade. Hästen är bland de tre bästa i detta lopp och vi får hoppas, att hon inte känner av sitt problem. Hon skall streckas men inte spikas till 8 %.

Tråkigt att se hur Souchong led i sista kurvan. Hoppas hon kan komma tillbaka!

olle 2015-05-16 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av Manprinsen (Inlägg 431064)
Jag fick "tekniskt fel" flera gånger sista halvtimmen innan spelstopp. Du tror inte att det kan ha spelat in?

Inget som andra verkat haft problem med. Jag lämnade in en jokerfil ca 14.25 utan problem.

Chiron 2015-05-16 14:52

Värst vad uppåt Redén var ang. Luckycharm Hanover - många utrustningsändringar...

Helge 2015-05-16 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 431066)
Inget som andra verkat haft problem med. Jag lämnade in en jokerfil ca 14.25 utan problem.

Hela twitter svämmas över av arga spelare som inte kunde lämna in, sätta in pengar och även på tillsammans sidan.