Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 2015-05-23 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23956-v75-gaevle-2015-05-23-a/)

Om_sommaren 2015-05-23 10:02

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 433023)
QQ från spår 8 spetsar aldrig. Long night knappast och Chip dealer borde vara nöjd med rygg på Rocket.

Örjan är ju en försiktig general. Men är han noga påläst här så chansar han från början för att öka sina chanser. Är inte så många som kan öppna o då kan han komma utifrån o överflygla dom. QQ och chip dealer är nog snabbast i benen men troels bör nöja sig med rygg. QQ given vid gadd till bara 2% den har gjort fruktansvärda lopp ibland

Om_sommaren 2015-05-23 10:07

varför går det inte att lira till lopp 1 kalmar?

Speedyearl 2015-05-23 10:15

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 433026)
Örjan är ju en försiktig general. Men är han noga påläst här så chansar han från början för att öka sina chanser. Är inte så många som kan öppna o då kan han komma utifrån o överflygla dom. QQ och chip dealer är nog snabbast i benen men troels bör nöja sig med rygg. QQ given vid gadd till bara 2% den har gjort fruktansvärda lopp ibland

Screen Height är väl heller inte helt oduglig från start? Spelad till 2% känns den inte överspelad direkt heller..

lappen69 2015-05-23 10:48

Man kan nog bygga upp sitt system på kusk idag! Blir inte förvånad om Ulf Ohlsson vinner 5... Klöver all over, Danne edel, Hulte Magnus, Knows Nothing och Aristocat boko! Resten kan ni lista ut själva...

SO 2015-05-23 10:50

http://www.maharajah.se/page.php?pageid=12&sida=44

är en av mina favoritsidor. Här kan man se hur travfolket tippar, 24 pers
och Stig H leder för närvarande efter 4 omgångar!

Stig H. Johansson
Travlegend & proffstränare

V75-1: 1-4
V75-2: 1-2-8-4-9-7
V75-3: 10 Trinity Zet
V75-4: 5-2-12
V75-5: 6-9-2-12
V75-6: 8-7-5-2-1
V75-7: 1 Rocket Zet

newbranch 2015-05-23 10:50

Citat:

Ursprungligen postat av lokatten (Inlägg 433003)
Avd 6 Guldloppet.
Har ändrat mig om Knows Nothing. Bergh är en bättre tränare än Liljendahl så tar 5 Creatine i st f 2 Knows Nothing. Nej tar båda och struntar i 6 Papagayo. Tills vidare alltså, brukar ändra allt i sista minuten, brukar då få 2 rätt.:cry:

Följer alltid Lokattens inlägg med intresse och stor glädje. Senast var det Johan Untersteiner som hade en förkärlek att "komma bakifrån". Nu tror jag mig ha hittat ett guldkorn igen. En klar satsning att få mer än en sjua då det blir två vinnare i lopp 6. Eller fattat fel?:D

SO 2015-05-23 11:09

Citat:

Ursprungligen postat av Speedyearl (Inlägg 433023)
QQ från spår 8 spetsar aldrig. Long night knappast och Chip dealer borde vara nöjd med rygg på Rocket.

Nu har Hultman rapat följande igen;

KÄNNS BÄTTRE ÄN NÅGONSIN (Panne)

När dom orden blir synliga brukar det väl alltid gå åt h-e

Inascott 2015-05-23 11:19

Nån som har info om 3 Prima Eagle ? va säger bergh ?

hoola 2015-05-23 11:31

Kemas Magics ägare tvivlar själva på spets på Twitter.

Stall Skepparkroken @Stallskepparkro · 17 maj
Spår 1 för Kemas Magic på Lördag Brons V75 Gävle. Johnny får mejsla sej ut ��

mackpeter 2015-05-23 11:41

Citat:

Ursprungligen postat av Inascott (Inlägg 433042)
Nån som har info om 3 Prima Eagle ? va säger bergh ?

I telefonintervju igår em i atg.se sa han att han skulle försöka nå spets och kör där så länge lampan lyser.
Självklart har Prima Eagle bra chans i detta jämna stolopp.

lappen69 2015-05-23 11:42

Citat:

Ursprungligen postat av hoola (Inlägg 433044)
Kemas Magics ägare tvivlar själva på spets på Twitter.

Stall Skepparkroken @Stallskepparkro · 17 maj
Spår 1 för Kemas Magic på Lördag Brons V75 Gävle. Johnny får mejsla sej ut ��

Hahaha! Han skall alltså knu..a sig ut?? :thumbup:

hoola 2015-05-23 11:46

För 2 år sen vann Ludde på Åby med New Moon Face.Sen dess trots drygt 30 starter har varken Ludde eller Adrian vunnit med hästen - bara Christer E. (2 gånger).Många galopper (surprise,surprise!).

Andy90 2015-05-23 11:48

Citat:

Ursprungligen postat av mackpeter (Inlägg 433046)
I telefonintervju igår em i atg.se sa han att han skulle försöka nå spets och kör där så länge lampan lyser.
Självklart har Prima Eagle bra chans i detta jämna stolopp.

Har Prima Eagle som en av mina spikar. Trevlig streckprocent och positivt från Robban. Jag testar! :cheers:

Klanke 2015-05-23 11:57

Spelvärdet ligger ofta i att spika i avd1, Kemas Magic har toppchans oavsett väg, Johnny lär inte sitta fast. 40% är taget och den bankar jag in på mitt stora bolagssystem..

Dragen:

NEW MOON FACE är strulig men Ludde har fin form i stallet och hästen kan öppna rejält i volt. Spets och slut?

I LOVE CHAMPAGNE gillade inte att få tryckare i omgångar senast, hästen är bäst bakifrån och möter enklare nu. Given etta. Passa NAJAD TILLY som såg lavad ut senast. Bergh tänker ladda och köra PRIMA EAGLE i spets.

såg ni loppet senast? TITAN TABAC flög fram och vann enkelt på 21 tid sista varvet. avd5 Mjölner Komet är inte helt borta 5% är lågt. Passa även Hulte Magnus som skall gå med barfota fram ff gg i karriären.

avd6.Maven är klar för elitloppet men kommer ekipaget till spets lär det bli en seger på vägen. Rejäl märr! Pappagayo E med björn är klart intressant, borde få en inbjudan. Alla ropar ut Creatine som vinnare hästen har floppat på slutet och här är det upp till bevis! Passa skrällar som Harry H och Standout

avd7. Rocket zet spets och galopp för Danne? (ler) i spets en bra chans men här är många bra spelobjekt. Long Night såg ut som en rund miljon senast, passa även nr 6 som börjar komma i toppform, hela stallet är i form!

God tur!

hoola 2015-05-23 11:57

Citat:

Ursprungligen postat av Andy90 (Inlägg 433049)
Har Prima Eagle som en av mina spikar. Trevlig streckprocent och positivt från Robban. Jag testar! :cheers:

Prima Eagle har 15,5 som bäst på medeldistans.Diamonds of´em tycks vara
hela 2 sekunder bättre!