![]() |
Citat:
Det som stämmer är att samma storfavorit oftast är ett litet gäng procentenheter mindre spelad om samma lopp går som V75-1 istället för V75-7. I övrigt finns det inget stöd alls för att det är "bra att spika i första". |
Tycker avd 2 är hopplöst svår. Hade 8 hästar där från början, har minskat ner till 1 M.T.Insider, 2 Amor Winner, 3 New Moon Face, 7 Melker, 8 Klöver All Over men känns inte bra. 5 Muchmoremuscles verkar vara bra men chansar att ta bort den då jag hoppas att Kenneth Haugstads form ska hålla i sig...
Avd 3. 15 ston. Och alla tränare/skötare/kuskar är väldigt positiva om sina hästar! De är "bättre än raden", "tränar starkt", "måste vara en bra chans", "riktigt på tårna" osv. Ockockock! Men kan nog klara mig med två hästar. 3 Prima Eagle med Robert Bergh som är positiv och tycker att känslan är att hon kan leda runtom samt 7 Diamond of'em. Här fastnade jag för en nollprocentare, 9 Sam Forget med Sören Eriksson. |
Citat:
För att Olle alsen ska vinna v75 krävs ett smärre under och som högt spelad chansas han bort. Jag låser på amor winner som jag tror vinner och adams pace som om den skulle får spets på barfotabalans känns intressant på spelet |
Citat:
|
Någon som vet hur vädret är i Gävle,dom säger på atg live att regnet vräker ner,ser inte ut så tycker jag.
|
Är inte Trinity zet stenklar utan skor?
|
Citat:
Men jag vet inte, han får ju svara själv! :D |
Citat:
|
Citat:
|
13 I Love Champagne vinner väl om det blir rejäl gasning i början utav loppet.
Tycker personligen att den har bättre vinstchans än 10 Trinity Zet. |
Citat:
|
Citat:
Jo det har väl varit en utpräglad sprinter men av nån anledning har jag fått för mig att han kommer gå bra idag! ;) Så utan vidare motivering får det bli så! |
Citat:
|
venkatesh med jänkarvagn o barfota kan nog dra iväg rejält idag. Haugstad kommer få sig ett rejält träningspass
|
Känner mig nöjd med dagens spikar. Shadow Woodland, Creatine och Rocket Zet.
Fast nu dödade Sjöstrand spelvärdet på Rocket Zet med sitt uttalande. :idiot: |