Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Trav & Galopp (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/)
-   -   V75 Gävle 2015-05-23 (https://www.sharps.se/forums/trav-galopp/23956-v75-gaevle-2015-05-23-a/)

Chiron 2015-05-23 16:38

Tycker fortfarande att Maven ska vara favorit i Elitloppet.

Cleon_9 2015-05-23 16:38

Perfekt med Ludde i Elitloppet. Alltid en krydda. 1.09.0 är en hyfsad tid, Gävles racerbana till trots

Rickart 2015-05-23 16:38

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 433327)
Hoppas verkligen han kommer dit men jag är inte helt säker på att han tackar ja. Han har haft det tufft mosaiquen på slutet

Han har väl siktat på elitloppet med mosaiq?

AndyMart 2015-05-23 16:38

Maven, Maven, Maven. Fyfan vilken märr, en av de absoluta favoriterna till att vinna nästa söndag!

newbranch 2015-05-23 16:39

Nu tar jag mig säkert vatten över huvudet från alla Ludde-älskare. Reijo Liljendahl besviken på att det är för många som har/får materialfel precis innan start. Nu Ludde. Creatin dålig sist med väntan för materialfel. Kan det finnas någon som på vilje utnyttjar detta för att sänka/minska vinnarchansen för någon?

rrylander 2015-05-23 16:39

Kör som vinden nu Ulf.

TOBYTYKE 2015-05-23 16:39

Citat:

Ursprungligen postat av Chiron (Inlägg 433328)
Tycker fortfarande att Maven ska vara favorit i Elitloppet.

Inte tillräckligt startsnabb.

Om_sommaren 2015-05-23 16:40

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 433332)
Nu tar jag mig säkert vatten över huvudet från alla Ludde-älskare. Reijo Liljendahl besviken på att det är för många som har/får materialfel precis innan start. Nu Ludde. Creatin dålig sist med väntan för materialfel. Kan det finnas någon som på vilje utnyttjar detta för att sänka/minska vinnarchansen för någon?

Nej

incitatus 2015-05-23 16:40

Bergh

Väljer 3 inv i stället för 3e utv ( Mavens plats ) , det var defensivt, löste sig ganska hyggligt men kunde inte ta en plats,

Nej den verkar kraftigt överskattad, gick ju inget förra gången heller, nu lyckades han nosu ut Beer Summit,

Blir väl snabbloppet på Umåker nästa gång,

Papagayo e var ju riktigt bra , en bagge till i Elitloppet

Viroid 2015-05-23 16:41

Klart Ludde kommer med Mosaique om han inte reagerar negativt på de här loppet. Ludde är väldigt beroende av att synas i de stora loppen för att hålla rörelsen igång. Det är avelshingstar, uppfödning och tävling på högsta nivå som drar varandra. Om inte uppfödningarna syns och vinner i de stora loppen finns man inte.

Filmtokig 2015-05-23 16:43

Citat:

Ursprungligen postat av incitatus (Inlägg 433336)
Bergh

Väljer 3 inv i stället för 3e utv ( Mavens plats ) , det var defensivt, löste sig ganska hyggligt men kunde inte ta en plats,

Nej den verkar kraftigt överskattad, gick ju inget förra gången heller, nu lyckades han nosu ut Beer Summit,

Blir väl snabbloppet på Umåker nästa gång,

Papagayo e var ju riktigt bra , en bagge till i Elitloppet

Papagayo e kommer inte delta i Elitloppet.

alle 2015-05-23 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av newbranch (Inlägg 433332)

Tror inte så var fallet nu, men har garanterat varit så förr! :)

Helge 2015-05-23 16:44

Citat:

Ursprungligen postat av Om_sommaren (Inlägg 433327)
Hoppas verkligen han kommer dit men jag är inte helt säker på att han tackar ja. Han har haft det tufft mosaiquen på slutet

Jo, han har ju siktat dit hela vägen.

olle 2015-05-23 16:45

Citat:

Ursprungligen postat av Viroid (Inlägg 433337)
Klart Ludde kommer med Mosaique om han inte reagerar negativt på de här loppet. Ludde är väldigt beroende av att synas i de stora loppen för att hålla rörelsen igång. Det är avelshingstar, uppfödning och tävling på högsta nivå som drar varandra. Om inte uppfödningarna syns och vinner i de stora loppen finns man inte.

Ja. Elitloppet utan en Jägersrohäst vore som julafton utan julmat.

Och det var ingen turseger direkt. Trodde aldrig den skulle vara i det skicket idag efter vad man sett och läst hittills i år.

Shooter 2015-05-23 16:46

Creatine blev fyra på 09,6. Gjorde ett bra lopp och blir farlig nästa gång. Robban laddade ju i fjärdespår i starten och sedan körde han väldigt hattigt med hästen.