Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75-Åby (Jackpot) (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23892-v75-aby-jackpot/)

Viroid 2015-05-17 01:10

Citat:

Ursprungligen postat av olle (Inlägg 431276)
Du som har koll på det mesta. Varför ska Östersunds V75 omgång lörd 6 juni köras sent på kvällen ? Första start den dagen är 18.15 och det innebär väl V75 start tidigast kl 20. Gissar att det har något med nationaldagen att göra men har dom verkligen när dom bestämde det haft koll på att Champions Leauge finalen i Berlin går samma kväll ? Det känns ju som en superkrock att köra V75 samtidigt som årets kanske största fotbollsmatch ska gå av stapeln.
Vad jag vet har Östersunds V75a aldrig körts på kvällen.

Det finns väl inga riktigt rationella skäl till det annat än att man vill försöka kopiera Bodens koncept. I Travrondens semesterbilaga sidan 20 kommer man med något krystat om att folk skall hinna fira nationaldagen först... Jag är inte alls säker på att man gör rätt. Det blir ett litet helvete för de tränare och kuskar som skall köra Guldstoet på Axevalla med tävlingsstart klockan 14 dagen efter.

Helgen efter, när Boden kör är, det ju Oslo GP dagen efter midnattstravet. Jag gissar att det blir något chartrat flyg för kuskar, tränare, TV-folk och journalister bägge dessa helger.

Knutman 2015-05-17 01:50

Jag gillar Åby!, i dag fina tävlingar- live, slapp Per Skoglund på
TV 4 och atg, han blir jobbig, tar över allt, Skoglund måste stoppas,
alla gråter inte.

, kanal 75, det är inte en såpa det är allvar!

Värmningsexperter skall ha klappat en häst, ni anlitar"puckos"!
Låt oss travintresserade slippa Robin, Anton var mycket bättre!!!!!!!!

putte64 2015-05-17 06:44

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 431185)
Ojojoj Putte. Helt korrekt! Som vanligt!:hattenav:

Jag prioriterar startmomentet.
Tycker det är viktigt att veta vad som händer där.

Strappa71 2015-05-20 06:19

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 430909)
Inte kanske, de HAR testat det hemma på gården.

Du får ta och kolla upp dina källor tror jag.

Från Aftonblaskan

"I samma veva avslöjar Melander:

– Jag var mest spänd på hela dagen att se Ruby Trap i värmningen. Vi ryckte skorna för första gången och det var i ärlighetens namn en stor chansning på henne. Jag brukar inte göra så, jag brukar prova före, men hon såg väldigt bra ut
"

AMHC 2015-05-20 22:46

Vad tror ni om Oliver Kronos? Kan han ta sig förbi Rocket Zet? Vinna utvändigt denna?
Oliver Kronos sällan laddats ifrån start om jag förstått det rätt?

robfri 2015-05-21 06:02

Citat:

Ursprungligen postat av Strappa71 (Inlägg 431988)
Du får ta och kolla upp dina källor tror jag.

Från Aftonblaskan

"I samma veva avslöjar Melander:

– Jag var mest spänd på hela dagen att se Ruby Trap i värmningen. Vi ryckte skorna för första gången och det var i ärlighetens namn en stor chansning på henne. Jag brukar inte göra så, jag brukar prova före, men hon såg väldigt bra ut
"

Haha, den var rolig. För till media är ju tränarna alltid ärliga i sin kommunikation, speciellt Melander. Kamma dej, du vet bättre (hoppas jag).