![]() |
En inlägg till om Alséns häst.Det var ingen självklar vinnare om man ser till motståndet.
TT rankade den som sjätte häst och sprack på sina 5 på systemet.Spelvärde räknade den till mest överskattade och sprack förresten på Trinity Zet som spik på sitt mindre system.Goop tyckte det mesta talade mot hästen. |
Måste ju säga att Ninepoints Lucy gjorde ett grymt lopp. Hur länge gick hon ensam i tredjespår egentligen? Aldrig trott den hästen skulle kunna leverera på detta vis
|
"jag håller på och skita ned mig av nervositet"
hahaha "Gör det efter i såna fall" |
Vadå tur , det blir sällan problem om man är i spets.
det är bakifrån man ,måste lita på turen, - få lucka - få rätt rygg -slippa galopperande hästar eller i vart fall inte ha otur Action Launcher är en riktig startkanon bakom bilen, från spår 1 brukar sådan hästar kunna öppna bra i volt - hygglig spetschans o dämed hygglig vinstchans . |
Citat:
Inte du. Inte jag. Men det var inte det jag syftade på. |
Citat:
Han är en riktig tomte ibland, ställer helt iq befriade frågor " Kan du förklara för tittarna vad en häst är för nåt? " samtidigt kan du väl beskriva vad man gör med ett par skor... |
Hahahaha... Gävles pisstrav, gud bevare mig... Favoritbanan nr 1
|
Fortfarande spetssegrar. Blir ju enkelt i de kvarvarande loppen om man kan hitta ledarna... ;)
|
Märklig häst den här tango lavec.
|
Bra! Inte jätteövertygande, men ändå inget emot.
|
Guuuuud va pissigt att Jorma ska få vinna!!!
Trodde Danne Edel skulle kunna mer men icke... |
Med största sannolikhet ny jackpott! Lön! Kan bli en fin lördag på Eltloppshelgen :clap::cheers:
|
Hade det inte varit för den enorma gulddivisionen idag så hade man kunnat gå och göra annat nu.
|
Danne Edel såg bedrövlig ut idag.
|
Citat:
|