![]() |
Nu får Caroline svepa packet!
|
Han höll spets och då var det klart. Det hade visst räckt med max några rader för att klara de första loppet, nåja 14*1*4 kvar och det kan ju bli lite plus ändå om det vill sig.
Är det bara jag som tror på Trippa Undan i sista? Trodde den skulle bli hyfsat mycket spelad för det brukar den bli, historiskt iallafall. |
Citat:
|
Synd att inte Kajsa orkade. Hade suttit fin fint på V64. Men kan forfarande bli massor med sexor och tvilling va ju stenklar.
|
Citat:
Men den som borde vinna är "tyvärr" Titan Tabac. Kalabalik med skor och de andra hoten finns där bak. |
Citat:
|
Citat:
Datum: Måndag 2015-05-11 Bana: Bollnäs, omg. 11 Lopp: 6 Spelform: Tvilling Hästar: 1, 2 U-hästar: 10 Lord L.S. Vadet gäller startnummer 2 x 50,00 kr Totalt: 100,00 kr Kvittonummer: Jag tycke det va lite, den stog i 19x innan start. Men som vanligt så sjunker oddsen när dem går i mål på ATG. :thumbup: Utbetalt: 762,00 kr |
Citat:
Jag har dock ett "lyxstreck" i kallis på JO:s Junikongen istället för på Trippa Undan |
Favoritfall nu och värdet springer över tusenlappen tackar, dubbeljackpot bör ge effekt. 10 eller 12 skulle smaka mumma.
|
Bara hoppas Birmingham torskar nu. Groteskt överspelad i detta amatörlopp. Om den vinner blir det dubbel jackpot till galoppen för skrällpotentialen i de två sista loppen ser obefintlig ut.
|
Citat:
|
Citat:
|
Mest kul hade varit om favoriten vinner nu, sen torskar Reden, och alla åker på sina V6or inklusive jag själv. :clap:
|
Citat:
|
9 Paul's Legacy - intressant, men har inte sett provstarten...
|